Smågal Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 !! Får ikke sett kampen mot Burnley da jeg spiller bortekamp og ikke er hjemme før sent. Herregud. Får se om jeg rekker og finne noen med svineinfluensa, og mulig vi kline vilt! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Tenker vi om kampen i morra da? Høyt press, stikkpassninger til kantene og slå ut i returrom tror jeg er oppskriften. Sånn tror jeg laget blir: Johnson-Skrtel-Carra-Insua Kuyt-Bønna-Lucas-Aurelio Gerrard Torres Mulig Bønna/Gerrard bytter plass, men det har jo egentlig ikke så mye å bety. Begge er overalt uansett. Laget jeg ville hatt: Johnsons-Carra-Skrtel-Insua Bønna-Kuyt-Lucas-Aurelio Gerrard Torres Har kommet fram til at Lucas bør starte i mangel på alternativ. Riera får ikke starte pga dårlig spill sist. Endret 11. september 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Tipper Aurelio spiller Venstre Back og Riera spiller på kant. Mot Burnley er det uberviktig med gode innlegg. Også viktig med kreativ Yossi(som også er meget god på innlegg). Tipper Liverpool får samtlige frispark nær Burnleymålet,så Aurelio\Gerrard kan bli avgjørende. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hadde jeg vært sjef: Reina Johnson - Carra - Skrtel - Insua Masche Kuyt - Gerrard - Bønna - Riera Torres Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Håper ikke Aurelio starter. Han er alltid dårlig de første kampene etter han har vært skada, så ville brukt han i en reservelagskamp først for å gi ham litt matchtrening. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Vil bare nevne at mitt lag er med forbehold at Masche ikke spiller. Han fikk seg en smell i landskampen, og er vistnok usikker. Trodde det skulle mer enn en smell til for å sette ut Masche men. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Tror smellen er mer som en unnskyldning fra rafa sin side, siden Masche kommer sent tilbake fra landskamp, og han vil spare han. Endret 11. september 2009 av Smågal Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kan fort bli dyrt å spare Mashe, men derfor satt jeg Kuyt der jeg gjorde. Kjenner jeg gleder meg til kamp nå Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Blir konge med kamp nå ja. Først Burnley nå, så blir det CL kamp til uka, West Ham borte til helga og Leeds i CC på tirsdagen. Livet er herlig når man elsker fotball Eneste som ikke er så positivt er at jeg har sykt mye skoleting som må gjøres. Men Burnley kampen skal selvsagt sees uansett og kanskje et par andre matcher Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Blir direkte koz(som kidsa+points sier nå for tiden) med kamp ja. Ser ut til å bli en soild todagers denne helgen. PS: Aass pils ekke så værst,må faktisk takke Sameboe for den. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Livet er herlig når man elsker fotball Hell yeah!! Skal se Liverpool - Burnley i mårra faktisk. Orker ikke se Shitty slå Arsenal og Cfc vinne komfortabelt over Stoke. Da ser jeg heller dere druse inn et par fine langskudd, for den kampen er det umulig at der avgir poeng i. Selv om de slo oss, er de bøtte dårlig. Vi var ekstremt tafatte i den matchen, samt hadde utur. Dessuten var det på bortebane. Hadde gledet meg til denne kampen om jeg hadde vært LFC gutt. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Livet er herlig når man elsker fotball Hell yeah!! Skal se Liverpool - Burnley i mårra faktisk. Orker ikke se Shitty slå Arsenal og Cfc vinne komfortabelt over Stoke. Da ser jeg heller dere druse inn et par fine langskudd, for den kampen er det umulig at der avgir poeng i. Selv om de slo oss, er de bøtte dårlig. Vi var ekstremt tafatte i den matchen, samt hadde utur. Dessuten var det på bortebane. Hadde gledet meg til denne kampen om jeg hadde vært LFC gutt. Det blir gøy, ja. Vi bør gruse dem. Gir vi bort poeng mot Burnley kan vi bare stå over resten av kampene i ligaen. Ikke f*** om vi kan drite oss ut. Alt annet enn 3 poeng er skandale! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er helt desperat etter 1 helg pause fra PL Gleder meg til Burnley kampen slik som alle andre medsupportere. Kampen skal selvfølgelig sees på storskjerm i kjellerstua! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Noen som har tenkt seg på 3L i morgen a? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 fy, ny trøyesponsor. sykt.... savner Carslberg allerede Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det er vel ikke avgjort? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 står det på liverpool.no Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Faen, ja, ja, vi trenger pengene. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Gleder meg til kamp i dag. Har gått alt for lang tid siden sist. Håper virkelig på seier i dag, men vet ikke helt. Kan jo fort bli baklengs når det kommer defensive dødballer. Spent på hvordan den nye draktsponsoren tar seg ut. Kjipt at Carlsberg ikke fortsetter, men klubben trenger jo pengene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ukjent seng+pils på border= bra fredag. Digg å våkne opp i en leilighet 4meter fra three lions. Dette kan bli en meget bra dag, tipper arsenal-tap,chelseasier og united-uavgjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå