Nannskog32 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 ¤ Itandje er lånt ut ¤ Dossena blir les mer på liverpool.no, men her er notis fra Nettavisen: Liverpool har leid ut Charles Itandje til den greske toppserie klubben Kavala FC, melder den engelske klubben på sin nettside. Det meldes også at Andrea Dossena blir værende i Liverpool. Han har vært i samtaler med italienske klubber som b.l.a Napoli om en overgang. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Corey; Det er vel ikke den verste filminga det der vel? Har sett mye verre. Faktumet er at United vinner på dager hvor de ikke er gode i det hele tatt. Dere ble overkjørt av Arsenal i første omgang, selv om dere hevet dere litt i andre, vil jeg fremdeles si at seieren burde havnet hos Arsenal. Dere måtte ha et halvkorrekt straffespark og et selvmål for å vinne kampen, og det på hjemmebane. Det er stor forskjell på det United-laget som var på banen i fjor kontra det som er der nå. Dere savner matchvinneren Ronaldo og krigeren Tevez. Dere klarer ikke å sanke mangen poeng ved å spille dårlig fotball og skåre på straffe og selvmål. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Corey; Det er vel ikke den verste filminga det der vel? Har sett mye verre. Faktumet er at United vinner på dager hvor de ikke er gode i det hele tatt. Dere ble overkjørt av Arsenal i første omgang, selv om dere hevet dere litt i andre, vil jeg fremdeles si at seieren burde havnet hos Arsenal. Dere måtte ha et halvkorrekt straffespark og et selvmål for å vinne kampen, og det på hjemmebane. Det er stor forskjell på det United-laget som var på banen i fjor kontra det som er der nå. Dere savner matchvinneren Ronaldo og krigeren Tevez. Dere klarer ikke å sanke mangen poeng ved å spille dårlig fotball og skåre på straffe og selvmål. Siden du holdt deg på et akseptabelt nivå,så er du den jeg quoter(hvilken ære,hæ?)hehe. Jeg tror samtlige United-tilhengere med litt erfaring på ryggen vet at seieren mot Arsenal var flaks,og kunne likefort endt med Arsenal seier eller uavgjort.Det var liksom ikke våres feil at Diaby gikk agurk og headet ballen i eget feil? Og ja,selvfølgelig savner vi spillere av Ronaldo sitt kaliber,hvem ville ikke gjort det?Skal jeg lyve og si "nei vi er verdens beste lag pr.dags dato"? Du er så jævlig meningsløs. Fjortiss. "OK". Hadde du tatt Ronaldo hadde du fått en hel time. NEWSFLASH Ronaldo er nå,altså akkurat nå,og vært det siden juli,Real Madrid spiller! Tror du jeg føler meg truffet når du snakker om en spiller som ikke lenger spiller på mitt lag? Akkurat som jeg skal si til deg "Dudek var en sykt rævva keeper!Han sugde når han slapp inn målet til Forlan""Steve Mcmanaman,han kunne ikke sentre lenger enn 3 meter". You get my point? Endret 31. august 2009 av Corey Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Rooney gjorde akkurat det samme som Gerrard gjorde i flere av de klippene, så vi har lite å klage på. Rooney gjorde som Gerrard ofte gjør, han oppsøkte straffesituasjonen og dyttet ballen vekk for å så prøve å bli truffet av keeperen/spilleren. De fleste rutinerte spillere "oppsøker" slike situasjoner. Det er ikke filming så lenge det er kontakt og det er nettopp det det er i de fleste av klippene med Gerrard. Jeg har tidligere uttalt meg mer negativt om det Gerrard gjør, men det er i hovedsak fordi han går ut i media og snakker om at det ødelegger fotballen osv. De fleste topplag har spillere som gjør dette, inkludert United og Liverpool. Når det er sagt så filmet ikke Ronaldo spesielt mye i sine to siste sesonger i United, han felt derimot lett, men hvem hadde ikke gjort det etter å ha blitt sparket ned 8 - 12 ganger hver kamp? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Gratulerer, du fant eg klipp med 5 fall som Gerrard har hatt. Jeg tror nok du kan lage et like langt klipp av flere spillere i toppklubber rundt forbi. Alle har en dive i ny å ne, men det er nå det kommer flere samme sesong, og i annenhver kamp at det begynner å ødelegge spillet. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Faktumet er at United vinner på dager hvor de ikke er gode i det hele tatt. Dere ble overkjørt av Arsenal i første omgang, selv om dere hevet dere litt i andre, vil jeg fremdeles si at seieren burde havnet hos Arsenal. Dere måtte ha et halvkorrekt straffespark og et selvmål for å vinne kampen, og det på hjemmebane. Det er stor forskjell på det United-laget som var på banen i fjor kontra det som er der nå. Dere savner matchvinneren Ronaldo og krigeren Tevez. Dere klarer ikke å sanke mangen poeng ved å spille dårlig fotball og skåre på straffe og selvmål. Sånn vi spiller nå, er sånn Liverpool alltid har spillt. Nå skjønner dere kanskje hvorfor vi syntes Pool kampene har vært kjedelig? Har ingen problemer med å si at Utd har vært et trist fotball-lag for en objektivt tilskuer en god stund nå. Helt siden Japanturen 2008, vil jeg si. Ikke at Cfc eller Liverpool er en DØYT bedre, disse lagene spiller også gråfotball titt og ofte. Og hva med Arsenal? De scoret like mange som oss og cfc i fjor og spilte rævfotball. Den fine fotballen til gunners er så evig oppskrytt. De var fantastiske under the invincebles æraen, siden da har de stort sett vært bøtta. Bare Arsenal supporterne i C+ studio som lever på "arsenal-spiller-så-fiiint" enda. Trist. Når United spiller på sitt beste hadde de skampult hvemsomhelst og spesiellt Arsenal. Skjønner ikke at disse to lagene skal sammenlignes sådan, vi slo dem vel 2x på ei uke i CL, med 4-1 sammenlagt, hvorav det ene baklengsen var feilaktig idømt og 1-0 kampen var ektremt flatterende. Tapet i PL på Emirates får Carrick og Rooney ta på sine kapper, ettersom de bommer på 2 100% hver før Nasri flakser inn en deflection og derpå en rett etter pause. Ble aldri noen konklusjon her, men p.dd (man må regne over litt tid og da tar jeg med fjorårsesongen sett under ett) har Liverpool utrolig nok vært det mest underholdene laget i PL. Litt skryt skal dere få Vårparten 09 var LFC meget gode og resten ganske dårlig egenlig. Gerrard er ingen utpreget diver, men siden han kritiserer andre for å kaste seg, ser det temmlig dumt ut når han gjør det selv. C. Ronaldo har flere ganger innrømmet at han filmet og det hjelper faktisk litt på - selv om disse to ikke er i samme klasse. Ronaldo er og var en svalestuper, Gerrard er en opportunist. Endret 31. august 2009 av The Game Lenke til kommentar
n4w Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) NEWSFLASH Ronaldo er nå,altså akkurat nå,og vært det siden juli,Real Madrid spiller! Tror du jeg føler meg truffet når du snakker om en spiller som ikke lenger spiller på mitt lag? Akkurat som jeg skal si til deg "Dudek var en sykt rævva keeper!Han sugde når han slapp inn målet til Forlan""Steve Mcmanaman,han kunne ikke sentre lenger enn 3 meter". You get my point? Indeed, i get it. Men han hadde en del fall for Manchester. Det var det jeg mente. Ærligtalt så kunne jeg ikke brydd meg mer om spillere blir "felt" i en kamp. Så lenge resultatet blir positivt for laget jeg holder med. Edit: Sier ikke at jeg ikke blir irritert av folk som faller, men hvis det ikke har noe for å si for resultatet, så bryr jeg meg ikke. Endret 31. august 2009 av n4w Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Itandje til hellas på lån. Greit nok. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Noe unødvendig rusk fjernet.. Lenke til kommentar
Nannskog32 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Michael Turner klar for Sunderland for £8M. Sunderland sine beste 12-14 spillere ser meget bra ut i forhold til det som startet fjorårs sesongen. Steve Bruce må være en av Premier Leagues beste Managere når det gjelder å hente inn spillere. En egenskap som også Roy Hodgson og ikke minst Harry Redknapp mestrer. Skulle gjerne sett at Rafa Benitez hadde vært like god på overgangsmarkedet som disse tre. Nå skal det sies at Rafa har fått mellom 5-10M pund å handle for siste to somrene. Vi har vel brukt rundt dette når man trekker fra salg ut av klubben. Endret 31. august 2009 av Nannskog32 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ryktes at Fulham er interessert i Dalla Valle. Håper han blir i Liverpool og får sjangsen til å vise seg frem etterhvert. Lenke til kommentar
