Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter å venter på at Lyon skal få den telefonen nå, slik at vi kan få hele Malouda-saken ut av verden..

8844334[/snapback]

Sitter å venter jeg og, så det blir mange avbrytelser i eksamen lesingen for å se om de thar kommet noe nytt ;)

Lenke til kommentar

Når kommer denne telefonen da?! Telefonen skulle komme i dag (12/08-07) og det er en snau time til. Tviler derfor på at vi får høre noe før i morgen ettermiddag. Men jeg vil påpeke at jeg er sterk i trua på at Malouda vil ankomme Anfield. Noe jeg bygger på at Gillette og Hicks er gira på å vise at de også har penger til å konkurrere mot de store om de store spillerne. Gjennom at de viser styrke der Liverpool tidligere ikke har vært så sterke (overgangsmarkedet) vil hjelpe dem i å få mer autoritet blant The Kop. For Gillett og Hicks er det viktig å vise at de er rette eiere av verdens beste fotball klubb. Så et par kanon signeringer i sommer vil gjøre dem meget populærer blant fansen.

Endret av SirOppvask
Lenke til kommentar

Jeg mener ikke å si at i dag så skal Rafael Benitez ringe formannen i Lyon og be han om å bestille billetter til Anfield for å forhandle om Malouda. Men som det har stått skrevet i dag så har det vært ventet at Maloudas fremtid skulle bli noe klarere i løpet av dagen. Dette skulle skje ved at "en engelsk klubb skulle ringe" (sitat fra liverpool.no) Jean-Michel Aulas formannen i Lyon og legge frem et tilbud. Derfor har det i hele dag vært litt spenning rundt Malouda, skulle telefonen ringe og hva ville mannen over den engelske kanal meddele?

Det er herfra det telefon greiene stammer fra, håper alle forstår det litt bedrenå og at det ikke ble for mye styr. Takk.

Lenke til kommentar

Tror de fleste har fått med seg hva det er som er pågår, men vi selv blåste det litt for mye opp

Til noe helt annet, som jeg skrev i drakttråden:

Neste hjemmedrakt til Liverpool håper jeg blir noe ala det Roma har i år. Klubblogoen midt på brystet med Carlsberg nedenfor og hvit krage, men ellers helrød, for det er det vi er. Syns det har blitt litt for mye hvitt i det siste

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
19771_stor.jpg

Noen synspunkt?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Enig i at klubbemblemet bør være på venstre bryst, ja, det er der det hører hjemme. Ellers håper jeg også at vi kjører så helrødt som overhodet mulig, men med Adidas så spørs det. De har vist at de kan lage fine drakter om de vil, blant annet liker jeg godt kommende års bortedrakt, men de har svært ofte for mye fokus på fancy design og slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...