SkagenK Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvorfor solgte Liverpool sin beste midtstopper? Selv om han er gammel er det jo konge å ha den beste spilleren iallfall i så mange kamper som gubben ønsker. Var det han selv som ville bort? Jepp, han ville spille fler kamper. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg digga Hyypia. Muligens fordi jeg er litt svak for midtstoppere som scorer endel mål.. Desverre ble det litt for ofte i begge ender Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Forundrer meg ikke. Hyypia var jo vår beste stopper sist sesong egentlig, spilte bra hver gang han fikk sjangsen. Håper han kommer tilbake til oss som trener når han legger skoa på hylla. Hvorfor solgte Liverpool sin beste midtstopper? Selv om han er gammel er det jo konge å ha den beste spilleren iallfall i så mange kamper som gubben ønsker. Var det han selv som ville bort? Jepp, han ville spille fler kamper. Roter BareMarius da eller bruker ikke Liverpool de beste spillerne sine? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det kan man jo alltids undre seg over når det gjelder Benitez. Men hvem som var vår beste er vel ikke så lett å si. Carra og Skrtel er ikke akkurat dårlig de heller, og de er spillere for framtida. Så det var jo ikke så dumt å bruke de mest heller. Men Hyypia var mest målfarlig av stopperne våre, det var det vel ingen tvil om. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Da har eg hentet meg inn igjen fra den krappe svingen og henger med igjen superparanoid Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hyypia var veldig god, men har vel nådd toppen. Per dags dato er vel også Carra ute av form, men jeg skal aldri avskrive han. Jeg syntes at Agger er den beste når han er i form. Det avhenger også av hvilken type midtstopper vi trenger mot typen lag vi spiller mot. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Personlig ser jeg gjerne Carra-Agger sammen i midtforsvaret når Agger kommer tilbake. Liker spillestilen hans. Mener også at Skrtel bør få en del kamper, og at vi så smått kan begynne å samkjøre Agger og Skrtel i cupkamper osv. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hehe, sett'n før guttorm http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=21...mp;parentzone=0 - Liverpool har brukt mange millioner for å hente meg til England, og jeg akter å bevise at jeg er verdt pengene. Få ting hadde gledet meg mer enn nettopp at Aquilani hadde blitt en suksess. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Så lenge ingen Liverpool-spillere skader seg iløpet av Landskampene så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Suger balle å vente en hel uke til på PL, men jeg er ikke fysisk kvalm av det i dag, da det faktisk er et snev av spenning i dagens landskamp. Skader jo heller ikke at de viste spor av angreps fotball sist. Hver gang jeg ser J.A Riise på landslaget tenker jeg på at det var en bommert å selge ham. Tatt han over Dossena any day, vinner viljen til Riiser er fullt på høyde med moralen til Kuyt. Det sier en del. Endret 5. september 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ville mye heller hatt PL fotball i dag. Har null tro på landskampen. Vi taper! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Suger balle å vente en hel uke til på PL, men jeg er ikke fysisk kvalm av det i dag, da det faktisk er et snev av spenning i dagens landskamp. Skader jo heller ikke at de viste spor av angreps fotball sist. Hver gang jeg ser J.A Riise på landslaget tenker jeg på at det var en bommert å selge ham. Tatt han over Dossena any day, vinner viljen til Riiser er fullt på høyde med moralen til Kuyt. Det sier en del. Med slike kanonskudd som i kveld, så er jeg glad han forlot dere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Han forlot oss ikke akkurat..., ingen stjerne spiller, men herlig innsats og vilje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Til og med Dudek hadde plukka den, er jo egentlig bare å stå helt i ro. 112km/h er dog heavy. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ang riise: http://www.youtube.com/watch?v=oJrHVBQDy2U Han har jo scoret mange mål til å være venstreback, og har en fantastisk fart og skuddfot. Men han sank litt i presantasjonene i slutten, og hadde et par selvmål som kanskje var avgjørende for avreisen fra Anfield. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Fantastisk fart er vel litt heavy og påstå? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Er ikke noe Walcott nei, men han hadde fart og teknikk og en skuddfot det svei av. Ihvertfall starten av liverpool karrieren. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Long time no see, her inne. Kjip helg uten PL fotball. Gleder meg som en unge til helgen! Håper bare vi holder oss skadefrie gjennom midtuken nå.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nemeth blir visst skada hver gang han blir lånt ut. Gleder meg til agger er tilbake jeg. long time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå