Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Han der drittungen var jo bare tåpelig, selv om rollene hadde vært omvendt så hadde det vært like dumt. På en annen side så er han en vaskeekte Liverpool-supporter, og utifra det jeg leser er stahet og mangel på selvinnsikt ikke ukjente personegenskaper.

"- Eg vil byte namn. Han skuffa meg då han gjekk til United. Eg vil ha vekk Mikael, seier Robin Mikael Solberg."

Brenn på KopForum.

Lenke til kommentar

Blackburn Res vs Liverpool Res

John McMahon har tatt ut denne ellveren som spiller akkurat nå mot Blackburn sine reserver:

Liam Jacob

Philipp Degen - Daniel Ayala - Sotirios Kyrgiakos - Stephen Darby

Gerardo Bruna - Jay Spearing - Damien Plessis - Nathan Eccleston

David N'Gog - Daniel Pacheco

Reserver: Tyrell Belford, David Amoo, Martin Kelly, Steven Irwin, Victor Palsson

Til alle som har snakket om å satse på Kelly så burde det nå være klart at han er 5 (!) valget som stopper for de røde. Ayala er klart foran i rekken. Synd mener jeg da Kelly er local lad. Ellers gøy om Stephen Darby kunne blitt en potet som hadde vært en perfekt backup som reserve høyreback samt også kan vikariere på venstreback.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Blackburn Res vs Liverpool Res

2-1 til Pool nå. Fra L.no:

MÅL! 51.min: 1-2 NATHAN ECCLESTON. Daniel Pacheco spiller ut til Nathan Eccleston ute på høyre, han går inn i feltet og fra skrått hold skyter han ballen hardt i mål ved nærmeste stolpe. Ny flott scoring av tenåringen.

Håper at Eccleston kan få utvikle seg bra denne høsten og kanskje vi kan få se han i en Ligacup når vi skal i aksjon der. Da kan han få prøve seg for "A-laget". Han er 19 år og tydligvis i form.

Lenke til kommentar
Den der vitsen begynner å bli utvanna, rart at ingen tok den.

Den er jo ikke akkurat kjempemorsom heller, SH er død. En tuller ikke med døde folk... og forøvrig er Footballers on Facebook langt bedre ;)

Ser at vi blir linket til et lån av Bapista, noe som er i mine øyne positivt. En god midtbanespiller (attacking midfielder) med erfaring fra PL mer Arsenal. Fysikken trenger jeg vel ikke å si noe om, da kallenavnet hans er "The Tank"... Scorte også fire mål mot oss i 2007, gjorde han ikke?

Godt å se at reservene får noe til, i det minste :) Edit: 2-2 nå :hm:

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar
snipp.
Ser at vi blir linket til et lån av Bapista, noe som er i mine øyne positivt. En god midtbanespiller (attacking midfielder) med erfaring fra PL mer Arsenal. Fysikken trenger jeg vel ikke å si noe om, da kallenavnet hans er "The Tank"... Scorte også fire mål mot oss i 2007, gjorde han ikke?

Godt å se at reservene får noe til, i det minste :)

+1 ang både lån og resvervene. Har ønsket meg et lån etter at det kom frem at Benitez bare hadde 2M igjen å handle for. Sykt da "alle" trodde det var nærmere 18-25M igjen i lommeboka.

Tar gjerne en Amir Zaki på lån også. Han vil være en meget god backup for Torres til vi forhåpentligvis får cash og kan handle skikkelig backup neste sommer.

men ja takk til Baptigoal.

Lenke til kommentar

Kallenavnet hans er "The Beast". Ja, han scoret 4 mål i den ene kampen på Anfield i ligacupen, men slo aldri ordentlig til i PL. Er sjeleglad for at han bare var på lån, for det var tydelig at han ikke taklet tempoet i PL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...