Latias Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Skjønner ikke hvorfor du nevner Vidic en gang. Hva med Bosingwa da? Det han gjorde var ingenting i forhold til det Vidic gjorde. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=21...mp;parentzone=0 I løpet av mine fem år var jeg heldig nok til å oppleve noen magiske kvelder på Anfield, å oppleve støtten fra de beste supporterne i verden. Jeg kommer alltid til å ha dem i tankene mine. Kommer til å la posteren av deg på veggen stå pga dette Xabi. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ja... Alonso gullet vårt Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ryan Babel er skuffet over manglende tillit og spilletid i Liverpool, og vurderer å be om å bli utlånt til Ajax i januar om situasjonen ikke endrer seg. Ikke meg imot, bare å selge for min del om han ikke hever seg 20hakk til neste vindu. For personlig er jeg lei babel, og hans spilleforståelse på småguttenivå. Det siste året har han vært veldig veik og til januar bør kanskje regnes som hans siste sjanse. Går aldri i dueller og om han mot alle odds skulle finne på å gjøre det trekker han seg som ei kjæring. Benayoun er tilogmed sterkere i dueller. Om ikke han begynner å prestere snart er jeg for et salg, jeg. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Stemmer for salg av Babel , han har ikke bevist noe spør du meg , skaff heller inn en erstatter . Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Babel har jo knapt fått spille over lengre tid fast på kanten, utviklingen hans stoppet da han kom til Liverpool. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Fordi babel whiner over at han vil spille spiss, men det blir vanskelig når vi har torres. Når han spiller kant er han for det meste opptatt over å prøve å vise seg frem, tydeligvis. Han skjærer alltid innover og mister ballen. Aldri kan han jobbe hjemover heller. Mon tro om han prøver å vise seg frem for andre klubber. Kanskje derfor han prøver og gjøre alt selv hele tiden. Edit: Men on the other hand, når man ser slike videor som denne vil man gjerne gi han en ny sjanse. Endret 2. september 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Babel trenger flere kamper på rad på kanten deres. Han har jo helt klart potensiale, men det virker som han føler han må vise seg frem når han får sjansen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Babel trenger flere kamper på rad på kanten deres. Han har jo helt klart potensiale, men det virker som han føler han må vise seg frem når han får sjansen. Enig med deg i dette, tror Babel kunne ha fått vist hva han er god for hvis han hadde fått starte flere kamper. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Skjønner godt at Babel ikke får flere kamper på rad når han er ræva hver gang han får sjangsen. Han burde vært supermotivert til å gjøre det bra når han får spille, men han skuffer jo gang på gang. Tror rett og slett han bare mangler fotball-intelligens. Helt utrolig at en spiller med så god teknikk, styrke og fart ikke klarer å gjøre det bra egentlig. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Selv om jeg ikke akkurat er den største tilhengeren av Benitez, så støtter jeg ham fullt ut i bruken av Babel. Og det stemmer virkelig ikke at han har spilt så lite for oss, det er bare et tåpelig argument tatt fra lufta som Unitedfansen bruker for kunne si at vi har ødelagt enda et talent. Jeg gikk nettopp igjennom kampene fra i fjor for å undersøke om det virkelig kunne stemme at han har blitt brukt så lite. Det jeg kom fram til var at han var tilgjengelig for oss i 46 kamper. De resterende kampene stod han over pga skade, soning for gule kort eller andre ting. Men av disse 46 kampene han var tilgjengelig i, spilte han helt eller delvis i 40 av dem! Riktignok flest som innbytter, men veldig mange av disse innbyttene skjedde rundt 60 spilte minutter. 13 av kampene var han i startoppstillingen. Synes virkelig vi kan hevde at han har fått muligheten! Dessuten var han jo også best i de kampene han kom inn som innbytter, ikke da han spilte fra start. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Poenget er vel at noen spillere, og da spesielt unge spillere trenger å gis tillitt fra start i flere kamper på rad. Det er vel ikke til å stikke under stolen at Babel har stagnert voldsomt siden han kom til Liverpool? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Og det stemmer virkelig ikke at han har spilt så lite for oss, det er bare et tåpelig argument tatt fra lufta som Unitedfansen bruker for kunne si at vi har ødelagt enda et talent. Ser ikke helt poenget med denne uttalelsen da det eneste den fører til er jo at alternativet til at Liverpool har ødelagt han er at Liverpool kjøper dritt. Så ser ikke at det er så mye mer positivt.... Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 At Liverpool er uheldige er ingen mulighet? Noen slår til og viser seg frem som unge, men stiooer helt opp plutselig og blir ikke stjerne. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jada, satte det selvsagt litt på spissen siden det var et lite snikangrep på "united supporterne" Men det er noe i det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Fikk ikkje sett reservelags-kampen idag grunna eigen trening, men høyrer Pacheco once again var banens beste. Er ikkje det på tide å ta han med på benken på A-lager snart mon tro? Vi har dei siste kampane hatt med oss Kelly og(!) Ayala, overkill! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Tror man forventet at Babel skulle utvikle seg videre noe som ikke har skjedd. Tror ikke det nødvendigvis det skyldes Liverpool eller Rafa. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jada, satte det selvsagt litt på spissen siden det var et lite snikangrep på "united supporterne" Men det er noe i det. OK, jeg generaliserte uten faktisk å tenke på det. Var ikke ment alle Unitedsupportere, men at mange supportere fra den kanten liker å kritisere Liverpool for å ødelegge talenter er en kjent sak. Ikke alle, men det er nok en del også her inne som kjenner seg igjen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Klart det. Vil jo alltid komme stikk når det klages over en spiller, eller en spiller gjør det dårlig. Blir vel også ofte litt mer "bomkjøp" når man handler slik som Benitez gjør. Mange og billig. Da er jo risikoen helt klart større. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Hvor lenge har han igjen i klubben da? Edit: Nå er jo september her, så han holder jo hvertfall til nyttår Endret 3. september 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå