Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøre Aurelio på venstre ving fra start på Lørdag, dersom han gjør det greit på trening. Guttorm med Aurelio fra start, nå står ikke verden til påske....

Liker innleggene hans, men det er stort sett alt. Riera virker ikke i form. Bønna har jeg lyst å bruke sentralt, eller på høyre.

Håper Skrtel er med.

Tråden er foresten stillere enn vakumet i Rommet. Jeg må ærlig innrømme at jeg føler egeninteressen er redusert i forhold til i fjor. Tror jeg falt noe sammen av Alonso og Arbeloa salgene, da dette var 2 av plassene jeg mente vi trengte folk i tilegg til de vi hadde fra før.

Ser kampene jeg kan og sånn, men litt trist å innrømme at håpet er større en troen. Sånn var det ikke i fjor.

Vi har stallen, men ikke bredden, antagelig en noe svakere midtbane.

For all del, jeg maler ikke fanden på veggen av 2 tap. Tap og uavgjort går nesten for det samme. Vi kan tape masse kamper, så lenge vi holder oss unna alle uavgjort resultatene. Sesongen er nesten ufattelig lang, ivertfall med tanke på hva som kan skje i løpet av den.

De 2 tapene tenker jeg mest sånn på: Slår vi feks Chelsea innbyrdes, så er de i samme båt som oss. Bare synd det ikke blir "6 poengs kamper".

Walk On!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Wow, det var flotte nyheter.

Får håpe disse nye bevisene ikke bare gir benådning, men også frikjenning. Da burde det være rom for klekkelig erstatning, etter et sånt justismord.

Jeg syns slike saker er forferdelig vanskelig å ta stilling i så lenge det er litt uklart hva som har hendt, men etter alt jeg har lest og engasjemanget som har vert så har alt tydet på at han var uskyldig.

Lenke til kommentar

Har mer troa på ligagull om vi presterer mot Chelsea, Man Utd og Arsenal. Selv om vi gjorde det knall i de kampene i fjor betyr ikke det at vi gjør det igjen. Sier som Rafa; en kamp av gangen :)

Smågal:

pooooooool.jpg

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Føler det kommer til å bli rart å bytte bort Carlsberg ja, Carlsberg logoen er liksom det man forbinder med Liverpool drakten. Vil dro jeg vender meg til det, men er ikke fornøyd med byttet! :(

Ser ikke så verst ut, men gir meg ikke samme følelse som å se en Liverpool drakt med Carlsberg logoen... Men for all del, Liverpool trenger pengene...

Endret av 2cool
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...