Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi må prøve å få solgt Dudek før fyren stikker gratis. Real ville jo ha ham. Og hva faen skal vi med Benayoun? Er det Mascha som har slengt med leppa og skrytt ham opp i skyene kanskje?

8859875[/snapback]

Ganske dumt sagt, når du sikkert ikke har sett ham. Kommer han til klubben så gi han hvertfall en sjangse. Trenger ikke å bety at han er middelmodig. Slapp av folkens, det vil skje saker og ting straks.

Lenke til kommentar
Mange sier at Benitez er en klok mann og kommer til å gjøre de rette kjøpene. Stusser litt akkurat på det, for meg har han fortsatt til gode å overbevise. Joda, han har tross alt kjøpt Alonso, Kuyt, Agger, Pennant (han har kommet seg) og Reina. men så har han de mindre gode: Cissé (som kosta noe inni H****), Mark Gonzalez , Jan Kromkamp , Fernando Morientes og Craig Bellamy (sikkert mange som er uenig, men han scorer for lite).

Og nå ser det ut til at han skal kjøpe en sentral midtbane/venstre kant spiller fra West-Ham!

8861835[/snapback]

Ok, en liten rettelse her. Det var Gerrard Houllier som kjøpte Cisse, ikke Rafael Benitez. Cisse var allerede klar da RB tok over.

I tillegg ble f. eks. Kromkamp kjøpt inn som et backup i tilfelle skade på Finnan.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar

Gonzalez var i tillegg billig, og ser ut til å bli solgt med profitt, så ville slett ikke sagt at det er et dårlig kjøp. Tror også han hadde vokst mer om han hadde fått bli lenger, men samtidig tror jeg ikke England er helt landet for ham, han passer nok bedre i Spania, vil jeg tro. Morientes var en skuffelse, men det var få som hadde sett for seg det, da. Det er vanskelig å si på forhånd hvordan en spiller vil tilpasse seg en ny liga, og det er alltid litt bingo å kjøpe spillere som ikke tidligere har spilt i England.

Lenke til kommentar

Ser mange rare sitatet her, noen sier vi må skaffe penger for Dudek, men han har allerede forlatt klubben, til oppdatering :)

Mange slakter også kjøpene til Benitez, og vi vil vell alle være enig i at Benitez har både ekstreme treffere (Agger, Reina, Alonso) og lettere små blundere (Morientes, Gonzalez). Men alt i alt så stoler vi vell forsatt på Rafa! Han må bare bygge opp sitt lag.

Ryktene om Yossi er nok sanne, men når budet er på £ 1 Mill for en spiller som bekler begge vingposisjoner så er det helt greit! Han har jo også blitt kalt for "West Ham's lille Zidane" så. Men vist Yossien er toppkjøpet, så slår det feil.

Frykter selvsagt at vi har samme transfersommer som ifjor, der vi roper etter Klose og Joaquin, men sitter igjen med Pennant og Bellamy..

Men IN RAFA WE TRUST!

Kan bekrefte dette med og si at Anfield tur er bestilt :) Dere vil se meg på THe Kop mot Blackburn 12. Mars!

Endret av nooper
Lenke til kommentar
Mange sier at Benitez er en klok mann og kommer til å gjøre de rette kjøpene. Stusser litt akkurat på det, for meg har han fortsatt til gode å overbevise. Joda, han har tross alt kjøpt Alonso, Kuyt, Agger, Pennant (han har kommet seg) og Reina. men så har han de mindre gode: Cissé (som kosta noe inni H****), Mark Gonzalez , Jan Kromkamp , Fernando Morientes og Craig Bellamy (sikkert mange som er uenig, men han scorer for lite).

Og nå ser det ut til at han skal kjøpe en sentral midtbane/venstre kant spiller fra West-Ham!

8861835[/snapback]

Ok, en liten rettelse her. Det var Gerrard Houllier som kjøpte Cisse, ikke Rafael Benitez. Cisse var allerede klar da RB tok over.

I tillegg ble f. eks. Kromkamp kjøpt inn som et backup i tilfelle skade på Finnan.

8862537[/snapback]

Okey, bra du retter. Da kan jeg jo hive inn Zenden istedenfor.

Lenke til kommentar
Hvor bestiller du turer? =)

8862770[/snapback]

Faktisk min første tur!

Bestilte via Tage. Tia Travels

Sikkert hørt om han, startet opp der nede. Greit opplegg med kampbillett og overnatting. Blir ganske sosialt da det ofte er 20-30 folk der.

Men finst mange sider, liverpooltur.no, liverpool.no osv. :)

Det som er litt teit med Tage er at toppkampene blir ofte reservert osv..

Lenke til kommentar

enig med deg messi91 , vi trenger ikke så mange kjøp i år for å ha en sykt bra stall , vi har jo Leto, Lucas og Voronin som kommer . Det tror jeg er noen spennende spillere. Tror Voronin kan gjøre det bra hvis han får sjansen men vi må få en spiss som scorer mange mål og det tror jeg ikke han er..

Men ser ikke ut som det skjer noen store overganger enda, selv om det ligger en spiss flyvende i lufta her hver dag hehe.

Men hvis vi får Simao så er det bra :D bra spiller.

Det er bare å vente å se hvem spiss Benitez bestemmer seg for, så at det sto no rykter om enten Forlan og Milito

Vi får håpe vi ikke får en X Man Utd spiller i troppen...

Lenke til kommentar

hehe milito ser hvertfall ut som en som kan score i bøtter og spann :D

men spørs hvor mye han vil bruke på en spiss , jeg mener at det er bare å punge ut det man kan for en sånn spiss, det er noe vi virkelig trenger.

men noen som vet hvor mye ca budskjettet er på?

Endret av GoLiUss
Lenke til kommentar

Sjeldent noe sjakktrekk å brøle ut hvor mye penger man har da, vil jo bare føre til at spillere blir dyrere. Men håper det foregår noen lure forhandlinger vi ikke vet om ennå, vil nødig ende opp med en spiller fra 3. hylle bare fordi man ventet for lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...