Nannskog32 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ryktes at Fulham er interessert i Dalla Valle. Håper han blir i Liverpool og får sjangsen til å vise seg frem etterhvert. som nevnt over, Roy Hodgson kan dette med spillerkjøp. Er dog et sjansespill å kjøpe så unge og uprøvde spillere. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Faktumet er at United vinner på dager hvor de ikke er gode i det hele tatt. Dere ble overkjørt av Arsenal i første omgang, selv om dere hevet dere litt i andre, vil jeg fremdeles si at seieren burde havnet hos Arsenal. Dere måtte ha et halvkorrekt straffespark og et selvmål for å vinne kampen, og det på hjemmebane. Det er stor forskjell på det United-laget som var på banen i fjor kontra det som er der nå. Dere savner matchvinneren Ronaldo og krigeren Tevez. Dere klarer ikke å sanke mangen poeng ved å spille dårlig fotball og skåre på straffe og selvmål. Sånn vi spiller nå, er sånn Liverpool alltid har spillt. Nå skjønner dere kanskje hvorfor vi syntes Pool kampene har vært kjedelig? Har ingen problemer med å si at Utd har vært et trist fotball-lag for en objektivt tilskuer en god stund nå. Helt siden Japanturen 2008, vil jeg si. Ikke at Cfc eller Liverpool er en DØYT bedre, disse lagene spiller også gråfotball titt og ofte. Og hva med Arsenal? De scoret like mange som oss og cfc i fjor og spilte rævfotball. Den fine fotballen til gunners er så evig oppskrytt. De var fantastiske under the invincebles æraen, siden da har de stort sett vært bøtta. Bare Arsenal supporterne i C+ studio som lever på "arsenal-spiller-så-fiiint" enda. Trist. Når United spiller på sitt beste hadde de skampult hvemsomhelst og spesiellt Arsenal. Skjønner ikke at disse to lagene skal sammenlignes sådan, vi slo dem vel 2x på ei uke i CL, med 4-1 sammenlagt, hvorav det ene baklengsen var feilaktig idømt og 1-0 kampen var ektremt flatterende. Tapet i PL på Emirates får Carrick og Rooney ta på sine kapper, ettersom de bommer på 2 100% hver før Nasri flakser inn en deflection og derpå en rett etter pause. Ble aldri noen konklusjon her, men p.dd (man må regne over litt tid og da tar jeg med fjorårsesongen sett under ett) har Liverpool utrolig nok vært det mest underholdene laget i PL. Litt skryt skal dere få Vårparten 09 var LFC meget gode og resten ganske dårlig egenlig. Gerrard er ingen utpreget diver, men siden han kritiserer andre for å kaste seg, ser det temmlig dumt ut når han gjør det selv. C. Ronaldo har flere ganger innrømmet at han filmet og det hjelper faktisk litt på - selv om disse to ikke er i samme klasse. Ronaldo er og var en svalestuper, Gerrard er en opportunist. Enig i så og si alt du skriver her! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Kan vel fjerne ''undersøkelsen'' nå? Ser forøvrig ikke ut at de fire store kjøper en overaskelse i siste dagen av transfer markedet. Ferguson og Ancelotti har bestem seg ikke å kjøpe flere,Rafa hakke penger til og kjøpe og Wenger,vell han kjøper sjeldent uansett. Endret 31. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 kan fjerne den 'undersøkelsen'' nå ja gleder meg til å se aquaman spille, men det er jo så lenge til Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 ... Filming og filming. Er jo kontakt selv om han faller lett. Det at det kanskje er litt kontakt forklarer ikke at han går ut i den berømte "star fish". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Robbie Fowler med ny nettkjenning i australia. Halv volley og greier. Emil: Er man fan av Platoon,så blir det sånn. Endret 1. september 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Benitez tiltalt av FA faktisk. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=21...mp;parentzone=0 Correct me if i'm wrong men, tok ikke han bare opp et par briller,istedenfor å kommentere noe som helst. ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Problemet var vel at i stedet for å si at han mente at dommeren trengte briller så insinuerte han det gjennom å ta opp brillene og se på de en stund mens han ikke svarte. Går jo for mye det samme. Har de regler for å uttale seg slik så kan man ikke omgå det vha å mime hva han mener. FA har vel spilt mime versjonen av Fantasi de også By the way: sier ikke at eg er enig i at de tiltaler han. Flisespikkeri, og irriterende verning av dommerne. Man må kunne si noe om dommeren uten å bli halshugd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Tipper det går A'ok. Vidic får jo lov til og slæppe folk,og Wenger får unnskyldninger fra dommere. Så går nok bra for Rafa også. Kanskje han får spandert en is ellerno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå