Jotun Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Altså, kan ikke United fans holde seg unna denne tråden (i hvert fall dere som skriver dritt bare for å få ut frustrasjon), så fort jeg nevner noe i tråden deres blir innlegget slettet. Dere forsøker febrilsk å finne en forklaring på at Liverpool vinner, men som dere snart må innse er ikke Liverpool så dårlige som dere skal ha det til. Alt er ikke "flaks" eller dommerens feil, der akkurat det samme vil gjelde for United i enkelte kamper. (Bare antar at alle som skriver dritt er United-fans, da jeg føler for å skrive akkurat det samme i tråden deres etter United-kamper). Nå er det bare å finne frem godteriet å se på at Arsenal gruser dere. Spiller ingen rolle. I dag var de dårlige og kampen snudde når Bolton fikk feilaktig utvist en mann. Er enig i at å bare komme inn her for å provosere er liten vits. Men saklige meninger bør det virkelig være takhøyde for. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg gir opp. Poenget er uansett at det første gule han fikk var så feilaktig det er mulig å få, ettersom det var en annen spiller som gjorde forseelsen. Hvem er det som ikke forstår det? Har jo blitt sagt en del ganger her nå. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg gir opp. Poenget er uansett at det første gule han fikk var så feilaktig det er mulig å få, ettersom det var en annen spiller som gjorde forseelsen. Ikke om det var for å sparke bort ballen. Hvorfor du er så skråsikker på at det ikke var det er et mysterium for meg. Det kan vi uansett ikke vite, med mindre noen spør dommeren. Jeg regner også med at Fredheim så situasjonen, selv om ikke TV-bildene viste det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg gir opp. Poenget er uansett at det første gule han fikk var så feilaktig det er mulig å få, ettersom det var en annen spiller som gjorde forseelsen. Ikke om det var for å sparke bort ballen. Hvorfor du er så skråsikker på at det ikke var det er et mysterium for meg. Det kan vi uansett ikke vite, med mindre noen spør dommeren. Jeg regner også med at Fredheim så situasjonen, selv om ikke TV-bildene viste det. Hvorfor kan vi ikke vite det? De sa det jo på canal+ rett etter kampen, viste situasjonen også. Det er også en av grunnene til spilleren ble så sur når han ble utvist. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hvordan kan TV-bildene vise noe han angivelig ikke skal ha gjort? Og selv om "de" sa det på C+, så betyr ikke det at det nødvendigvis er sant. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 En haug med innlegg slettet. Hold dere på topic. Dalglish. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Fyyyy faen for et mål.. Geniale Arshavin.. Var fortjent og, utrolig at det ikke ble straffe i forkant. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Herlig avArshavin! Syns målet kommer for tidlig tho, united snur det nok. Men, go gunners! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Haha, de snakker om at vi får dommerhjelp? Krystallklar straffe da Fletcher feller Arshavin, helt utrolig at dommeren ikke ser det. Heldigvis scorer Arshavin rett etterpå. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ser frem til å møte dere i Carling Cup i september. Blir morro. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Moro at Arsenal blir snytt for straffe, mens Rooney filmer og får straffe Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Moro at Arsenal blir snytt for straffe, mens Rooney filmer og får straffe Og selvmål til Arsenal. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ikke glem at selvmål kom fra frispark, hvor der flechter filma! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Moro at Arsenal blir snytt for straffe, mens Rooney filmer og får straffe Det kan du ikke mene, man ser hva han går for - ja. Men filming? Det som Eduardo bedrev med mot Celtic er filming. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Rooney prøver jo kun på å få straffe, faller jo nesten får Almunia er borti han. Faen så united flakser nå Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Rooney prøver jo kun på å få straffe, faller jo nesten får Almunia er borti han. Faen så united flakser nå I slike situasjoner går 9/10 for straffe, så akkurat det er jo ikke merkverdig. Men er enig, vi lever i en tynn tråd for øyeblikket. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Kan garrantere at Kuyt aldri hadde prøvd å gått for straffe der Men, der innrømte du jo også at han filmet Endret 29. august 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Men, der innrømte du jo også at han filmet Jeg innrømte at han gikk etter straffe, ikke at han filmet. I min verden er det to forskjellige ting. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jaja, United vinner fordi Rooney filmer seg til straffe. Har Diaby glemt at man skifter side når andre omgang begynner? skjønner ikke hvordan han klarte det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå