Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var ein kompis som sa det til meg at han hadde lest det på SkySports. Uansett, litt mykje å håpa på kanskje men det hadde jo vore svært greitt då om det var fact :D

Hadde vi hatt rundt £20M nå så er det ikke mange spillere jeg heller vil ha inn en Vaart. Han kan dekke alle de tre rollene bak Torres. Han har bevist at han kan spille på topp nivå og han er vant med Benitez sitt sytem fra Nederland.

Snakker du nå utelukkende om formasjonen eller? For systemene har store forskjeller.

Mente formasjonen ja, vingene til Liverpool er ganske like Nederland sine. Dog er Liverpools oppstilling mer mot 4-4-1-1 en Holland sin er. Men begge er mest korrekt å legge under 4-3-2-1.

Enig i at vingene til Liverpool er ganske like Nederland sine, da det tross alt er to nederlandske vinger i Liverpool, men jeg er uenig i at vingspillet til Liverpool er likt vingspillet til Nederland. Babel har vel faktisk selv sagt ved to anledninger at han trives/trivdes mye bedre som ving for Nederland/Ajax. Hvordan mener du at vingspillet er likt?

Lenke til kommentar

Det viktigste nå er å svare med en seier mot Bolton å begynne å bygge derfra, ingenting er avgjort enda. Selv om det ikke er sikkert kan vi plutselig stå med like mange poeng som Man Utd på like mange kamper lørdag kveld.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Såklart er ingenting avgjort. Men vi har jo egentlig "brukt opp" 2 tap allerede, og ikke har vi spilt mot de beste lagene enda. Man Utd, Chelsea og Arsenal kan fint ta 3 poeng mot oss om vi ikke hever forsvarsspillet betraktelig, og scorer på de store sjansene vi har. Man City kan forsåvidt det også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

united har ''brukt opp'' tap mot Burnley.

Liverpool har fått en dårlig start, og de spiller elendig at times.

men slikt kommer seg. (helst mot Bolton,west ham)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
united har ''brukt opp'' tap mot Burnley.

Liverpool har fått en dårlig start, og de spiller elendig at times.

men slikt kommer seg. (helst mot Bolton,west ham)

At vi løfter oss mot Bolton det håper jeg, og mot West Ham. Jeg sier ikke at vi ikke kan klare det, jeg sier bare at med 2 tap allerede er det lite rom for feil om ligatittelen skal komme seg til Liverpool denne sesongen. Om vi da klarer å komme inn i en flytsone så tror jeg vi kan få opp håpet igjen. Det blir bare veldig mye tøffere med 2 store slag i trynet så tidlig i sesongen.

:)

Lenke til kommentar
VG slår til

"Liverpool-marerittet var imidlertid ikke over med det. På en av svært få Villa-visitter på hjemmelagets halvdel, fikk Curtis Davies stusse inn 2-0 på overtid av første omgang."

Latterlig å skrive noe slikt. Skal ikke si noe på at de ikke hadde mange sjanser, men når det 41% av spillet som foregår på Liverpool sin banehalvdel og 21% på Villa sin så blir det litt feil ;)

Men dette må jo være feil! Aldri verden om Aston Villa var mer på Liverpools banehalvdel, enn det Liverpool var på Villa's halvdel - det nekter jeg å tro.

Ikke ment som noen unnskyldning for tapet i går. Etter spill og sjanser hadde vi helt klart fortjent mer, men vi har bare oss selv å takke fordi vi aldri tar problemene vi har med defensive dødballer til etterretning.

Lenke til kommentar
VG slår til

"Liverpool-marerittet var imidlertid ikke over med det. På en av svært få Villa-visitter på hjemmelagets halvdel, fikk Curtis Davies stusse inn 2-0 på overtid av første omgang."

Latterlig å skrive noe slikt. Skal ikke si noe på at de ikke hadde mange sjanser, men når det 41% av spillet som foregår på Liverpool sin banehalvdel og 21% på Villa sin så blir det litt feil ;)

Men dette må jo være feil! Aldri verden om Aston Villa var mer på Liverpools banehalvdel, enn det Liverpool var på Villa's halvdel - det nekter jeg å tro.

Ikke ment som noen unnskyldning for tapet i går. Etter spill og sjanser hadde vi helt klart fortjent mer, men vi har bare oss selv å takke fordi vi aldri tar problemene vi har med defensive dødballer til etterretning.

Dette var etter første omgang. Ble presentert nokså rett etter omgangsslutt på Canal+sport1.

Og satt nå og myste på kampen, og Liverpool var nå ikke veldig mye over hos Villa?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ikke bare her Lucas mislikes.

http://www.caughtoffside.com/2009/08/25/li...wear-the-shirt/

Men men,nok av det negative. Noe positivt har jo kommet ut av denne sesongen så langt.

1. Johnson har storspilt. Utentvil et knallkjøp,om ikke det beste kjøpe i PL, mulig delt med Arsenals Thomas Vermaelen.(så langt)

2. Torres står med 2 mål uten å ha spilt spesielt bra.

Når Torres finner god formen\touchen vanker det sikkert masse mål.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jada. I andre omgang var det nok ganske snudd. Hvertfall første 25-30 minuttene.

Men VG skriver jo at Villa var på en sjelden visitt på Liverpools halvdel. Tror egentlig ikke de har sett kampen en gang når de skriver slikt. Med mindre de mener innenfor 16meteren til pools.

Daniel er Naughty.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...