Ol'H Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Du er avslørt for ente gang, sorry mac. Lykke til mot kjipe bolton, kanskje det siste av møkkalagene man vil møte i den dårlig periode. Et lite tilgivende lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Spørs ja. Bolton er tverr,men skal være overkommelig. At Rafa starter med Lucas yet again er rett og slett rart. Babel for refs for dårlig spill,men ikke Lucas. Rafa, du bist merklich. Blir moro å se greker'n. Endret 29. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Synes overhodet ikke det er rart at Lucas starter, det ville tvert imot vært veldig overraskende om han ikke startet. Spent på greker'n ja, kanskje han kan debutere med mål på corner? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Synes overhodet ikke det er rart at Lucas starter, det ville tvert imot vært veldig overraskende om han ikke startet. Spent på greker'n ja, kanskje han kan debutere med mål på corner? Hadde vært deilig.... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Ikke langt unna assist på grekern der hvertfall, genial pasning. Velger å tro at det var meninga også. Han virker ganske stødig, mye tryggere enn Ayala hvertfall. Edit: har gjort rent bord på hodet hvertfall. Endret 29. august 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Da har jeg pratet med litt med en bekjent av meg, John Achterberg og han røpet laget mot Bolton: TØFT! Kjenner du keepertreneren til Liverpool???? Steike! Mitt liv er i ruiner. Man kan ikke stole på noen for tiden. Bare juks og fanteri med folk for tiden Nei, eg trodde ikke på fyren et lite sekund. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Kyrgiakos er virkelig sikkerheten selv.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Somemarkering for the win? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Sjokk. Markering er noe drit eller Rafa?! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 lol. dødball mål imot IGJEN? latterlig!!! Lenke til kommentar
2cool Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 HVA SKJER! Dette laget klarer seriøst ikke dødballer, blir for dumt når særlig mål som dette går inn. Men Liverpool kommer tilbake å vinner 2-1, likevel latterlig. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ta meg i rævva han blir Gud altså!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Makan til ræva vi er på dødballer. Må da for faen ta tak RAFA! (ja,DU ja) Johnson er et praktkjøp, Lucas på sitt beste er bare ok. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Faen har skjedd med oss nå da? Vi trenger Alonso! Null kontroll på midten. Få ut Lucas Leiva! Hvor er Gerrard?!? Tror det er på tide å gjøre noe om vi skal henge med. Eneste positive med omgangen er egentlig Glen Johnsen og til tider Kyrgiakos. Vi må reise oss i andre omgang å vise hvem vi er. 3-1 seier! YNWA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Vi trenger ikke Alonso,vi savner han selfølgelig. Vi trenger en bedre spiller enn Lucas sammen med Masche. Det er det vi gjør. Gerrard har jeg knapt sett i årets PL. Torres kommer nærmere i godform(bittelite steg av gangen) Det blir. Endret 29. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå