perpetrus382 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nemeth blir visst skada hver gang han blir lånt ut. Gleder meg til agger er tilbake jeg. long time Jeg og. Han bør holde seg skadefri resten av sesongen, hvis ikke frykter jeg dette blir hans siste sesong i rødt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 amagad! Da er det bestemt at laget skal til Barcelona på treningsleir 23-28 oktober, inkludert kamp på camp nou, Barca-zaragosa [/zuparhappy] Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) amagad! Da er det bestemt at laget skal til Barcelona på treningsleir 23-28 oktober, inkludert kamp på camp nou, Barca-zaragosa [/zuparhappy] Liverpool??? Jepp. Drog en Daniel. Grattis smågal! Fett. Endret 7. september 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Smågal trodde tydeligvis at denne tråden var for at Liverpool - supportere skulle dele informasjon om sitt eget liv , men gratulerer Smågal det blir nok gøy for deg. Hvilket aldersnivå spiller du på? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Haha, måtte ha en utblåsning, tråden er uansett relativt død for tiden. Er andreårs junior. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 http://www.dagbladet.no/2009/09/08/sport/f...torres/8012560/ Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ikke noe nytt altså. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Når er Aquilani klar igjen ? Gleder meg virkeleg til å sjå han i aksjon !! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Long time no see, her inne. Halla! Du må være våken og aktiv på nattestid, det er da vi tøffe kommer frem. Meg, Night og Points altså. Mest meg, litt mindre Points og Night.. Kos med litt "kjæntfolk" Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Kjøre Aurelio på venstre ving fra start på Lørdag, dersom han gjør det greit på trening. Guttorm med Aurelio fra start, nå står ikke verden til påske.... Liker innleggene hans, men det er stort sett alt. Riera virker ikke i form. Bønna har jeg lyst å bruke sentralt, eller på høyre. Håper Skrtel er med. Tråden er foresten stillere enn vakumet i Rommet. Jeg må ærlig innrømme at jeg føler egeninteressen er redusert i forhold til i fjor. Tror jeg falt noe sammen av Alonso og Arbeloa salgene, da dette var 2 av plassene jeg mente vi trengte folk i tilegg til de vi hadde fra før. Ser kampene jeg kan og sånn, men litt trist å innrømme at håpet er større en troen. Sånn var det ikke i fjor. Vi har stallen, men ikke bredden, antagelig en noe svakere midtbane. For all del, jeg maler ikke fanden på veggen av 2 tap. Tap og uavgjort går nesten for det samme. Vi kan tape masse kamper, så lenge vi holder oss unna alle uavgjort resultatene. Sesongen er nesten ufattelig lang, ivertfall med tanke på hva som kan skje i løpet av den. De 2 tapene tenker jeg mest sånn på: Slår vi feks Chelsea innbyrdes, så er de i samme båt som oss. Bare synd det ikke blir "6 poengs kamper". Walk On! Endret 9. september 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Michael Shields løslates! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Wow, det var flotte nyheter. Får håpe disse nye bevisene ikke bare gir benådning, men også frikjenning. Da burde det være rom for klekkelig erstatning, etter et sånt justismord. Jeg syns slike saker er forferdelig vanskelig å ta stilling i så lenge det er litt uklart hva som har hendt, men etter alt jeg har lest og engasjemanget som har vert så har alt tydet på at han var uskyldig. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sant det. Ny draktsponsor? http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=21241&zone=1 Synest Carlsberg har blitt en del av drakta nå.. http://images.google.no/images?hl=no&s...aq=null&oq= Incoming?:/ Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Well, money talks. Thats a Fact. Syns egentlig ikke det er så fælt jeg altså. Var forresten en som postet bilde i tåden her tidligere, med aktuell sponsor. Det så ikke galt ut i hele tatt så lenge skriften forblir hvit. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Noen som orker å grave opp det bildet? Sitter i norsk time og har egentli altfor mye å gjøre. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Har mer troa på ligagull om vi presterer mot Chelsea, Man Utd og Arsenal. Selv om vi gjorde det knall i de kampene i fjor betyr ikke det at vi gjør det igjen. Sier som Rafa; en kamp av gangen Smågal: Endret 9. september 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
2cool Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Føler det kommer til å bli rart å bytte bort Carlsberg ja, Carlsberg logoen er liksom det man forbinder med Liverpool drakten. Vil dro jeg vender meg til det, men er ikke fornøyd med byttet! Ser ikke så verst ut, men gir meg ikke samme følelse som å se en Liverpool drakt med Carlsberg logoen... Men for all del, Liverpool trenger pengene... Endret 9. september 2009 av 2cool Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er fuglen og flammene som teller. Blir fort vandt til byttet. Syns den med hvit skrift er helt kurrant jeg, kansje det kommer av at jeg ikke kan fordra Calrsberg som er tappet i Norge Den er helt ok i Danmark btw. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ok, takk boys. Vel, det gidde ikke den samme følelsen som Carlsberg gjør, men man venner seg vel til det.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Denne kom i posten i dag. Ikke noe toll eller moms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå