NyttVisningsnavn Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ikke alle LFC-supporterne som vil se like bra ut heller med en tight, femi skjorte som Kappa-skjortene Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) I motsetning til Prebo er ikke jeg særlig lysten på å få like drakter som AC Roma. Imaget til Liverpool tilsier det at å spille i nærmest kondomtrøyer er litt for femenimt. For ser liksom ikke helt for meg Steven Gerrard med tettsittende trøye så du ser to ribben stikke ut på hver side. Liverpool er rett og slett for maskuline til å spille i så tilsynelatende primadonna trøyer. Selv om det er en kjempe stor fordel med trange trøyer, nemlig det at dommer mye tydeligere ser holding i drakt. 8855942[/snapback] Hehe, nå var det ikke akkurat at de skulle vær tettsittende jeg mente da, men rene uten alt tullet som har preget draktene i den senere tid. Har ikke sansen for alle de hvite detaljene som er på Endret 13. juni 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det var jeg som mente de tettsittende. Og det mener jeg fortsatt. Bare se på Brann for eksempel. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Ikke alle LFC-supporterne som vil se like bra ut heller med en tight, femi skjorte som Kappa-skjortene 8856370[/snapback] Nettopp, se på de stakkars feite bergenserene... Jeg heier på Brann, men den drakten er noe for seg selv. Jeg sier bare italienere, altså... Det var jeg som mente de tettsittende. Og det mener jeg fortsatt. Bare se på Brann for eksempel. 8857075[/snapback] Jepp, den drakta ser ut som om den er alltid våt, og er offisielt tippeligaens strameste drakt. Heldigvis er shortsen litt bedre... Endret 14. juni 2007 av SasaB Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg lurer på om det finnes drakter som ville vært tettsittende på Crouch? Han trenger jo ikke se snedigere ut enn han allerede gjør Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Da var terminlista klar, Sabra har allerede lagt ut priser på turer. Sitter og lurer på om jeg skal bestille til Chelseakampen allerede andre helga, eller om jeg skal prøve meg på kampen mot ManU. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?i...=1&parentzone=0 Er det noen som vet noe om denne spilleren, er han verdt å kjøpe? Synes at vi kunne by de faens 17 millionene på han Malouda. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?i...=1&parentzone=0 Er det noen som vet noe om denne spilleren, er han verdt å kjøpe? Synes at vi kunne by de faens 17 millionene på han Malouda. 8859157[/snapback] Syns ikke det er verdt å kjøpe han, har jo nok midtbanespillere fra før. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?i...=1&parentzone=0 Er det noen som vet noe om denne spilleren, er han verdt å kjøpe? 8859157[/snapback] Nei!! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?i...=1&parentzone=0 Er det noen som vet noe om denne spilleren, er han verdt å kjøpe? Synes at vi kunne by de faens 17 millionene på han Malouda. 8859157[/snapback] Syns ikke det er verdt å kjøpe han, har jo nok midtbanespillere fra før. 8859240[/snapback] Tja, synes vi kunne hatt en venstreving til. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ser ut som vi ender opp med middelmådige spillere iår og, selv med et sterkere transferbudsjett. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Ser ut som vi ender opp med middelmådige spillere iår og, selv med et sterkere transferbudsjett. 8859540[/snapback] Hvem vet? Vi får se... Jeg håper på enten Simao eller Malouda nå... Kunne ikke Rafa brukt penger som Houlier gjorde? Men ikke sløse dem bort på samme måte da Edit: Leser at Dudek er Bosman-spiller fra 1. juli. Hva betyr de Bosman-greiene? Endret 14. juni 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) At en spiller er ferdig med kontrakten sin, og er en fri mann. Altså, en spiller uten klubb som kan gå gratis til hvilken som helst klubb som vil ha han Endret 14. juni 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Vi må prøve å få solgt Dudek før fyren stikker gratis. Real ville jo ha ham. Og hva faen skal vi med Benayoun? Er det Mascha som har slengt med leppa og skrytt ham opp i skyene kanskje? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 nei dette er ikke lovende håpet på å fått unda kjøpene så fort som mulig Yossi er god spiller men nå må vi slutte å kjøpe flere sentrale spillere , trenger høyre- og venstreving, og en spiss som scorer de målene vi trenger jeg personlig satser på Milito jeg, men vi må bruke penger på spiss ikke en som er "så som så" som vi pleier. noen som har noen favoritter Liverpool skal kjøpe? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Dæsken, hjemmekampen mot ManU er allerede utsolgt! Det tok jaggu meg ikke mange timene altså. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ser ut som denne sommeren vil bli preget av middelmålige spillere inn ja. Helvete altså.. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 ja ser sånn ut men er lov og håpe Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hva faen tenker Benitez på? Enda en sentral midtbane? :O Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Mange sier at Benitez er en klok mann og kommer til å gjøre de rette kjøpene. Stusser litt akkurat på det, for meg har han fortsatt til gode å overbevise. Joda, han har tross alt kjøpt Alonso, Kuyt, Agger, Pennant (han har kommet seg) og Reina. men så har han de mindre gode: Cissé (som kosta noe inni H****), Mark Gonzalez , Jan Kromkamp , Fernando Morientes og Craig Bellamy (sikkert mange som er uenig, men han scorer for lite). Og nå ser det ut til at han skal kjøpe en sentral midtbane/venstre kant spiller fra West-Ham! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå