Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

I fjor hadde vi som kjent kun to tap i hele serien. Nå har vi allerede brukt de opp. Det ser mørkt ut.

Men vi har ikke brukt opp noen av alle de uavgjorte kampene vi hadde i fjor enda. Ser lyst ut.

Neida, men jeg har som sagt tidligere ingen forventninger til Liverpool i år, så jeg klarer faktisk å sitte ganske avslappet å se Liverpool-kamper nå og blir ikke altfor stresset når vi ligger under. At Villa skulle score tre mål på Anfield var i grunn overraskende, men måten de kom på var ikke overraskende. Alle på dødballer. Hvor lenge har ikke vi slitt med dette problemet nå? Gjør Benitez noe med dette? Ser ikke sånn ut. Lurer forresten på hva Benitez synes om pappaungen sin i dag. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror nok LFC har større ambisjoner enn å være utfordrer og de har brukt mer penger enn Utd de siste åra, så Rafa kan ikke skylde på det - selv om han gjør så. Greit nok, vi hadde riktignok et bedre lag fra før å har sluppet å kjøpe kvanitet, men still.

Vinner dere ikke noe i år blir det 4. Altfor lenge for en storklubb...

Men bare et spm :) For min del kan dere beholde Benitez til 2065 elns, for han vinner ikke PL - ever.

Tror du helt ærlig en annen manager kunne vunnet PL med stallen til Liverpool? Uten penger til spillerkjøp.

Benitez har bevist at han er i stand til å gjøre store ting med utfordrer-lag før, så tror han er den rette mannen. Folk glemmer at han vant La Liga to ganger på tre sesonger med Valencia, som ikke hadde vunnet serien på tretti år før han tok over.

Endret av BareMarius
Lenke til kommentar
Latterlig. Faen er up med superduoen Gerrard og Torres? Vandrer rundt som noen forbanna bestemødre, ikke noe glød eller vinnervilje.

Torres er jo ultragiftig uansett, men Gerrard må jo trekke lenger ned siden Masche og Lucas ikke duger.

Lenke til kommentar
Tror nok LFC har større ambisjoner enn å være utfordrer og de har brukt mer penger enn Utd de siste åra, så Rafa kan ikke skylde på det - selv om han gjør så. Greit nok, vi hadde riktignok et bedre lag fra før å har sluppet å kjøpe kvanitet, men still.

Men bare et spm :) For min del kan dere beholde Benitez til 2065 elns, for han vinner ikke PL - ever.

Tror du helt ærlig en annen manager kunne vunnet PL med stallen til Liverpool? Uten penger til spillerkjøp.

Benitez har bevist at han er i stand til å gjøre store ting med utfordrer-lag før, så tror han er den rette mannen. Folk glemmer at han vant La Liga to ganger på tre sesonger med Valencia, som ikke hadde vunnet serien på tretti år før han tok over.

Nå er ikke spansk og engelsk fotball veldig lik eller da. Noen managere fungerer bedre i andre ligaer. Men nå har han ført dere nærmere enn på lenge og dere har tatt CL med han så han kan være den rette for dere. Synes selv han har en tendens til å gjøre mye rart og har mye rare spiller kjøp som ikke helt fungerer. Jeg personlig tror dere kommer til å slite i år uten Alonso (Tror ikke aquaman kommer til å være god nok denne sesongen) Men trodde dere skulle slite i fjor også så man veit ikke enda. Tror egentlig det blir Chelsea i år desverre. Men det er heldigvis lenge igjen av sesongen så mye kan se.

Lenke til kommentar

Jeg tror helt ærlig at Sir. Alex Ferguson hadde vært kababel til å vinne PL med Liverpool ja. Han hadde kjøpt smartere og brukt manmanagment ferdighetene sine på spillere som Babel feks. Når Liverpool ville kommet inn en streak, ville han holdt den ut. Jeg er 200% sikker på at om Benitez var manager for Utd 1mai 09 og omvendt, ville Lfc endt opp som seirende.¨

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Nå er vel dette strengt tatt ikke helt riktig. I dette vinduet har vi handlet for ca £35-40, mens vi også har solgt unna omtrent for samme beløp. I tillegg solgte vi Keane for £16 i forrige overgangsvindu, uten at vi hentet inn noen nye spillere da. Hvor har de penga tatt veien? I tillegg må man regne med at det ville blitt fristilt ytterligere midler til innkjøp før en ny sesong starter. Uansett hvor mye penger Benitez har hatt til spillerkjøp, så har han brukt dem på en merkelig måte. Én klassespiller og to panikk-kjøp er det blitt. Det ble hevdet at i forbindelse med Alonso-overgangen ble vi tilbudt spillere andre veien, f.eks. Sneijder. Men Benitez ville heller ha cash. Så handler han inn en spiller som var skadet største delen av hele forrige sesongen, og som fortsatt er skadet! Italiener til og med...

Men for all del, panikk-kjøpene kan jo slå til de. Selv har jeg mest tro på grekeren. Italieneren kan kanskje gjøre det bra i internasjonale kamper (les Champions League), men i serien har jeg ikke store troen på pinglete italienere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Johonson var dagens beste Liverpool-spiller.

Rafa gjør mye merkelige valg ja. Men det har han egentlig alltid gjort.

SOm 05-sesongen da han rokkerte Liverpool ned på en 5.plass.

Forbedret seg ifjor angående prioritering av Premier League,men gud for noen teite bytter han gjorde. Ut med Gerrard og inn me fuckings Lucas.

Herre som jeg misliker Lucas.

Emil: Grekeren ble kjøpt for å rydde opp på dødballer.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Men hva i all verden skal dere med grekeren? Dere har Skrtel, Carragher og Agger. I tillegg synes jeg ikke Ayala gjorde seg bort mot Stoke

Er vel i utgangspunktet ment som en backup spiller. Vi har jo nylig hatt (har) skader på alle de tre førstnevnte stopperne våre, og selv om Ayala ikke gjorde noen direkte tabber mot Stoke, var han i mine øyne vår dårligste spiller da. Han virket usikker og forsøkte kun å spille på det trygge hele tiden, men ga likevel et par tilbakespill som kunne endt fryktelig ille. Men for all del, han er jo bare 18 år og har tiden foran seg. Kan sikkert bli en bra stopper etterhvert hvis han får prøvd seg jevnlig. Men grekeren ja, Kyrgiakos heter han vel, skal være hodesterk og det er mangelvare hos oss. Så kan kanskje være en god spiller for oss. Den som lever får se.

Lenke til kommentar

Ligagullet er kjørt :wallbash:

Og det sier jeg ikke fordi vi tapte mot et ultraeffektivt Villalag i dag, men fordi det kommer til å gå som ventet etter salget av lagets viktigste spiller(før han ble solgt).

Sølvet i fjor var nogen lunde det optimale vi kunne få ut av fjorårets tropp, og med et par forsterkninger, uten salg ville vi garantert vært med i toppen i år. Men når vi ikke en gang får bruke pengene vi fikk får xabi og Arbeloa til å prøve å tett tomrommene, annet enn kjøpet av en italiensk kjeks skal vi være glad om vi får champions league neste år.

Btw, hvorfor var Kyrre på tribunen i dag?

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Dette kommer jo ikke som noen bombe for oss som har litt peiling.

Folk med peiling tror at Villa slår Liverpool på bortebane? Javel.

Jeg sa aldri at vi kom til å tape mot Villa, men ikke ta mer en 5p på de tre første kampene.

Spillet vårt er bregedelig. Det så jeg før sesongen og i den første matchen.

Jeg fikk ihvertfall en trøste premie i all elendigheten, Villa Draw or Win kombo med Real med Hcp. Fine 4.25 x 2k

Lenke til kommentar

OHHHHH, jeg trenger en forklaring, hvorfor i helvete har Rafa så utrolig stor tillit til Lucas? Han er jo faen meg elendig! Han gjør aldri noe riktig, men likevel får han enormt med spilletid. Greit nok, vi har ingen utrolig gode erstattere, men dette kunne Rafa gjort noe med tidligere. I fjor var det jo rett og slett pinlig å se på gutten, og vi har han faktisk på start elveren. GENIALT. Gutten leverer faen meg aldri, blir forbanna.

Oooog, Babel, hvorfor i helvete får han så mange sjanser? Han er rett og slett ubrukelig. I 2007 sesongen viste han potensiale, men i fjor og det han har vist i år er LATTERLIG.

De to spillerne er en skam for Liverpool, sorry til dere som liker dem, men forklar, hva har de på laget å gjøre? Er redd de to kommer til å koste oss dyrt...

Endret av 2cool
Lenke til kommentar

VG slår til

"Liverpool-marerittet var imidlertid ikke over med det. På en av svært få Villa-visitter på hjemmelagets halvdel, fikk Curtis Davies stusse inn 2-0 på overtid av første omgang."

Latterlig å skrive noe slikt. Skal ikke si noe på at de ikke hadde mange sjanser, men når det 41% av spillet som foregår på Liverpool sin banehalvdel og 21% på Villa sin så blir det litt feil ;)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Latterlig. Faen er up med superduoen Gerrard og Torres? Vandrer rundt som noen forbanna bestemødre, ikke noe glød eller vinnervilje.

Hva med å gjøre en deal?

Vi får:

Torres (+ £10m)

Dere får:

Park. Dere får en ekte duracellkanin. Løper mye, og vandrer ikke rundt som noen forbanna bestemødre. Vinnervilje har han også. Dere vil da ha to hardtarbeidede vinger (Park og Kuyt), og vil sannsynligvis vinne mange kamper. :D

Deal or no deal?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...