Maynard James Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Dårlig nyhet Virker som Malouda blir for dyr. Simao linkes igjen Lenke til kommentar
mintman Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Liker ikke at logoen er midt på brystet. Håper også på en ny draktsponsor. Vet noen når kontrakten med Carlsberg går ut? 8850832[/snapback] Jeg tror det er signert en ny avtale på 3 år, men at dette har blitt kraftig forsinket med nye eiere fordi de mener at Liverpool får altfor lite igjen for draktreklamen i forhold til de andre lagene i PL. Og dette beviser jo bare at Liverpool markedsavdeling ikke har gjort jobben sin i flere år, og at Gillette/Hicks kommer til å prøve og gjøre Liverpool til et større merkenavn som ManU har blitt. Hovedsponsor drakt: ManU: AIG £ 56,5 mill over 4 år Chelsea: Samsung £ 50 mill over 4 år Tottenham: Mansion House £ 34 mill over 4 år Liverpool: Carlsberg £ 28,8 mill over 4 år (avtalen er kun på 3 år men omregnet til 4) Liverpool får bare halvparten av det ManU får og det er nesten en Eto'o i den differansen. Så det er ikke tvil om at vi er dårlig på markedsføring og dette har Gillette/Hick kicket på. Tror nok Carlserg må hoste opp mer penger ved neste runde skal det bli noe. Endret 13. juni 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Dårlig nyhet Virker som Malouda blir for dyr. Simao linkes igjen 8851064[/snapback] Jaja, Simao er god han og Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har ikke sett mye av han. Har han samme kvalitet som Malouda tro? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har ikke sett mye av han. Har han samme kvalitet som Malouda tro? 8851403[/snapback] Han er kaptein på Benfica, og det skal noe for å være kaptein i Benfica. Han kan også score noen mål... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er bra Ser ut som overgangen til Gonzalez kan bli kansellert også, hvis Betis rykker ned, vil han ikke dit. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har ikke sett mye av han. Har han samme kvalitet som Malouda tro? 8851403[/snapback] Du skulle sett hvordan han herjet mot manu i CL Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Han netta også på Anfield (et flott mål) da vi røk mot Benfica i CL. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 ZyYXwSq0e0s Kul reklame for vår sponsor som gir oss for lite... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Haha, dritkul reklame. Enig i at Carlsberg gir oss for lite når man ser på hva rivalene våre får. Men jeg håper det ordner seg og at Carlsberg heller betaler mer når neste avtale inngås, for vi har nå hatt Carlsberg så lenge at det er blitt et slags symbol på Liverpool-drakten. Og logoen er fin og passer bra på den rød drakta, så jeg håper det ordner seg slik at Carlsberg fortsetter å være vår sponsor. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hadde blitt litt rart med en Liverpool-trøye uten Carlsberg-logoen gitt Lenke til kommentar
mintman Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Gode gamle Candy sier jeg Endret 13. juni 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Gode gamle Candy sier jeg http://www.classicfootballshirts.co.uk/ima...rpool-89-GK.jpg 8854547[/snapback] Den drakta er jo eldre enn meg Vi har da Carlsberg siden 1993 eller noe... Lenke til kommentar
mintman Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Ja som jeg sa, gode gamle. Det er for oss levde under Liverpools glansperiode i 80-åra. Det var ment som et svar til ibrotha. Endret 13. juni 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
iDude Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ja som jeg sa, gode gamle. Det er for oss levde under Liverpools glansperiode på 80-åra. Det var ment som et svar til ibrotha. 8854735[/snapback] Husker den og jeg Lenke til kommentar
mintman Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Voronin Synes vi skal gi mannen en sjanse jeg. Virker som en rask og plasseringsdyktig spiss som er god med begge bein. På free transfer sier jeg ja takk og uansett bedre enn en utrent Fowler. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tror nok Voronin er grei, og vi har jo ingenting å risikere på å en free-transfer. Men det som bekymrer meg bittelitt er om vi samler opp mange middelmådigheter i stallen. Men jeg vet ikke om Voronin er det, har knapt sett ham. Vi gir ham minst en sesong til å vise seg frem, så får vi se hvordan han presterer når han får sjansen. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 kan nok gjøre en god jobb han, men hvorfor i helvette kan ikke liverpool bruke £17M på malouda? KJØP EN SPILLER FOR FAEN! Lenke til kommentar
SirOppvask Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Synes Liverpool draktene er knall tøffe, untatt den litt "slappe" og unødvendige kraven. Liverpool og Chelseas drakter er nesten helt llike bare at Chelsea ikke har den kraven som Liverpool har. Skjønner bare ikke hvorfor den er der. Rett og slett unødvendig for den er ikke noe kul. Så hadde vi bare hatt den samme løsningen på kraven ville jeg gitt terninkast 6, til nå er den en 5'er. Å ha klubblogoen over hjertet er et must. I motsetning til Prebo er ikke jeg særlig lysten på å få like drakter som AC Roma. Imaget til Liverpool tilsier det at å spille i nærmest kondomtrøyer er litt for femenimt. For ser liksom ikke helt for meg Steven Gerrard med tettsittende trøye så du ser to ribben stikke ut på hver side. Liverpool er rett og slett for maskuline til å spille i så tilsynelatende primadonna trøyer. Selv om det er en kjempe stor fordel med trange trøyer, nemlig det at dommer mye tydeligere ser holding i drakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå