Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akkuratt som jeg var bombesikker på at vi ville slite med Burnley og dere kom til å knuse Stoke, er jeg like sikker på at dere vil slite med Bolton. Mulig dere klarer U, men jeg tror på tap.

Jeg håper for din skyld at du allerede har startet en karriere som oddstipper.

Lenke til kommentar
Akkuratt som jeg var bombesikker på at vi ville slite med Burnley og dere kom til å knuse Stoke, er jeg like sikker på at dere vil slite med Bolton. Mulig dere klarer U, men jeg tror på tap.

Jeg håper for din skyld at du allerede har startet en karriere som oddstipper.

Jeg vil nok vente noen kamper til før jeg sier noe.

Lenke til kommentar

Begynner å bli noen uker siden jeg lanserte Sjevtsjenko som den perfekte backup spiss for Torres. Nå ser det ut som det har kommet frem noen rykter ang dette. Fra Tv2 sporten:

Liverpool:

Chelsea kan muligens klare å bli kvitt Andrej Sjevtsjenko likevel. Inspirert av Manchester Uniteds gambling på Michael Owen, skal Liverpool-manager Rafa Benitez ha funnet ut at kanskje Sjevtsjenko kan bli en hit for de røde. En annen som kan være på vei inn stadionporten på Anfield er Portos høyreback Jorge Fucile.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Reina,

Insua, Carragher, Skrtel, Johnson,

Riera, Mascherano, Gerrard, Kuyt,

Benayoun,

Torres.

Lucas KAN ikke starte. Ekke mulig, da er det noe mer i gjære mellom Lucas og Rafa.

Lenke til kommentar

Benitez burde seriøst ikke solgt en så god spiller som Alonso når dere skulle bygge på fjoråret og faktisk vinne PL med laget nå. Og hvis han først skulle gjøre det (måtte pga. Alonso som selv ønsket det) så skulle han IHVERTFALL ikke kjøpt en midtbanespiller som var skadet så lenge og er egentlig ganske skadeutsatt i tillegg. Liverpool trengte en som kunne gå rett inn i midtbanen når PL startet for å erstatte Alonso, ikke etter 2-3 måneder. Og når man først selger til Real Madrid og trenger en midtbanespiller, så hadde det ikke vært så dumt å forhandle en type bytte med penger involvert med f.eks VdV. Joda, kanskje han prøvde, men han klarte det ikke og endte opp med å kjøpe "ingen" for starten av PL. Det kan være forskjellen på suksess og "fiasko".

Lenke til kommentar

Lucas er hysterisk. Ler så jeg rister når jeg ser desperasjonen til Liverpoolfans når det kommer til Sleiva. Er som Forlan for oss. Å som the game sier, scorer han selvmål eller tilsvarende i morgen blir det muligens et skifte av avatar selv på meg.

Lenke til kommentar

Her var det mye United-folk. Rafa har visst April at Alonso kanskje skulle dra. Han har hatt god tid på å planlegge, og ville ikke ha noen av Real-spillerne i byttehandel. Han har urokkelig tro på Lucas, og jeg tror det vil vise seg at han får rett til slutt. Og Aquilani har han ønsket seg lenge.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar
Hvor vises kampen?

Kampene vises på Canal+ når det gjelder norske tv-kanaler. Dessuten kan nordmenn se dette via streams på forskjellige sider. Disse sidene er det ikke vits i å spørre om her inne.

Men hvis du har lyst til å se alle kamper gratis på stream så kan jeg ikke gi deg linkene, men jeg kan gi deg denne vitsen som du kanskje kan finne trøst i:

Liverpool Fan (LF): I want to see all the football i want. Can i do that?

Saddam Hussein (SH): Yes you can, when in Norway you have to visit; Iraq

LF: Can i see goals there?

SH: Yes you can see goals there; Iraq goals

LF: Thats fantastic, but isnt anything missing?

SH: In my country we have a saying: Connect the two, add a dot and a net. Then you get; Iraq goals net

LF: Do they score goals there?

SH: Yes they do score goals, to be honest Iraq goals net is the best way to get the ball in the net.

LF: Thank you, now i found everything i want to watch. Thank you Iraq for your goals and net.

SH: Don`t forget your dot now. Do come again.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...