Jefe Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Veldig veldig skuffa over resultatet i kampen i mellom City og United, men at de fikk ekstra tillegg var jo helt greit egentlig. Bytter og ekstrem drøying av tid osv. Så gjør egentlig ikke meg noe, prøv å vær litt voksen, og innse at de vant fortjent og at de kommer til og kjempe i toppen uten Ronaldo. Selv om ingentig irreterer mer enn at de vinner helt i siste sekund, og like ille er det hvis vi vinner på slutten av kamper og de kommer å slenger dritt i trynet på oss og sier at vi flakser oss til 3 poeng osv. Det er provoserende, og det skjer garantert neste gang vi vinner på slutten selv om det er helt fortjent spillemessig. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er det noen United-supporter som har sagt at det ikke var flaks? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Er det noen United-supporter som har sagt at det ikke var flaks? Er det noen United-supporter som har sagt at det var flaks? (bare spør,jeg mener United vant fortjent) Endret 20. september 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg sier det var flaks. Det er ALLTID flaks å score på overtid. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg sier det var flaks. Det er ALLTID flaks å score på overtid. Overtid er en del av spillet. Så det du sier, er at alle mål i fotball er flaks. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er det noen United-supporter som har sagt at det ikke var flaks? Hvis du tenker på City-kampen, så har jeg ikke hørt ordet flaks blitt nevnt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg sier det var flaks. Det er ALLTID flaks å score på overtid. Overtid er en del av spillet. Så det du sier, er at alle mål i fotball er flaks. +1 Når du gjør ting ofte nok så slutter det til slutt å være flaks, da kaller vi det dyktighet. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Og herved kan dere slutte å klage på at vi skriver om deres kamper i vår tråd, jeg har iallefall tellt 22 poster..lurer på hvorfor jeg gidder.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Og herved kan dere slutte å klage på at vi skriver om deres kamper i vår tråd, jeg har iallefall tellt 22 poster..lurer på hvorfor jeg gidder.. 22poster kontra 3-4sider hver kamp. Sier jo litt. Litt spesiell kamp hvor folk vil diskutere må være lov. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Og herved kan dere slutte å klage på at vi skriver om deres kamper i vår tråd, jeg har iallefall tellt 22 poster..lurer på hvorfor jeg gidder.. 22poster kontra 3-4sider hver kamp. Sier jo litt. Litt spesiell kamp hvor folk vil diskutere må være lov. Da må du jaggu meg slutte med sytinga hver uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) It amuses me. Syns det er rett og slett det er morsomt. Men nok om United-kampen. Gleder meg til Leeds-kampen,tviler sterkt for at jeg får se den da,siden jeg er i asia hele neste uke. Håper Babel får starte igrunn. Og Agger. Hull skal slåes btw. Endret 20. september 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Tror du skal finne en bar eller noe som sender kampen, bare du leiter litt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg sier det var flaks. Det er ALLTID flaks å score på overtid. Men da var jo Shitty sitt siste maal flaks ogsaa da! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg sier det var flaks. Det er ALLTID flaks å score på overtid. Jaha? Flaks ville etter min mening om de ikke prøvde å score, men ballen av en eller annen grunn havnet i nettet. Så lenge man prøver å score er det ikke flaks om man scorer, det har hvert fall ikke noen med når målet blir scoret. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Irriterende? Ja. Men la oss heller takke United for at de påførte City et tap. Var ikke så dumt det heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Tror du skal finne en bar eller noe som sender kampen, bare du leiter litt. Blir nok litt leting ja,har med meg minst to soccer-fans så. Men tror ikke Japan viser så veldig mye Premier League? Vi får se. ^^ Leeds-kampen kan jeg håpe over,Hull kampen derimot, skal ses. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Slutt å syte da, de vant fortjent. At dommeren fortsetter kampen når motstanderlaget drøyer er jo bare bra, selv om jeg helst skulle sett at det endte 3-3. Veldig veldig skuffa over resultatet i kampen i mellom City og United, men at de fikk ekstra tillegg var jo helt greit egentlig. Bytter og ekstrem drøying av tid osv. Så gjør egentlig ikke meg noe, prøv å vær litt voksen, og innse at de vant fortjent og at de kommer til og kjempe i toppen uten Ronaldo. Selv om ingentig irreterer mer enn at de vinner helt i siste sekund, og like ille er det hvis vi vinner på slutten av kamper og de kommer å slenger dritt i trynet på oss og sier at vi flakser oss til 3 poeng osv. Det er provoserende, og det skjer garantert neste gang vi vinner på slutten selv om det er helt fortjent spillemessig. Disse to skal eg huske. Makan til seriøsitet skal man lete lenge etter. Et forbilde for mine innlegg skal dette bli! Skal ikke si at dere ikke fant fortjent når du ser hele kampen under ett. Men om det hadde vært motsatt SideSwipe, dere hadde hylt like mye dere. Det skal jeg love deg. Kanskje litt mer også Flaksen til United slår til igjen. Ble dommeren kjøpt og betalt av United tro? Er du seriøs nå? Moral heter det. Skulle likt å sett noen andre lag få seg en på trynet gang på gang og alikevel ha nok innsatsvilje og arbeidsmoral til å score det 4!!!! målet. Hva har moral med dette å gjøre? Dere fikk 7 minutter overtid, mens det ble gitt bare 4. Dette tror eg egentlig ikke du mener. Blir så feil så feil. Kampen ble tildelt ekstra tid da det ble ikke mindre enn to ekstra scoringer i den tillagte overtiden. Pluss frispark som tok tid osv osv. Det er ikke verre... Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvilken kanal går kampen på, på tirsdag? Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 daaaaaaaam, RiksTV suger, gi mej flere C+ kanaler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå