Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Lucas spilte bra mot Burnley også. (eller bra for han er ''bare'' ok for de andre på laget)

Men skjønner jo at folk(meg inkludert til tider) er høyst skeptisk og lei Lucas og at han får spille no matter what.

Han har mer elendig enn han har spilt bra.

Forøvrig: N'Gog over El Zhar anyday.

Angående NGog VS El Zhar så har jeg egentlig sansen for begge to. Alle har drevet å ledd av NGog men han gjør det ikke så dårlig mener jeg. Han er tross alt ung og kom fra fransk liga som er helt no annet.

Betalte mye gjorde vi heller ikke.

han kan være joker i ett par kamper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Lucas spilte bra mot Burnley også. (eller bra for han er ''bare'' ok for de andre på laget)

Men skjønner jo at folk(meg inkludert til tider) er høyst skeptisk og lei Lucas og at han får spille no matter what.

Han har mer elendig enn han har spilt bra.

Forøvrig: N'Gog over El Zhar anyday.

Alle har drevet å ledd av NGog

HVA! Hvem har drevet med slikt?

Lenke til kommentar
Når du spiller under Rafa, så spiller du overalt.

(f.eks: Kuyt,Babel,Yossi,Gerrard)

edit: Personlig overasket at Reina ikke har startet som ving enda.

El-Zhar er Angiper/ving, men har bare spilt ving under Benitez, derav sa jeg 2 forskjellige possisjoner.

Jeg mener El-Zhar er undervurdert, men vi får se. Ngog er ikke å kimse av heller, men jeg syns ikke de kan sammenlignes på possisjon.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er lovende forskjell og ikke syns han er god nok(merk:God nok) backup for Torres og le av han.

Satser på at Liverpool henter en bedre spiss i januar.

Guttorm: El Zhar har spilt spiss under Rafa. OG N'gog har spilt ving under Rafa.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Tssh. Sorry altså, men broren din følger vel ikke akkurat mye med på Liverpool? Tipper at han ikke vet hva han snakker om, da N'Gog er vårt største spisstalent (pdd) og han ble faktisk matchvinner mot Man Utd på torsdagen. Utd spilte bla med Macheda, Welbeck, Eikrem, Tosic, King i løpet av kampen og jeg tipper broren din ser på disse spillerne som store talenter. N'Gog kommer til å bli bedre og bedre, og jeg håper han kan få et par starter i år og mer selvtillit, så skal man ikke se bortifra at han kan bli riktig god.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om noen skal spares i Ligacupen så må det jo bli Lucas.

Kan noen forklare meg hvordan dette Wigan-laget nettet to ganger mot Liverpool?

Herrefred!

Edit:åja...dødball ofcourse

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Dine "Tips" er langt på jordet hver gang, gidd jinx. :no:

Enten kan jeg komme å si "hva sa jeg" og også få masse poeng på Fantasy, eller så taper dere poeng. Win-win situasjon. :wee:

Lattis at Canal+ prioriterer Deportivo - Espanyol på Canal+ Sport 1, istedefor Liverpool. Mister vertfall mange RiksTV seere : (

De kommer til å sende to kamper på 1'eren fra La Liga. De tjener nok litt på å sende to La Liga-kamper enn å sende en PL-kamp. Men selv synes jeg det er latterlig at de prioriterer La Liga foran PL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...