guttorm Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Normalt er jeg åpen for det meste rundt prat i denne tråden, men detaler rundt HD oppløsning kan vell strangt tatt diskuteres en annen plass? Det skal vi indeed zu, men jeg tar ingenting på forskudd. Har ikke noe i mot at noen får prøve seg, men ser helst at vi starter sterkt for så å bytte ut. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Reina Johnson - Carragher - Agger - Aurelio Gerrard - Masch Kuyt - Benayoun - Babel Torres Noe sånt kanskje? Rafa lar Babel få prøve seg og samtidig Agger og Aurelio som er tilbake fra skade. Håper Lucas starter på benken i dag, men blir likevel overrasket om han ikke starter. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 50 spenn på borteseier til D****** Også at Inter slår Barca. Sånn skal jeg finansiere pensjonen min Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Tør jeg spørre dere hvorfor i all verden dere foretrekker 720p for sport? Tv-signaler sender på 1080i og/eller 720p. Jeg foretrekker 720p foran 1080i siden 720p har progressiv scan, å dermed gir mye bedre bilde når det er mange raske bevegelser. Dermed funker det best for sport. Men oppløsningen er jo ikke like høy som 1080, men jeg føler ikke det veier opp for et bilde som er noe uklart iforhold. Men off-topic. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Reina Johnson - Carragher - Agger - Aurelio Gerrard - Masch Kuyt - Benayoun - Babel Torres Agree, håper også på Babel fra start, det er i slike kamper som i dag han kan vise seg fram og spille på seg selvtillit. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Reina Johnson - Carragher - Agger - Aurelio Gerrard - Masch Kuyt - Benayoun - Babel Torres Agree, håper også på Babel fra start, det er i slike kamper som i dag han kan vise seg fram og spille på seg selvtillit. *3 Satser på at gutten for visst hva han er god for! så for han kanskje spillt litt mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Reina Johnson - Carragher - Agger - Aurelio Gerrard - Masch Kuyt - Benayoun - Babel Torres Er sånn jeg tenkte med min post ja, Lucas spiller sikkert da. :\ Tror faktisk Carra spares. 50 spenn på borteseier til D******Også at Inter slår Barca. Sånn skal jeg finansiere pensjonen min Men du er jo elendig til å tippe Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Agger spiller ikke. Zu sa det, da slipper jeg. Tror nok Barca tar det om ikke uavgjort. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Sånn til info har samtlige HD-kanaler i norge KUN 1080i-sending. Og det er siste strek for off topic. Kan ta teknisk diskusjon i lyd og bilde-forumet . Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Gleder meg til kamp nå. Alltid noe spesielt med CL-kvelder, selv om det er gruppespill mot lag man nesten ikke har hørt om Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Helt enig Termo, CL er magisk. Når det drar seg til mot kvart og semi osv, så er jeg helt elektrisk Anyways, im off. Enjoy lads, breake a leg Endret 16. september 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Går bare rundt og tripper å venter på kamp nåå. Skulle ønske Agger spilte egentlig, sammen med Kyrgiakos, why not. Men litt early for Agger yet kanskje. Sigh, 2 timers tid til kamp.. Se filmen hos Youtube Edit: Håper på noe àla dette. Reina Johnson - Carra/Kyrgi - Skrtel - Insua Masche - Gerrard Kuyt - Benny - Babel Torres Endret 16. september 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Dere har jaggu ikke mange legender gitt. Poster jo de samme vidsa hver gang. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Min personlige favoritt på youtube, can you blame me? Lenke til kommentar
2cool Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Dere har jaggu ikke mange legender gitt. Poster jo de samme vidsa hver gang. Nerd... Men blir bra med kamp nå, ja, alt tilrettelagt for en forhåpentligvis underholdende match! Men Babel folkens? Vær snill og forklar meg hvilke kvaliteter han har. Blir sår i stemmen når han spiller, skriker av frustrasjon hver gang han får ballen. Har seriøst ikke sett han gjøre noe som helst bra det siste året. Mulig han dribler en eller annen United spiller, men det holder ikke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Dere har jaggu ikke mange legender gitt. Poster jo de samme vidsa hver gang. Er vel kun en som poster den der video'n gang på gang. But thank's for playing. Jag tycker om han här Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Et øyeblikk der trodde jeg faktisk du mente at Benayoun var en legende. Takk for at jeg fikk være med å leke And.. Nerd? way off. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) The Reds XI in full is: Reina, Insua, Johnson, Carragher, Skrtel, Lucas, Gerrard, Benayoun, Riera, Kuyt, Torres. Subs: Kyrgiakos, Aurelio, Voronin, Babel, Cavalieri, Spearing, Mascherano. Endret 16. september 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Well that was boring. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Well that was boring. Bønna spiller da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå