Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forundrer meg ikke. Hyypia var jo vår beste stopper sist sesong egentlig, spilte bra hver gang han fikk sjangsen. Håper han kommer tilbake til oss som trener når han legger skoa på hylla. :)

Hvorfor solgte Liverpool sin beste midtstopper? Selv om han er gammel er det jo konge å ha den beste spilleren iallfall i så mange kamper som gubben ønsker.

Var det han selv som ville bort?

Jepp, han ville spille fler kamper.

Roter BareMarius da eller bruker ikke Liverpool de beste spillerne sine?

Lenke til kommentar

Det kan man jo alltids undre seg over når det gjelder Benitez. Men hvem som var vår beste er vel ikke så lett å si. Carra og Skrtel er ikke akkurat dårlig de heller, og de er spillere for framtida. Så det var jo ikke så dumt å bruke de mest heller. Men Hyypia var mest målfarlig av stopperne våre, det var det vel ingen tvil om.

Lenke til kommentar

Suger balle å vente en hel uke til på PL, men jeg er ikke fysisk kvalm av det i dag, da det faktisk er et snev av spenning i dagens landskamp.

Skader jo heller ikke at de viste spor av angreps fotball sist.

Hver gang jeg ser J.A Riise på landslaget tenker jeg på at det var en bommert å selge ham. Tatt han over Dossena any day, vinner viljen til Riiser er fullt på høyde med moralen til Kuyt. Det sier en del.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Suger balle å vente en hel uke til på PL, men jeg er ikke fysisk kvalm av det i dag, da det faktisk er et snev av spenning i dagens landskamp.

Skader jo heller ikke at de viste spor av angreps fotball sist.

Hver gang jeg ser J.A Riise på landslaget tenker jeg på at det var en bommert å selge ham. Tatt han over Dossena any day, vinner viljen til Riiser er fullt på høyde med moralen til Kuyt. Det sier en del.

Med slike kanonskudd som i kveld, så er jeg glad han forlot dere. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...