Ol'H Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ligacupens tredje runde:Leeds - Liverpool Den SKAL jeg se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Skremmende lite aktivitet på en kampdag(lørdag no less) gitt. Leeds kampen kan fort bli über ja. Denne PL-runden kan bli bra. Stikker og ser chelsea nå. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Jeg er her Vært oppe siden halv 7 og klar for kamp. Chelsea nå, så oss, før vi runder av med Utd - Arsenal. It's gonna be an epic day! Endret 29. august 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 fuckers, stuck på rica seilet hotel i molde uten tilgang til c+. satser på jeg får fri fra selskapet kl 4 så jeg får streama i det minste. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Jeg tipper: Reina Johnson - Carra - Kyrgiakos - Insua Masche - Lucas Kuyt - Gerrard - Riera Torres Tviler på at det blir en enkel kamp i dag, men jeg tror vi vinner til slutt. Men kanskje vi overrasker og har spilt oss i form i løpet av de siste kampene. Endret 29. august 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Da har jeg pratet med litt med en bekjent av meg, John Achterberg og han røpet laget mot Bolton: Reina Johnson - Carra - Kyro - Insua Macherano - Lucas Kuyt - Gerrard - Benayoun Torres Han meldte også at det var mer eller mindre planlagt å bytte inn Riera rundt 70.min. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Da har jeg pratet med litt med en bekjent av meg, John Achterberg og han røpet laget mot Bolton: TØFT! Kjenner du keepertreneren til Liverpool???? Steike! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Kjakan24, du kjenner tydeligvis ikke Rafa også da? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Kjakan24, du kjenner tydeligvis ikke Rafa også da? nope, men kjenner John. dere kan jo se på lagoppstillingen når den kommer ut offisiellt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ja,du skal få cred om verdens mest sannsynlige lagoppstilling blir rett. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Fått vite lagoppstillingen 1.30 time før kampstart. Ingen kan vite slikt uten å kjenne noen innad i Liverpool. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Fått vite lagoppstillingen 1.30 time før kampstart. Ingen kan vite slikt uten å kjenne noen innad i Liverpool. riktig. Uansett. vi gleder oss vel alle til kamp. Håper virkelig vi får et tidlig mål å slipper å stange mot Cahill og co. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Liverpool team in full: Reina, Johnson, Carragher, Kyrgiakos, Insua, Kuyt, Mascherano, Lucas, Riera, Gerrard, Torres. Subs: Gulacsi, Voronin, Benayoun, Plessis, Kelly, Skrtel, Dossena. Kjakan bommet Babel er ikke på benken en gang, kanskje på vei bort? Endret 29. august 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Det var jo den oppstillingen jeg spådde på forrige side. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Kjakan24, du kjenner tydeligvis ikke Rafa også da? nope, men kjenner John. dere kan jo se på lagoppstillingen når den kommer ut offisiellt. Haha, fail. :!: Mitt tips: Bolton 0-4 Liverpool Torres 18' Torres 42' Gerrard 69' Kuyt 78' Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Blir uavgjort tenker jeg, 2-2. Bolton har tapt de to første så de har sikker lyst på litt poeng i dag, hjemme bane og greier Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg tipper: Reina Johnson - Carra - Kyrgiakos - Insua Masche - Lucas Kuyt - Gerrard - Riera Torres Tviler på at det blir en enkel kamp i dag, men jeg tror vi vinner til slutt. Men kanskje vi overrasker og har spilt oss i form i løpet av de siste kampene. Helt rikitg Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Eneste er Bønna på benken kunne godt se han i rollen til lucas så Bønna og Gerrard kunne veksle plasser . men ble ikke sånn Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Kjakan er litt søt da. Har litt blandede følelser for kampen i dag egentlig. Tipper vi vinner, men ikke med stil akkurat. Vel, poeng er viktigst nå. Fornøyd med laget forøvrig! Satser på Bønna som supersub i dag! Endret 29. august 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Vel, det var vel sikkert en endring i siste liten. Benayoun kan ha fått føling med noe. Uansett så kan det bli lettere forvirring når vi møter Bolton, her er midtbanen dems i 4-5-1: Davies - Davies - Muamba - Davis - Taylor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå