2cool Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Dødball igjen ja, HELVETE!!! Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Carra faen ta. han slipper inn 2 mål alene. er det bare meg eller er det andre som ser dette også? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Fader altså, og ikke uventet på corner igjen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Carra faen ta. han slipper inn 2 mål alene. er det bare meg eller er det andre som ser dette også? Vi ser kampen, ja. Men slapp av. Tipper Carra er den som kommer til å avgjøre kampen. Blir 3-2 til dere. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Carra faen ta. han slipper inn 2 mål alene. er det bare meg eller er det andre som ser dette også? Skrtel også, og alle andre som dreit seg ut på markeringen. Det er så latterlig jeg ikke orker lete etter ord som er sterke nok til å beskrive dert. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Alle målene Pool har sluppet inn i år er vel kun på dødball? Ganske rart, noen så har formeniger om hvorfor? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har liverpool sone merkering? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 ikke Skrtel sin man som scorer, det er Carra han går vekk fra han. Skrtel prøver å gå inn å hjelpe til bare. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Carra faen ta. han slipper inn 2 mål alene. er det bare meg eller er det andre som ser dette også? Skrtel også, og alle andre som dreit seg ut på markeringen. Det er så latterlig jeg ikke orker lete etter ord som er sterke nok til å beskrive dert. Benitez sin feil, for han tar aldri tak i det! ALDRI! Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Sa det i sta, Carra har tapt seg man ser det nesten i hver kamp nå. Han har spilt drit dårlig for å si det mildt. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Og hvor mange mål skal vi slippe inn på dødball før Rafa gjør noe med det da? Vinner ikke noe titler slik. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Lukter rødt i dag. Tipper Masche eller Skrtel. Lenke til kommentar
2cool Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Dæven, Torres og Gerrard er gull på fantasy! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er det rart jeg er så jævla glad i Fernando? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Babel viser oss hva gode innlegg ofte fører til. Vi har lite av det. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Babel viser oss hva gode innlegg ofte fører til. Vi har lite av det. Ser ut som om han har skjerpet seg og spiller bedre, det er i hvertfall det inntrykket jeg får nå. Kampen er slutt, 3-2. Ikke noe pent resultatmessig, men Benayoun imponerer livet av meg med de dribleraidene og dobbel Torres gjør meg alltid glad . Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 3 poeng, må få ordnet opp i dødballer imot. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Glad for seier, men overhodet ikke fornøyd med kampen. For så vidt er jeg glad for at vi har blitt så målfarlige og scorer masse mål, og jeg er glad for å vinne 3-2 istedenfor 1-0. Men det burde ikke være mulig å være såååååååååååååååå dårlig på markeringer ved defensive dødballer! Det burde være en enkel sak å trene på dette, men vi suger jo hver eneste gang! Ikke bare de gangene vi slipper inn mål på dødball, men nesten på hver eneste corner og/eller innleggsfrispark. Dette er så frusterende! Nå må du gjøre noe Benitez! HØRER DU? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå