Sir Zu Zwat Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hva med å blåse for faen? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 I det jeg skulle til å si at sesongstarten ikke har vært så gæren likevel i forhold til de andre topplagene ødelegger Owen... ARGH... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 United skal hvertfall ikke komme hit og si at vi har flaks. Eller, hva skal man kalle det? Når man får spille 2 minutter over overtid (uten grunn), da er det ikke bare flaks lenger. Håpløs dømming. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Legger til 4 min, blåser etter 7? Hva skjer? Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Flaksen til United slår til igjen. Ble dommeren kjøpt og betalt av United tro? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ikke kan de innrømme at de hadde flaks heller. Hadde det vært motsatt, fy faen så refs vi hadde fått! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ikke kan de innrømme at de hadde flaks heller. Hadde det vært motsatt, fy faen så refs vi hadde fått! J-a. Word. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Legger til 4 min, blåser etter 7? Hva skjer? 1. City mål på overtid. De brukte flere minutter på å komme seg tilbake på plass. 2. United byttet. Tok 35-40 sekunder før spiller var i gang igjen. 3. City drøyet flere ganger, eks. da Given skulle ta utspark. 4. United scorte selv, og det tok tid før de var på plass igjen. Om ikke alt det der tar tre minutter, så synes jeg dere burde ta av Liverpool-brillene. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Syns du skal ta av deg United-brillene. EDIT: Som jeg sa Latias, hadde det vært motsatt. Endret 20. september 2009 av Zu Zwat Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 United vant jo fortjent, men dommeren får kose i United-dyna si ikveld. Men de vant fortjent,sett ut fra kampen. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 5. Kampen blåses av 5 sekunder etter city sitt avspark ^^ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Flaksen til United slår til igjen. Ble dommeren kjøpt og betalt av United tro? Er du seriøs nå? Moral heter det. Skulle likt å sett noen andre lag få seg en på trynet gang på gang og alikevel ha nok innsatsvilje og arbeidsmoral til å score det 4!!!! målet. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Flaksen til United slår til igjen. Ble dommeren kjøpt og betalt av United tro? Er du seriøs nå? Moral heter det. Skulle likt å sett noen andre lag få seg en på trynet gang på gang og alikevel ha nok innsatsvilje og arbeidsmoral til å score det 4!!!! målet. Hva har moral med dette å gjøre? Dere fikk 7 minutter overtid, mens det ble gitt bare 4. Tror united-supporterne overdriver "litte-granne": Alle les dette: Fletcher er PL beste sentrale midtbanespiller og han har vært det i hele år. Gerrard, Lampard og co lever på navna i forhold. Fletch har vært bedre. KONGEN! Giggs, fyfaen. Gidder ikke si noe engang. Største spilleren i fotball ever. Pele og Maradonna kan henge seg, de når ikke Giggsy til anklene. Forstatt en av de beste i gamet and moving on. Endret 20. september 2009 av Zu Zwat Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Slutt å syte da, de vant fortjent. At dommeren fortsetter kampen når motstanderlaget drøyer er jo bare bra, selv om jeg helst skulle sett at det endte 3-3. Endret 20. september 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) @ Zu:Du har ikke mye mer å komme med enn de minuttene dine.... hvor lenge skal du holde på? Endret 20. september 2009 av SideSwipe Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Skal ikke si at dere ikke fant fortjent når du ser hele kampen under ett. Men om det hadde vært motsatt SideSwipe, dere hadde hylt like mye dere. Det skal jeg love deg. I'm done. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Når sånt skjer kan man bli litt i overkant sur. Men nå skal jeg finne frem RBK-drakta og dra på Lerkendal ; ) Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Var uansett en meget underholdende kamp, hvor de vant fortjent. Vi vant jo i går, så gidder ikke å være bitter for at Man United vinner sin kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå