Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alonso gir Liverpool skylda for Real-overgangen

Spanjolen hevder det var Liverpool behandling av han ifjor sommer som fikk han til å forlate Anfield. At han skulle brukes som salgsobjekt for å få inn cash for å hente Gareth Barry førte til at han bestemte seg for 12mnd siden å forlate Anfield. Dette trodde jeg hele tiden når det gjaldt han, likte ikke behandlingen han fikk av ledelsen ifjor. Benitez var heller ingen stor støtte for Alonso ifjor. Benket han jo fra start i første matchen mot Borro.

Link: http://www.dagbladet.no/2009/09/03/sport/xabi_alonso/liverpool/fotball/premier_league/7933615/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Poenget er vel at noen spillere, og da spesielt unge spillere trenger å gis tillitt fra start i flere kamper på rad. Det er vel ikke til å stikke under stolen at Babel har stagnert voldsomt siden han kom til Liverpool?

Han har ikke nødvendigvis stagnert, han har bare ikke tatt nivået helt.

To unødvendige innlegg slettet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det er nok OT ja, Kjakan..ehm,jeg mener nannskog..

Anyways: Angående Babel: kunne godt se at Rafa ga han like mye prøvelse som Lucas.

Men tror ikke akkurat det kommer til og skje. Babel må selv ta tak i sjansene han får av Rafa.

Om han ikke lykkes,så selges han.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ut i fra det Lucas og Babel har vist i de siste sesongene, er førstnevnte et større talent og et langt bedre kjøp (kostet omtrent halvparten).

Lenke til kommentar

Vær snill og ikke omtal Lucas med ord som "større talent" og "bedre kjøp", ingen fortjener å bli sammenlignet med det fjolset, og i hvert fall ikke som noe dårligere enn han. Mulig Lucas er en grei fotballspiller, men i Liverpool kunne like så godt jeg tatt rollen hans ass. Stå litt i veien for motstanderne og ellers gi dem ballen er ikke noe jeg skulle hatt noe problem med. Når det er sagt er også Babel elendig, så hmm... Selg dem begge to, de ødelegger for laget :S

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig ser jeg faktisk potensiale hos både Lucas og Babel. Problemet er at begge ser ut til å slite med å få det skikkelig ut, til tross for mye spilletid og masse sjanser. En spiller jeg derimot ikke ser det spor av potensiale hos, er Dossena. Det eneste fortrinnet hans er fysikken. Ellers mangler han det meste.

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig ser jeg faktisk potensiale hos både Lucas og Babel. Problemet er at begge ser ut til å slite med å få det skikkelig ut, til tross for mye spilletid og masse sjanser. En spiller jeg derimot ikke ser det spor av potensiale hos, er Dossena. Det eneste fortrinnet hans er fysikken. Ellers mangler han det meste.

To bein ?

Lenke til kommentar
Vær snill og ikke omtal Lucas med ord som "større talent" og "bedre kjøp", ingen fortjener å bli sammenlignet med det fjolset, og i hvert fall ikke som noe dårligere enn han. Mulig Lucas er en grei fotballspiller, men i Liverpool kunne like så godt jeg tatt rollen hans ass. Stå litt i veien for motstanderne og ellers gi dem ballen er ikke noe jeg skulle hatt noe problem med. Når det er sagt er også Babel elendig, så hmm... Selg dem begge to, de ødelegger for laget :S

Så scorer de begge i neste kamp, og wips så er de helter, og de største talentene noensinne.

De presterer langt under pari, men elendige er dem ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

To bein ?

Og der kom den. To år for seint. Han hadde presset, bøyd og løftet dobbelt så mye som deg på topp :)

Lenke til kommentar
Han hadde presset, bøyd og løftet dobbelt så mye som deg på topp :)

Hæ? Hva mener du? Bøyd og løftet? Tok ikke helt den.

Dossena er forresten mindre god han også...

Så scorer de begge i neste kamp, og wips så er de helter, og de største talentene noensinne.

De presterer langt under pari, men elendige er dem ikke.

Vel, mange vil vel føle det sånn, spesielt Benitez som endelig får pumpet drømmespilleren sin Lucas med litt tillitt, men jeg kommer nok aldri til å skifte mening om den gutten. Babel har derimot ikke fått så mange sjanser i det siste, men Lucas, han er jo blitt fast inventar på laget. Alle kan være heldige å være på rett sted til rett tid, og dermed score et mål, men det er ikke jobben til Lucas. Så et mål eller to bør ikke ha så mye å si for vurderingen hans.

Lenke til kommentar

To bein ?

Og der kom den. To år for seint. Han hadde presset, bøyd og løftet dobbelt så mye som deg på topp :)

Tull :)

Lenke til kommentar

CL-troppen er nå offentliggjort. :)

Nathan Eccleston og David Amoo, noen som har sett de i aksjon?

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Keepere:

1 Diego Cavalieri

25 Pepe Reina

44 David Martin

Forsvarere

2 Glen Johnson

5 Daniel Agger

12 Fabio Aurelio

16 Sotiris Kyrgiakos

22 Emiliano Insua Zapata

23 Jamie Carragher

32 Stephen Darby *

34 Martin Kelly

37 Martin Skrtel

38 Andrea Dossena

Midtbanespillere

4 Alberto Aquilani

8 Steven Gerrard

15 Yossi Benayoun

20 Javier Mascherano

21 Lucas

26 Jay Spearing

28 Damien Plessis*

39 Nathan Eccleston*

Angripere

9 Fernando Torres

10 Andriy Voronin

11 Albert Riera

18 Dirk Kuyt

19 Ryan Babel

24 David N'Gog

46 David Amoo*

*Spillere på den såkalte B-listen [/spolier]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...