Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 To mål på to dødballer. Rart d der. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Blir nok Xabi mål mot RBK i kveld Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Skjønte ikke helt hvorfor Reina fikk gult kort? (Har ikke volumknapp på TV'en så har ikke lyd) Endret 24. august 2009 av heisau Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Skjønte ikke helt hvorfor Reina fikk gult kort? (Har ikke volumknapp på TV'en så har ikke lyd) Fordi Lucas er en dritt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Skjønte ikke helt hvorfor Reina fikk gult kort? (Har ikke volumknapp på TV'en så har ikke lyd) Fordi Lucas er en dritt. Må si det er et strengt gult kort. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Bah. Deprimerende å se både Arbeloa og Alonso på Real Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Bah. Deprimerende å se både Arbeloa og Alonso på Real Bah. Deprimerende å se Ronaldo på Real Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ikke treffe stanga da. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Ja, nesten. Gode spillere liker jeg best at er i PL. Har dog aldri likt Ronaldo på grunn av ulojalitet og lignende, men en god spiller er han utvilsomt. Nevnte jeg at jeg misliker at Alonso og Ronaldo er på samme lag? Endret 24. august 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hva er det jeg kommer hjem og ser? På Anfield mot Aston Villa med 2 mål baklengs. Har vi vært så dårlige som stillingen tilsier? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Dette kommer jo ikke som noen bombe for oss som har litt peiling. Denne tabellen mellom fjorårets topp 3 spådde jeg etter 3 runder: Chelsea 9p Man Utd 9p Liverpool 4-5p. Ser altså ut til at det blir: Chelsea 9p Man Utd 6p Liverpool 3p Ja jeg tok feil at Utd ikke slo Burnley, men jeg kan ikke hjelpe at det blir bommet på straffe som igjen hadde ført til 3p med stor sannsynlighet. Et mål kommer jo sjelden alene. Som jeg sa tett opp til sesongstart: Liverpool kan vinne serien med fullklaff, men vil høyst sannsynlig komme nærmere 5.plassen en ligagullet i poeng. Denne starten sier ihvertfall at vi er laaangt unna fjoråret. Etter 3 kamper står vi med like mange tap som i hele fjor. Tviler sterkt på at vi går ubeseiret gjennom resten av denne sesongen. Nå handler alt om å sikre 4.plassen. GG idag Liverpool Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Fantastisk! Nå må vi se tapt tre poeng til. Selv om det er tidlig i sesongen så skulle vi ha prøvd å karret til oss så mange tre poengere som mulig! Tviler dessverre på at vi klarer å hente igjen denne. Ufortjent spør du meg, men livet går vel videre. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Fy faaan så ræva. Få spillere som fortjener ros etter kampen. Fysj av meg. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Alonso storspiller for Real nå, regner med dere savner han litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå