Smågal Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ser dessverre kun ut som Eurosport sender damefotball helt til halv 7.. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Anyways: Angående trekkingen snart(kl 5, tipper på Eurosport i år også) Klokken 18 begynner trekningen, og den går verken på Eurosport eller SportN. Derimot går den gratis på www.viasatondemand.com. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 17.30 fra SkySports. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Han der drittungen var jo bare tåpelig, selv om rollene hadde vært omvendt så hadde det vært like dumt. På en annen side så er han en vaskeekte Liverpool-supporter, og utifra det jeg leser er stahet og mangel på selvinnsikt ikke ukjente personegenskaper. "- Eg vil byte namn. Han skuffa meg då han gjekk til United. Eg vil ha vekk Mikael, seier Robin Mikael Solberg." Brenn på KopForum. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 17.30 fra SkySports. Da må de ha noe preview-greier først, for sendingen til Viasat (på viasatondemand.com og Viasat Sport) begynner kl 18.00. Det samme står på uefa.com. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ingen som er klar over at vi er i en annen tidssone enn england? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Joda, men det betyr at SkySports begynner en halvtime etter alle andre, noe jeg ikke helt får helt til å stemme. Med mindre nettsidene deres er så fancy at klokkeslettene tilpasses landet ip-adressen befinner seg i da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ikke samme dag som United-kampene. Good news. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Gruppe E: Liverpool (England), Lyon (Frankrike), Fiorentina (Italia), Debrecen (Ungarn). Tja Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Relativt tøff gruppe på papiret, men burde som sagt være grei skuring for Liverpool dette. Litt synd vi ikke vi fikk noen av de virkelig store kanonene men. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 1.Liverpool(seff)2.Lyon 3.Stuttgart 4.Debreceni Ikke langt unna det! Blir grei skuring for de engelske laga, kanskje med untak for CFC som fikk en tøff gruppe. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 En gruppe jeg tror vi ganske greit klarer å gå videre fra, og muligens også vinner. Håpet i grunn på et større lag en Lyon fra den trekningen, altså Real Madrid eller Inter. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Blackburn Res vs Liverpool Res John McMahon har tatt ut denne ellveren som spiller akkurat nå mot Blackburn sine reserver: Liam Jacob Philipp Degen - Daniel Ayala - Sotirios Kyrgiakos - Stephen Darby Gerardo Bruna - Jay Spearing - Damien Plessis - Nathan Eccleston David N'Gog - Daniel Pacheco Reserver: Tyrell Belford, David Amoo, Martin Kelly, Steven Irwin, Victor Palsson Til alle som har snakket om å satse på Kelly så burde det nå være klart at han er 5 (!) valget som stopper for de røde. Ayala er klart foran i rekken. Synd mener jeg da Kelly er local lad. Ellers gøy om Stephen Darby kunne blitt en potet som hadde vært en perfekt backup som reserve høyreback samt også kan vikariere på venstreback. Endret 27. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Da er det 1-0 til Liverpool, scoring ved Nathan Eccleston. Han dro seg fint inn fra høyre og skøt i lengste hjørnet fra rundt 15-16 meter. 5.min spilt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Den der vitsen begynner å bli utvanna, rart at ingen tok den. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Blackburn Res vs Liverpool Res 2-1 til Pool nå. Fra L.no: MÅL! 51.min: 1-2 NATHAN ECCLESTON. Daniel Pacheco spiller ut til Nathan Eccleston ute på høyre, han går inn i feltet og fra skrått hold skyter han ballen hardt i mål ved nærmeste stolpe. Ny flott scoring av tenåringen. Håper at Eccleston kan få utvikle seg bra denne høsten og kanskje vi kan få se han i en Ligacup når vi skal i aksjon der. Da kan han få prøve seg for "A-laget". Han er 19 år og tydligvis i form. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Den der vitsen begynner å bli utvanna, rart at ingen tok den. Den er jo ikke akkurat kjempemorsom heller, SH er død. En tuller ikke med døde folk... og forøvrig er Footballers on Facebook langt bedre Ser at vi blir linket til et lån av Bapista, noe som er i mine øyne positivt. En god midtbanespiller (attacking midfielder) med erfaring fra PL mer Arsenal. Fysikken trenger jeg vel ikke å si noe om, da kallenavnet hans er "The Tank"... Scorte også fire mål mot oss i 2007, gjorde han ikke? Godt å se at reservene får noe til, i det minste Edit: 2-2 nå Endret 27. august 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 snipp. Ser at vi blir linket til et lån av Bapista, noe som er i mine øyne positivt. En god midtbanespiller (attacking midfielder) med erfaring fra PL mer Arsenal. Fysikken trenger jeg vel ikke å si noe om, da kallenavnet hans er "The Tank"... Scorte også fire mål mot oss i 2007, gjorde han ikke? Godt å se at reservene får noe til, i det minste +1 ang både lån og resvervene. Har ønsket meg et lån etter at det kom frem at Benitez bare hadde 2M igjen å handle for. Sykt da "alle" trodde det var nærmere 18-25M igjen i lommeboka. Tar gjerne en Amir Zaki på lån også. Han vil være en meget god backup for Torres til vi forhåpentligvis får cash og kan handle skikkelig backup neste sommer. men ja takk til Baptigoal. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ser at vi blir linket til et lån av Bapista, noe som er i mine øyne positivt. En god midtbanespiller (attacking midfielder) med erfaring fra PL mer Arsenal. Fysikken trenger jeg vel ikke å si noe om, da kallenavnet hans er "The Tank"... Scorte også fire mål mot oss i 2007, gjorde han ikke? Kallenavnet hans er "The Beast". Ja, han scoret 4 mål i den ene kampen på Anfield i ligacupen, men slo aldri ordentlig til i PL. Er sjeleglad for at han bare var på lån, for det var tydelig at han ikke taklet tempoet i PL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå