Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jesus, er det der en bh?

En operasjon som har gått forferdelig galt.

Nemeth lånes ut denne sesongen. Så lenge han får A-kamper så er det jo bra. Men ikke vis Liverpool selger han etter låneperioden er over.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sitat

''– Jeg kan fremdeles ikke tro at de slapp unna etter å ha banket meg opp, sier han. ''

90% ble funnet skyldig din kødd. Da slipper man ikke unna.

(90% var bare en figure of speech)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Vidic ute i 3 kamper?

Forsvars problemene til Man United ser ut til å forverres. I kampen mot Wigan slengte Vidic ut hånda etter en Wigan spiller, FA skal nå se nærmere på saken. Får han straff vil han måtte stå over 2-3 kamper.

De neste tre til Utd er jo Arsenal, Man City og Tottenham.

Uten Vidic, Rio F og VDS mot de tre ser det ut som mange poeng kan gå tapt.

Håper det bare vi kan vise tendenser idag som gjør at vi kan vinne en 4-5 på rad fremover.

Kilde: sak på Nettavisen.no

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool's tre neste(etter dagens kamp) er Bolton(b) Burnley(h) og West Ham(b)

så Liverpool skal nok klare å sanke inn 9poeng her.

(er en CL-kamp imidten btw)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så bekymret for at Vidic blir utestengt. Jeg synes ikke tapet av Van Der Sar har vært av nevneverdig betydning. Foster har vist seg som en eminent keeper og jeg har troen på at han skal kunne klare seg bra. Jeg har absolutt ingen tro på at Liverpool sanker 9 poeng med Bolton borte og West Ham borte. Jeg vil tippe 5 eller 7 poeng.

Lenke til kommentar

Trenger jeg virkelig å begrunne det? Bolton spiller ræva møkkafotball der det gjelder å gjøre det klin umulig for et storlag å kunne gå av banen med tre poeng og uten skader. Jeg har stor tro på at United taper for et sånt møkkalag også. West Ham borte er en vanskelig kamp. Carlton Cole er en stor og god spiss som vil være vanskelig å håndtere for stopperene til Liverpool. Mark Noble er en intelligent midtbanespiller som kan slå pasningene i det rommet Glen Johnson kommer til å etterlate seg når Liverpool har angrepet. Luis Jimenez er i klubben og det er snakk om at Eidur Gudjohnsen er svært nær en låneavtale til London - klubben. Burnley er et kollektivt lag som jobber ræva av seg, ingen slurving i det hele tatt og en matchvinnende keeper. Jeg tror det er realistisk at Liverpool vinner en eller to av disse og spiller en eller to uavgjort.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke så bekymret for at Vidic blir utestengt. Jeg synes ikke tapet av Van Der Sar har vært av nevneverdig betydning. Foster har vist seg som en eminent keeper og jeg har troen på at han skal kunne klare seg bra. Jeg har absolutt ingen tro på at Liverpool sanker 9 poeng med Bolton borte og West Ham borte. Jeg vil tippe 5 eller 7 poeng.

Skråsikker på at Liverpool tar 9 poeng på de neste tre. Lyst til å vedde på det? 100 % garanti fra min side.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvorfor vedde me deg? Du gjør jo ikke din del av avtalen din om du taper.

Men kan godt vedde angpende wisba's signatur. Den har jeg mindre enn null tro på.

Lenke til kommentar

Skråsikker på at Liverpool tar 9 poeng på de neste tre. Lyst til å vedde på det? 100 % garanti fra min side.

Vi kan vedde om signatur og avatar i en uke, skulle gjerne veddet penger på det, men er helt blakk.

Lenke til kommentar
Hvorfor vedde me deg? Du gjør jo ikke din del av avtalen din om du taper.

Har ikke mikrofon, ei heller webcam. Du mener jeg skal kjøpe det bare for å synge YNWA? Skulle gjerne gjort det, men gidder ikke å kjøpe cam bare av den grunn, det jeg hadde gikk til helvete.

Kan vel si det slik at både meg og Game feiget ut, og det hadde de fleste gjort. Det veddemålet ble inngått i gledesrus med en god del pils i kroppen.

Er uansett skråsikker på 9 av 9 poeng for Liverpool sin del de tre neste kampene. Alt annet ville vært en stor skandale for Liverpool.

Lenke til kommentar

Laget mot Aston Villa ikveld, basert på treningen igår:

------------------------------------------------------------

Liverpools XI vs Aston Villa:

Reina

Johnson - Carra - Ayala - Insua/Dossena*

Macherano - Leiva

Kuyt - Gerrard - Benayoun**

Torres

-------------------------------------------------------------

* = de to spilte like mye i 7v7 og i defensiv drilling.

** = Riera er tilbake 100%, men spilte ikke sammen med Torres/Gerrard i 7v7. Det gjorde Benayoun.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...