Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om vi må (på død og liv) sammenligne hvem som fikk enklest gruppe så ''vinner'' nok

United med en megatynn hårstrå.

Lyon er bedre enn CSKA Moscow

Fiorentina er bedre enn Besiktas(besiktas er somregel slakt mot store lag i cl)

wolfburg er (sikkert) bedre enn Debrecen. Ikke at jeg har noe som helst snørring om Debrecen whatsoever.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

For publikum ja,men laget skal nok klare det lett. Verre med publikum og vaktene.

Edit:leif Juster

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Tror vi klarer Cl gruppa lett, Lyon har mistet en del av sine gode spillere. Greit, så er Toulalan og Lisandro litt skumle, angående førstnevnte hvorfor så ikke Benitez på ham engang? De to andre lagene burde være overkommelig, med mindre Debrecen tar oss RBK-Valencia style :p.

Angående Lyon, hvor i alle dager befinner Juninho seg for tiden? Er det Saudi-Arabia eller noe?

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar
On 26 May 2009, Juninho announced that he would leave Lyon at the end of the season as a free agent. Lyon chairman Jean-Michel Aulas explained to the media that the club and Juninho agreed to cancel the last year of his contract. During the press conference, Juninho was sitting next to Aulas and left the press conference without saying a word.[6][7] On June 17th Juninho joined Al-Gharafa for 2.5 million euro on a two year contract, he took the number 5.

Usikker så jeg måtte finne frem Wikipedia og fant dette. Tolk selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Siden .no har vært oppe hele dag: 0 sekund?

(sikkert derfor ingen har nevnt det,btw)

Skal du leke ''kul'' på¨Kopforum eller?: :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Men han har uttalt at han ikke filmer, er en ærlig spiller og fotballen ikke trenger det.

Men når han ikke har nevnt det i en bok er det vel ikke gyldig. dumt av meg.

Han går hvertfall ikke ut offentlig og proklamerer hvor mye han misliker filmere, å nevner enkeltspillere.

Men hei, denne diskusjonen er litt gammel. Kan fortsatt bruke Diveard, så captain hypocrite kan godt utgå for min del.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...