JokerHaulan Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Lucas spilte bra mot Burnley også. (eller bra for han er ''bare'' ok for de andre på laget)Men skjønner jo at folk(meg inkludert til tider) er høyst skeptisk og lei Lucas og at han får spille no matter what. Han har mer elendig enn han har spilt bra. Forøvrig: N'Gog over El Zhar anyday. Angående NGog VS El Zhar så har jeg egentlig sansen for begge to. Alle har drevet å ledd av NGog men han gjør det ikke så dårlig mener jeg. Han er tross alt ung og kom fra fransk liga som er helt no annet. Betalte mye gjorde vi heller ikke. han kan være joker i ett par kamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Lucas spilte bra mot Burnley også. (eller bra for han er ''bare'' ok for de andre på laget)Men skjønner jo at folk(meg inkludert til tider) er høyst skeptisk og lei Lucas og at han får spille no matter what. Han har mer elendig enn han har spilt bra. Forøvrig: N'Gog over El Zhar anyday. Alle har drevet å ledd av NGog HVA! Hvem har drevet med slikt? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 er mange som ikke synes han er no særlig , for eks min bror ( scum) . er mange forskellige meninger vet du ang han som backup for torres ifjor. men nå har vi jo tross alt voronin som bommer på mål alene med keeper mye bedre.... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Når du spiller under Rafa, så spiller du overalt.(f.eks: Kuyt,Babel,Yossi,Gerrard) edit: Personlig overasket at Reina ikke har startet som ving enda. El-Zhar er Angiper/ving, men har bare spilt ving under Benitez, derav sa jeg 2 forskjellige possisjoner. Jeg mener El-Zhar er undervurdert, men vi får se. Ngog er ikke å kimse av heller, men jeg syns ikke de kan sammenlignes på possisjon. Endret 19. september 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Er lovende forskjell og ikke syns han er god nok(merk:God nok) backup for Torres og le av han. Satser på at Liverpool henter en bedre spiss i januar. Guttorm: El Zhar har spilt spiss under Rafa. OG N'gog har spilt ving under Rafa. Endret 19. september 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Tssh. Sorry altså, men broren din følger vel ikke akkurat mye med på Liverpool? Tipper at han ikke vet hva han snakker om, da N'Gog er vårt største spisstalent (pdd) og han ble faktisk matchvinner mot Man Utd på torsdagen. Utd spilte bla med Macheda, Welbeck, Eikrem, Tosic, King i løpet av kampen og jeg tipper broren din ser på disse spillerne som store talenter. N'Gog kommer til å bli bedre og bedre, og jeg håper han kan få et par starter i år og mer selvtillit, så skal man ikke se bortifra at han kan bli riktig god. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 ja jeg synes selv han gjorde en bra førstesesong med di innhoppene han gjorde.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Så evig sakte tiden går timene før kamp. Nesten latterlig.. Agger comeback til Leeds kampen sier du guttorm? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 nesten garantert å se Agger på Ligacup-kampen. Kan nesten vedde penger på det. Babel blir også å finne på det start 11'rn. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) ikke mye endring i oppspillingen nei:D Endelig har Benitez lært det. Er ett navn jeg ikke ville sett der men Skal ikke si det Reina Johnson Skrtel Carragher Insua Mascherano Lucas Kuyt Gerrard Benayoun Torres Endret 19. september 2009 av Haulan Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Vil se et spenstig lag i leeds-kampen ja. Cavalieri Degen-Kyrgiakos-Agger-Aurelio Lucas-Spearing-Babel Pacheco Voronin-Ngog Noe i den dur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Om noen skal spares i Ligacupen så må det jo bli Lucas. Kan noen forklare meg hvordan dette Wigan-laget nettet to ganger mot Liverpool? Herrefred! Edit:åja...dødball ofcourse Endret 19. september 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Både voronin og Ngog utelatt fra dagens tropp altså?.. Reina, Johnson, Carragher, Skrtel, Insua, Mascherano, Lucas, Kuyt, Gerrard, Benayoun, Torres Res: Cavalieri, Riera, Babel, Kyrgiakos, Aurelio, Degen, Dossena Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Mitt tips: 0-4 Torres 26' Benayoun 43' Johnson 69' Benayoun 84' Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Dine "Tips" er langt på jordet hver gang, gidd jinx. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Lattis at Canal+ prioriterer Deportivo - Espanyol på Canal+ Sport 1, istedefor Liverpool. Mister vertfall mange RiksTV seere : ( Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Dine "Tips" er langt på jordet hver gang, gidd jinx. Enten kan jeg komme å si "hva sa jeg" og også få masse poeng på Fantasy, eller så taper dere poeng. Win-win situasjon. Lattis at Canal+ prioriterer Deportivo - Espanyol på Canal+ Sport 1, istedefor Liverpool. Mister vertfall mange RiksTV seere : ( De kommer til å sende to kamper på 1'eren fra La Liga. De tjener nok litt på å sende to La Liga-kamper enn å sende en PL-kamp. Men selv synes jeg det er latterlig at de prioriterer La Liga foran PL. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg er glad for at de sender Barcelona kampen på Sport1, men tror de kunne tjent mer på å sette en kamp som Deportivo - Espanyol på Sport2, så sende Liverpoolkamp på Sport1.. Men, man får ta til takke med det man har Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Dine "Tips" er langt på jordet hver gang. 4-0 (igjen) Torres midt i. Gerrard i slutten av første. Torres midt i andre. Random formspiller på slutten. [/parodi] Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Noe sånt jeg tenkte meg at vi kom til å stille med. Er bare å håpe på det beste og at vi spiller bedre enn sist kamp. Må stikke til en kompis å se kampen pga RiksTV, som er håpløse. Lykke til gutta. YNWA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå