Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ting som Liverpool må ordne opp i

-Dødballer

-DØDBALLER FOR FAEN!

-Lucas

-Forbedre form av Gerrard og Torres(det kommer)

Lenke til kommentar
Ting som Liverpool må ordne opp i

-Dødballer

-DØDBALLER FOR FAEN!

-Lucas

-Forbedre form av Gerrard og Torres(det kommer)

+1

Liverpool imponerte meg ikkje i dag, og det var først då Bolton vart 10 mann at Liverpool verkeleg tok over. Kva Benitez ser i Lucas har eg enno ikkje skjønt, og om nokon har eit godt svar må de gjerne opplysa meg :hmm:

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Bolton hadde nada og stille opp med før de fikk en mindre spiller. Og nada etter.

Liverpool slipper inn mål på egenhånd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Meget enig.

Men de forbedrer seg kamp for kamp.

(ivertfall Torres og Gerrard, blir et like hakk bedre per kamp)

Johnson er et knallkjøp.

Lenke til kommentar

Sant det Danielzu. Håper vi flytter Gerrard ned, til neste kamp og kjører Benayoun bak Torres. Tviler likevel sterkt på at Rafa benker Lucas.

Edit: Sikter til det forrige innlegget ditt.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Ja, dersom Liverpool får Gerrard i gang som ikkje imponerte meg i det heile bortsett frå målet og eit skot han blåste i tverrleggjaren. Gerrard har nær like mykje å gå på som United sin midtbane ;)

Tviler likevel sterkt på at Rafa benker Lucas.

Det skjer nok ikkje før Aquialani (skrives det slik) er klar til kamp. Slik midtbanen dykkar er no er den klart svekka sidan fjoråret, men eg har sett for lite til Aquialani til å kunne samanlikne han med Alonso.

Lenke til kommentar
Skrives Aquilani. Ja, regner med det, men tror vi vil miste en del poeng til fram til da om vi ikke gjør noe med det.

Traff nesten med namnet då :p

Ja, de gjer nok diverre de. Lucas er diverre for dårleg, og fleire Liverpool-supportarar eg snakkar med dagleg ler kvar gong han startar. Dette kan ikkje vera eit godt teikn. Kanskje Liverpool burde skaffa ein midtbanespelarar til før overgangsvindauget stenges, men då blir vell ikkje Aquilani glad. Han vil nok ha mest mogleg speletid når han er klar.

De kan jo alltids dra Gerrard ned på midten, men då mistar de kombinansjonane mellom Gerrard og Torres. Etter det eg såg av Gerrard i dag har han tapt seg defensivt, noko som kanskje tyder på han må ta størst del i den offensive delen av spelet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...