Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I motsetning til Prebo er ikke jeg særlig lysten på å få like drakter som AC Roma. Imaget til Liverpool tilsier det at å spille i nærmest kondomtrøyer er litt for femenimt. For ser liksom ikke helt for meg Steven Gerrard med tettsittende trøye så du ser to ribben stikke ut på hver side. Liverpool er rett og slett for maskuline til å spille i så tilsynelatende primadonna trøyer. Selv om det er en kjempe stor fordel med trange trøyer, nemlig det at dommer mye tydeligere ser holding i drakt.

8855942[/snapback]

Hehe, nå var det ikke akkurat at de skulle vær tettsittende jeg mente da, men rene uten alt tullet som har preget draktene i den senere tid. Har ikke sansen for alle de hvite detaljene som er på :)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det var jeg som mente de tettsittende. Og det mener jeg fortsatt. Bare se på Brann for eksempel.

Lenke til kommentar
Ikke alle LFC-supporterne som vil se like bra ut heller med en tight, femi skjorte som Kappa-skjortene :p

8856370[/snapback]

Nettopp, se på de stakkars feite bergenserene... Jeg heier på Brann, men den drakten er noe for seg selv. Jeg sier bare italienere, altså... :no:

Det var jeg som mente de tettsittende. Og det mener jeg fortsatt. Bare se på Brann for eksempel.

8857075[/snapback]

Jepp, den drakta ser ut som om den er alltid våt, og er offisielt tippeligaens strameste drakt. Heldigvis er shortsen litt bedre...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Ser ut som vi ender opp med middelmådige spillere iår og, selv med et sterkere transferbudsjett.

8859540[/snapback]

Hvem vet? Vi får se...

Jeg håper på enten Simao eller Malouda nå... Kunne ikke Rafa brukt penger som Houlier gjorde? Men ikke sløse dem bort på samme måte da :hm:

Edit:

Leser at Dudek er Bosman-spiller fra 1. juli. Hva betyr de Bosman-greiene?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vi må prøve å få solgt Dudek før fyren stikker gratis. Real ville jo ha ham. Og hva faen skal vi med Benayoun? Er det Mascha som har slengt med leppa og skrytt ham opp i skyene kanskje?

Lenke til kommentar

nei dette er ikke lovende håpet på å fått unda kjøpene så fort som mulig

Yossi er god spiller men nå må vi slutte å kjøpe flere sentrale spillere , trenger høyre- og venstreving,

og en spiss som scorer de målene vi trenger ;)

jeg personlig satser på Milito jeg,

men vi må bruke penger på spiss ikke en som er "så som så" som vi pleier.

noen som har noen favoritter Liverpool skal kjøpe?

Lenke til kommentar

Mange sier at Benitez er en klok mann og kommer til å gjøre de rette kjøpene. Stusser litt akkurat på det, for meg har han fortsatt til gode å overbevise. Joda, han har tross alt kjøpt Alonso, Kuyt, Agger, Pennant (han har kommet seg) og Reina. men så har han de mindre gode: Cissé (som kosta noe inni H****), Mark Gonzalez , Jan Kromkamp , Fernando Morientes og Craig Bellamy (sikkert mange som er uenig, men han scorer for lite).

Og nå ser det ut til at han skal kjøpe en sentral midtbane/venstre kant spiller fra West-Ham!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...