Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Moro at Arsenal blir snytt for straffe, mens Rooney filmer og får straffe Mente naturligvis at om du hadde gjort det burde du ikke si noe Det hadde jeg da altså ikke. Står du fortsatt ved at det var filming? Gidder ikke lese x sider. fuck den andre spoileren... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Liverpool har 2-3 enkle kamper,mens United har 2-3 vanskelige kamper fremover ja. Premier League: Gotta love it! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Liverpool har 2-3 enkle kamper,mens United har 2-3 vanskelige kamper fremover ja. Premier League: Gotta love it! Ikke undervurder Burnley. De kommer til å overraske i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Når man sier enkle så mener man alltid ''enkle''. Altså ANTATT enkle. Enkle på papiret. Forøvrig så gleder jeg meg som en unge til Leedskampen. Liverpool-ungdommene vs eks-Storlaget Leeds. Kan bli bra Endret 29. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Enda en bunke med innlegg er slettet da de er OT og ikke hører hjemme her. Prøv å hold dere on topic. Dalglish Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg har startet en poll i denne tråden samt i arsenal og united-trådene, ang hvorvidt brukerne av tråden ønsker overdreven bannskap i innleggene av typen "Helvetes homokukker..." og lignende. Håper alle kan stemme, men IKKE svare i tråden da det blir off topic. Ønsker bare å se om folk vil ha det eller ei. NB: Snakker ikke om følelesutbrudd, men mer alle skjellsordene og banningen. Lenke til kommentar
2cool Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Veeeel, hva kan man si, ikke rart man blir frustrert over United når de vinner kamper på straffespark og selvmål. Men på en annen side, hvordan skal de ellers vinne kamper... Føler kampen i dag for Liverpool sin del var ganske standard, noe som er litt skummelt med tanke på at det kan gå begge veier. På en eller annen måte blir kamper mot antatt dårligere lag mer eller mindre jevne resultatmessig, selv om det er Liverpool som styrer. Liker det ikke, men det er underholdende i den grad det ender godt! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Når man sier enkle så mener man alltid ''enkle''. Altså ANTATT enkle. Så lag antas enkle utifra tidligere prestasjoner? Da kan man gå på en smell. Just like Manchester. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hei! Skal til å kjøpe meg liverpool drakt no og lurer på om noken har erfaringar med størrelsar. Er denna i størrelse 176 cl: http://www.samdodds.com/products/details/?productId=553 (ca) det samme som denna i small: http://www.samdodds.com/products/details/?productId=551 Skal foresten ha Aquilani bakpå, satsar på han blir ein suksess Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hvor høy er du? Når jeg kjøpte min første LFC-drakt (med Babel ), så var denne i 176. Jeg er 163 cm(), og den passer meg jækla bra. Tror det hadde funka for en på 165 også. Også har vi min dårlige erfaring med en Serbia-drakt i S, i normale klær tilsvarer den vel L eller noe. Forbanna svær greie... Det beste er å dra til en fysisk butikk, og se størrelsene der og finne den som passer deg. Det er 200,- å spare i forskjellen mellom S og 176... Håper dette var til noen hjelp Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 snap Eg er vel rundt 167-168. Ganske liten og spinkel (ikkje akkuratt breiskuldra). Trur du den blir for liten då? Vanligvis brukar eg s, men sida det var såpass prisforskjell tenkte eg det kanskje gikk med 176. Syns det verkar rart at den blir for liten, fryktar eigentleg at den er for stor.. Men eg får reise i ein butikk å sjå. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Skuffende om lønnen som det ryktes at Johnson har fått stemmer. Ryktene sier £139.000 i uken. Dette er mer enn både Gerrard og Torres. Skal forresten nedover på neste hjemmekamp mot Burnley. Min første Anfield-tur. Gleder meg ganske så sinnsykt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Satser på at Torres og co gjør jobben på dine vegne. Husk å sjekk ut Virgin megastore btw. Og et par museumer. (vet ikke om du er 21 eller eldre,så kan ikke anbefalle noen utesteder) Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Er 21 år Daniel Reiser med supporterklubben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Da blir det drekkings Enten for glede eller for å glemme. (Håper inderlig på at det blir førstnevnte) (om du drikker da,det er jo ikke en selvfølge. ) ANYWAYS: Småfornøyd med greker'n igår, litt smårufs og feilkominikasjoner,men slikt må man tåle på sin første offiselle kamp. Vi har kjøpt inn en ny Hyppië. Det slo meg at han var ganske lik gode gamle Dejan Pavlovic som storspilte på Bryne back in the day.(så bra man kan storspille på et lag som Bryne altså) Endret 30. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kjøpt inn en ny Hyypia? Jeg vil kalle det og gå langt over streken mister. Straks stenger vinduet og det ser ikke ut som vi gjør noe spennende. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Veeeel, hva kan man si, ikke rart man blir frustrert over United når de vinner kamper på straffespark og selvmål. Men på en annen side, hvordan skal de ellers vinne kamper... Hvem vinner kamper på hvilken måte sa du? name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nannskog32 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 vet ikke om du er 21 eller eldre,så kan ikke anbefalle noen utesteder) Hvorfor kan du ikke anbefalle noen utesteder om han ikke er 21 år? Bare fordi det er 21 års aldersgrense for å kjøpe alkohol i USA betyr det ikke at det er det samme i resten av verden. Vet at mange tror dette, men slik er det ikke. I Norge for eks er det 18 års aldersgrense. Vet ikke om du er fra USA eller ikke, men uansett, en regel som gjelder for en land gjelder nødvendigvis ikke for et annet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 ... Filming og filming. Er jo kontakt selv om han faller lett. Lenke til kommentar
Nannskog32 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Veeeel, hva kan man si, ikke rart man blir frustrert over United når de vinner kamper på straffespark og selvmål. Men på en annen side, hvordan skal de ellers vinne kamper... Hvem vinner kamper på hvilken måte sa du? Er vel bare en true diver som har spilt i PL, han har nå forlatt ligaen heldigvis og spiller i Real Madrid. Ikke bare var han en diver, men en slesk drittsekk og ufordragelig type. Leker med andres liv med råkjøring i doninger til flere millioner og bryr seg bare om seg selv. Sier først at han elsker United og vil bli, et par mnd etterpå signerer han for Real Madrid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå