Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Long time no see, her inne.

Halla! Du må være våken og aktiv på nattestid, det er da vi tøffe kommer frem. Meg, Night og Points altså. Mest meg, litt mindre Points og Night..

Kos med litt "kjæntfolk" :p

Nattestid er tungt for en som returnerer til skolebenken ;)

Hva er tankene rundt England idag da? Personlig har jeg stortro på at de hevner seg fra 07!

Lenke til kommentar
Jeg får ikke ikke toll eller moms krav. Bestilt både fra kitbag og fra .tv før og ingen av gangene har jeg fått toll eller ekstra momskostnader. Henta på postkontoret ja.

Grunnen til jeg nevnte det er at når jeg har kjøpt datautstyr i utlandet, og henter det på postkontoret så har det ikke vert toll eller moms. Eneste var vell noe som het Postens fortollingsgebyr.

Men når jeg bestilte drakt fra .tv så kom dem med DHL på døren, da dukket det opp krav om toll og MVA i ettertid på en regning fra DHL, selv om frakt og drakt var betalt med kort via .tv

Så sånn var det :) Gz med momsfri bukse, den var forresten fin :)

Lenke til kommentar

Enten det eller så bad jeg mannen i Hong Kong skrive ned verdien ;)

Edit: pluss at han sendt som gave, da er grensen som kjent 1000 kr, istedet for de vanlige 200 kr.

Datautstyr er forresten ikke toll pliktig, tekstiler derimot er tollpliktig. Fortollingsgebyr og toll er forøvrig ikke det samme.

Tror kansje vi skal slå strek her nå, men det er ikke så off toic, da mange faktisk kjøper supporter effekter over dammen.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Enten det eller så bad jeg mannen i Hong Kong skrive ned verdien ;)

Datautstyr er forresten ikke toll pliktig, tekstiler derimot er tollpliktig. Fortollingsgebyr og toll er forøvrig ikke det samme.

Tror kansje vi skal slå strek her nå, men det er ikke så off toic, da mange faktisk kjøper supporter effekter over dammen.

Hehe, standard den vettu :)

Nå er det vel Mva'n som er den dyreste iforhold til Toll for folk flest også. Fortollingsgebyret kan du forøvrig kutte ned ved å fortelle pakken selv :)

Lenke til kommentar

Må si jeg stiller meg litt positiv til tanken som blir fremmet i bloggen på forsiden på liverpool.no om å kjøre Mascherano og Aurelio sentralt mot Burnley. Husker jo Portsmouth-kampen i fjor, der han gjorde en god figur. Så spørs det om han er i form med tanke på skadeavbrekket osv, men absolutt en morsom tanke.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke ikke toll eller moms krav. Bestilt både fra kitbag og fra .tv før og ingen av gangene har jeg fått toll eller ekstra momskostnader. Henta på postkontoret ja.

Grunnen til jeg nevnte det er at når jeg har kjøpt datautstyr i utlandet, og henter det på postkontoret så har det ikke vert toll eller moms. Eneste var vell noe som het Postens fortollingsgebyr.

Men når jeg bestilte drakt fra .tv så kom dem med DHL på døren, da dukket det opp krav om toll og MVA i ettertid på en regning fra DHL, selv om frakt og drakt var betalt med kort via .tv

Så sånn var det :) Gz med momsfri bukse, den var forresten fin :)

Okei, skjønner. Thanks :)

Stevie scoret to i dag ja. Håper de viser scoringene på kveldsnytt. :p

Pirja den er i polyester. Deilig å ha på synes jeg da og mye billigere å kjøpe i England enn i Norge.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...