Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Van der Vaart observert på treningsfeltet til Liverpool..

Visstnok berre rykte men, hadde jo vore kos å fått han på laget !!

Kjelde var skysports, men fann ikkje direkte lenkje no.

hehe, denne kilden er desverre IKKE skysports. Gjorde et kjapt Google søk og fant hvor det var fra.

Her er linken: Skysports ryktebørs - Premier League

Finner du ikke noe skrevet om Van der Vaart? grunnen er her:

Det var en fan-kommentar på siden som er bagrunnen til "ryktet":

comment section:

Adam Banagan (Liverpool fan) says...

I am from London but a Liverpool fan and with my kids we went to Melwood and spotted Rafael van der Vaart coming out of a aston martin and shaking hands with a liverpool club empolyee.

Ikke noe vondt ment mot random comments ute på interwebben. Men dette ryktet er det rundt 2% hold i. Da ranker jeg The S*UN høyere med 2,5% troverdighet.

nuff said. VDF går ikke til Pool.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Var ein kompis som sa det til meg at han hadde lest det på SkySports. Uansett, litt mykje å håpa på kanskje men det hadde jo vore svært greitt då om det var fact :D

Hadde vi hatt rundt £20M nå så er det ikke mange spillere jeg heller vil ha inn en Vaart. Han kan dekke alle de tre rollene bak Torres. Han har bevist at han kan spille på topp nivå og han er vant med Benitez sitt sytem fra Nederland.

Tror desverre på skriveriene om at Liverpool ikke har mer å rutte med i dette transfervinduet. Fortsetter det slik er det skandale og noe må gjøres. Hva? en syk tanke slo meg. . .

Selg verdens beste spiss og få Premier Leagues beste tropp:

Med 0 nye kroner hver sommer må vi jo godta et bud på 80-100M for Torres neste sommer for å bygge et lag som kan kjempe om tittler. Alternativet er å selge spillere som Dossena/Riera/Babel og annet skrot for tilsammen £12-14M og erstatte disse med rundt 5-7 spillere i 2M klassen.

Benitez fikk jo et £60M bud tidlig i sommer men sa nei. Tror vi ikke kan si nei til 80-100M neste sommer hvis vi fortsatt skal henge med og ikke få noen ting til spillerkjøp.

De to siste årene har vi vel brukt rundt -5M pund i overganger. IKKE BRA! Arsenal klarer det, men det er unntaket.

Selger vi Torres, Babel og Dossena for £112M neste sommer (Tores til Man City for 100M)

kan vi hente inn disse:

Aguero (40M)

A.Young (28M)

A.Lennon (20M)

M.Noble (12M)

Backup spiss for Aguero (12M)

Skulle vi få tak i noe slikt tror jeg vi står styrket ut med følgende tropp:

Reina / Cavalieri

Johnson / Degen

Insua / Aurelio

Carra / Kyro

Agger / Skrtel

Macherano / Lucas

Aqualini / Noble

Lennon / Kuyt

A.Young / Riera

Gerrard / Benayoun

Aguero / Backup til £12M

denne troppen sammen med ungspirene; Darby - Kelly - Ayala - Plessis - Spearing - Nemeth - Pacheco mener jeg er mye bedre en den vi har idag.

dog ble dette veldig søkt. Håper selvsagt på at vi kan få en "ok" transferpakke på friske £20-30M hver sommer. Men dette har altså ikke skjedd på to sommere nå.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Var ein kompis som sa det til meg at han hadde lest det på SkySports. Uansett, litt mykje å håpa på kanskje men det hadde jo vore svært greitt då om det var fact :D

Hadde vi hatt rundt £20M nå så er det ikke mange spillere jeg heller vil ha inn en Vaart. Han kan dekke alle de tre rollene bak Torres. Han har bevist at han kan spille på topp nivå og han er vant med Benitez sitt sytem fra Nederland.

Snakker du nå utelukkende om formasjonen eller? For systemene har store forskjeller.

Lenke til kommentar

Snakker du nå utelukkende om formasjonen eller? For systemene har store forskjeller.

Mente formasjonen ja, vingene til Liverpool er ganske like Nederland sine. Dog er Liverpools oppstilling mer mot 4-4-1-1 en Holland sin er. Men begge er mest korrekt å legge under 4-3-2-1.

Lenke til kommentar

Selge Torres?! Nå har jeg hørt den galskapen og...

Torres elsker klubben, det har vi sett av det han sier på pressekonferanser. Vi har sett bildene av YNWA på kapteinsbindet i Atletico. Vi ser hvor ydmyk han er, hvor lite han går ut i media. Torres er en sjelden juvel, både når det gjelder troskap, personlighet og nivået på spillet hans. Sorry meg, men hva slags ernæring er det du får i deg?

Det vil alltid finnes en utvei, og akkurat nå er jeg for et salg av Babel og Voronin. Da får vi kanskje £8M-£10M til å kjøpe en bedre reservespiss. Akkurat nå så bør det være prioritet nr.1.

Lenke til kommentar

Jeg har en god følelse før dagens kamp. Jeg skal se den hjemme sammen med en Aston Villa-fan, så det blir spennende.

Jeg tipper 3-0: Torres (1. omg.), Kuyt (2. omgang) og Gerrard (overtid 2. omg.)

EDIT: Og kjakan24, ikke klag når noen håper vi spiller 4-4-2 (noen dager siden). Det kan du ikke når du kommer med det innlegget litt over meg.

Ser at flere, nå sist Danielzu setter opp "Liverpool XI" før kamper.

Når dere setter opp i 4-4-2, er dette fantasier/drømmer? Eller har det rot i virkeligheten?

Isåfall lanserer jeg følgende 11 mot Villa:

Reina

Johnson-Vidic-Terry-Evra

Iniesta-Gerrard-Xavi

Ribery-Torres-Messi.

Ca like sannynlig som at Benitez vraker Lucas uten Aquaman tilbake. Samt velger 4-4-2 istedet for 4-2-3-1.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Har han egentlig det? Fra det jeg har lest har ikke Real Madrid fansen vært fornøyde med han.

Edit:

The Reds XI in full is: Reina, Insua, Johnson, Skrtel, Carragher, Lucas, Mascherano, Kuyt, Benayoun, Gerrard, Torres. Subs: Cavalieri, Voronin, Riera, Ayala, Dossena, Kelly, Babel.

Skrtel tilbake ja, flott. :)

Endret av BareMarius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Noen som har(orker) Villa's start 11?

Fins det en nordmann på dagens kamp?

Carew er IKKE i troppen,

Friedel

Beye Davies Cuellar Shorey

Milner Sidwell Petrov Reo-Coker

Young

Agbonlahor

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...