2cool Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 JAH! Og det er nesten like gledelig å se at Benayoun har klipt seg. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Nå kommer jeg hjem, og ser Johnson har scoret igjen . For en spiller! Hvordan har kampen vært? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hvordan har kampen vært? Liverpool spiller dårlig og klarer i bunn og grunn seieren mye pga 11 mot 10 på slutten. Etter utvisningen var det stort sett en veis spill. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Nå kommer jeg hjem, og ser Johnson har scoret igjen . For en spiller! Hvordan har kampen vært? Tja. Dere slipper inn mål på dødballer som vanlig. Bolton tar ledelsen etter ca 1 minutt i 2. omg. Deretter får dere dommerhjelp med det røde kortet og vips så har dere 3 poeng. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Digg med seier... sier bare to sykt negative ting : Lucas og sonemarkering. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hahahahaha. SÅ dere C+1 nå? Første gulet kortet til Davis var til feil person! Han fikk feilaktig første gult også var ikke det andre frispark en gang. Haha, dette var faktisk komisk. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Flott at folk er så positive til LFC i dag da... jaja, da gikk jeg ikke glipp av en nevneverdig god kamp. Får se høydepunktete etterhvert Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hahahahaha. SÅ dere C+1 nå? Første gulet kortet til Davis var til feil person! Han fikk feilaktig første gult også var ikke det andre frispark en gang. Haha, dette var faktisk komisk. Du kødde nå?? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Det gjør han ikke. Davis sprang bare ved siden av han som burde hatt det gule. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Godt med 3 poeng, men det er åpenbart veldig mye å gå, spesielt med tanke på dødballer. Ingen aner hva de skal gjøre og alle bare står og ser på mens ballen går i mål gang etter gang. Det er også åpenbart at vi ikke kommer ordentlig i gang før de får en spiller utvist, og slik burde det ikke være. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hahahahaha. SÅ dere C+1 nå? Første gulet kortet til Davis var til feil person! Han fikk feilaktig første gult også var ikke det andre frispark en gang. Haha, dette var faktisk komisk. Du kødde nå?? Nei Jotun, hahaha. Det er helt sykt. Ricketts tok ned Lucas (surpise) også ga han gult til Davis. Etterpå rører Davis Lucas litt som faller som faen, og får et feilaktig gult kort som nesten ikke var frispark en gang. Alt dette når det var 2-1 til Bolton. Får en FULLSTENDIG feilaktig rødt kort, også vinner Liverpool 2-3. Hmmm. Faktisk morsomt det her. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Fikk han ikke det første gule for å sparke bort ballen? Endret 29. august 2009 av Slikape Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Davies fikk vell det første for å sparke bort ballen. Det de sa på canal + iallefall. For alt vi vet, kan dommeren ha sagt til davies, om du gjør en feil ting til nå, så er det rett ut av banen. men men. Dårlig kamp, greit med 3 poeng, fortjent i mine øyne. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Fikk han ikke det første gule for å sparke bort ballen? Det var nok en annen, tc47 forklarte det som skjedde. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Nå kommer jeg hjem, og ser Johnson har scoret igjen . For en spiller! Ja, for en spiller..sparker i spillere som ligger nede. Tssh. Sprelte jo bare litt. Gå å spre kvalme et annet sted, for det er det du gjør. Johnson har vært vår beste spiller så langt denne sesongen. Definitivt et kongekjøp, og jeg gleder meg til å se hvor god han kan bli på noen år hos oss. Oppsummering? Dødballer suger vi enda ræv på til tross for at dette har vært et problem i en liten mannsalder, og det virker ikke som om det blir gjort noe særlig med. Ja til mannsmarkering! Torres sitt mål var nydelig. Kongeangrep og sånn vil jeg se mer av, og er generelt veldig fornøyd med 3 poeng. Da blir det Utd - Gunners. YNWA Lenke til kommentar
2cool Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Altså, kan ikke United fans holde seg unna denne tråden (i hvert fall dere som skriver dritt bare for å få ut frustrasjon), så fort jeg nevner noe i tråden deres blir innlegget slettet. Dere forsøker febrilsk å finne en forklaring på at Liverpool vinner, men som dere snart må innse er ikke Liverpool så dårlige som dere skal ha det til. Alt er ikke "flaks" eller dommerens feil, der akkurat det samme vil gjelde for United i enkelte kamper. (Bare antar at alle som skriver dritt er United-fans, da jeg føler for å skrive akkurat det samme i tråden deres etter United-kamper). Nå er det bare å finne frem godteriet å se på at Arsenal gruser dere. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Fikk han ikke det første gule for å sparke bort ballen? Det var nok en annen, tc47 forklarte det som skjedde. Hva mener du? Det var ingen andre Davieser som fikk gult kort (+han skriver "det første"). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Sikkert Cahill som fikk det for å sparke bort ballen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg gir opp. Poenget er uansett at det første gule han fikk var så feilaktig det er mulig å få, ettersom det var en annen spiller som gjorde forseelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå