Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg syns er moro, er at Villa scorte 3 mål uten å ha en stor sjanse i kampen :p

Selvmål.

Corner.

Straffe.

Dette var vell alt de hadde foran målet vårt? I mine øyne er det ikke sjanser, er jo så sykt effektive som det går ann + en god porsjon flaks. Men men, marginer hadde vi ikke idag. Lenge til mai.

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar

Vinneren av PL vil ikke få like mange poeng i år, så denne "etter skjema" diskusjonen klarer jeg ikke helt se nytteverdien av.

Null krise, men man kan jo ikke forsette å spille ræv. Benitez er komplett idiot som ikke har gitt opp sonemarkeringa, det kostet dere poeng i dag.

3 år uten trofee, kanskje det er på tide med ny manager?

Lenke til kommentar

Tror nok LFC har større ambisjoner enn å være utfordrer og de har brukt mer penger enn Utd de siste åra, så Rafa kan ikke skylde på det - selv om han gjør så. Greit nok, vi hadde riktignok et bedre lag fra før å har sluppet å kjøpe kvanitet, men still.

Vinner dere ikke noe i år blir det 4. Altfor lenge for en storklubb...

Men bare et spm :) For min del kan dere beholde Benitez til 2065 elns, for han vinner ikke PL - ever.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvorfor sier du ikke slikt til Arsenal-campen? Er 6år siden de vant noe.

Sagt det før og sier det igjen, om Liverpool ikke vinner noe iår må vi prøve noe nytt.

Lenke til kommentar
Hvorfor sier du ikke slikt til Arsenal-campen? Er 6år siden de vant noe.

Sagt det før og sier det igjen, om Liverpool ikke vinner noe iår må vi prøve noe nytt.

De har betydelig mindre midler, bygd en stadion o.l. Hadde Flamini ++ valgt å bli ville saken vært annerledes, styret er fullt klar over Wengers situasjon. Kan ikke vinne når stjernene skifter beite hver gang de slår gjennom.

I tillegg har Wenger bevist at han kan vinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...