Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Altså, kan ikke United fans holde seg unna denne tråden (i hvert fall dere som skriver dritt bare for å få ut frustrasjon), så fort jeg nevner noe i tråden deres blir innlegget slettet.

Dere forsøker febrilsk å finne en forklaring på at Liverpool vinner, men som dere snart må innse er ikke Liverpool så dårlige som dere skal ha det til. Alt er ikke "flaks" eller dommerens feil, der akkurat det samme vil gjelde for United i enkelte kamper. (Bare antar at alle som skriver dritt er United-fans, da jeg føler for å skrive akkurat det samme i tråden deres etter United-kamper).

Nå er det bare å finne frem godteriet å se på at Arsenal gruser dere.

Spiller ingen rolle. I dag var de dårlige og kampen snudde når Bolton fikk feilaktig utvist en mann. Er enig i at å bare komme inn her for å provosere er liten vits. Men saklige meninger bør det virkelig være takhøyde for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg gir opp. Poenget er uansett at det første gule han fikk var så feilaktig det er mulig å få, ettersom det var en annen spiller som gjorde forseelsen.

Hvem er det som ikke forstår det? Har jo blitt sagt en del ganger her nå.

Lenke til kommentar
Jeg gir opp. Poenget er uansett at det første gule han fikk var så feilaktig det er mulig å få, ettersom det var en annen spiller som gjorde forseelsen.

Ikke om det var for å sparke bort ballen. Hvorfor du er så skråsikker på at det ikke var det er et mysterium for meg. Det kan vi uansett ikke vite, med mindre noen spør dommeren.

Jeg regner også med at Fredheim så situasjonen, selv om ikke TV-bildene viste det.

Lenke til kommentar

Ikke om det var for å sparke bort ballen. Hvorfor du er så skråsikker på at det ikke var det er et mysterium for meg. Det kan vi uansett ikke vite, med mindre noen spør dommeren.

Jeg regner også med at Fredheim så situasjonen, selv om ikke TV-bildene viste det.

Hvorfor kan vi ikke vite det? De sa det jo på canal+ rett etter kampen, viste situasjonen også. Det er også en av grunnene til spilleren ble så sur når han ble utvist.

Lenke til kommentar
Rooney prøver jo kun på å få straffe, faller jo nesten får Almunia er borti han.

Faen så united flakser nå :p

I slike situasjoner går 9/10 for straffe, så akkurat det er jo ikke merkverdig. Men er enig, vi lever i en tynn tråd for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...