Ol'H Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Vel, mitt inntrykk er at mange her inne (Liverpool supportere) har tonet ned Gerrards filming og kalt det "falle billig" Men som Hyrlen skrev - kommer vel neppe noen vei her uansett Sånn jeg har forstått det, så blir det ofte sett på litt sånn som dette: Kontakt= falle lett: Her passer Gerrard inn enkelte ganger. Ingen kontakt= filming Jeg er ikke enig, om du filmer skaper du en situasjon ut av noe som ikke er noe i det hele tatt. Om det er kontakt eller ikke trenger ikke ha noe betydning. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg sier jeg tror en del ser på det på denne måten, jeg sier ikke det er slik. Det er vansklig å se om kontakten er avgjørende for om at situasjonen er noe eller ikke, derfor er det vanskelig å si om noen faller lett, filmer eller at det faktisk er reelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Verden forandrer seg, det må Liverpool også gjøre. Øknonomisk sett er det jo en fantastisk avtale i disse finaskrise tider. Christian Purslow kaller det Verdens beste avtale. (det må selfølgelig ikke tas bokstavlig talt,united-fans. Bare et utbrudd av glede) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Leeds kampen går på Canal+ Sport 1 ja. Heerlig Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Herlig lesestoff: Rafa, Purslow og Dalglish har funnet tonen Noen som har bildet av standard chartered logoen? Syns jeg har sett noe før når det nevnes. Hvit firkant med noe grønn å blå skrift, med 2 linjer? Er bra vi henter litt penger fra hovedsponsor, når vi ligger så langt etter på tilskuerpenger. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Blir sikkert bedre enn dette: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Var verken vakkert eller symmetrisk, men hva bryr det vel meg? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er bare et fabrikert blide fra første gang ryktet kom, tror det blir bra jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ender nok opp som United og AIG. Ikke verdens beste draktsponsor, men man blir vant til det etter hvert. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Herlig å høre om solid seier i helga! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Niggah getting paaaaaaaid! http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=21337&zone=1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Niggah getting paaaaaaaid!http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=21337&zone=1 Godt mulig det der, men dere må fortsatt selge mange spillere før den tid.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Neh. Babel\Voronin kommer nok til og fyke. Dossena likeså,ellers holdes resten. Får jo penger fra Hick og co også vett. Endret 15. september 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Neh.Babel\Voronin kommer nok til og fyke. Dossena likeså,ellers holdes resten. Du glemte f***s Itjande, den dagen vi er kvitt den tullingen skal jeg hoppe av glede. For en umoralsk dust, men han er borte vekke fram til sommeren. Håper han blir solgt da... Satser på at vi får nok penger til å bytte ut Babel med Silva, eller en ving i den klassen og Voronin med en bedre backup. (Har ingen navn akkurat nå). Håper Benitez får mer penger til neste sommeren eller januarvinduet, da stallen vår hadde trengt litt oppdateringer. Endret 15. september 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Babel har riktig nok scoret noen mål for oss, men vi betalte over 11 mill pund for gutten, tviler på vi ser dem summen igjenn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tipper Liverpool får rundt 8mill for Babel. Men det er per dags dato, han kan jo(håper) spille seg kraftig opp denne sesongen,om det skjer kan liverpool godt få mer enn 11mill for'n. Lenke til kommentar
soltor Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Når blir datoen endelig satt for kampen Fulham - Liverpool? Ser at foreløpig står det 31.oktober. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Spiller Babel seg kraftig opp vil jeg beholde ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå