Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil se mer av unggutta. De holder da så vidt nivået i slike kamper. Helst vil jeg se Kelly, han var gøy å se på Ullevaal. Faktisk noen offensive kvaliteter, er ikke hver dag man ser en midtstopper komme til flere gode avslutningsmuligheter. :) Selv om det er mot Lyn..

Lenke til kommentar
Skysports nettopp:

Johnson suffers injury blow.

"is set to be sidelined for up to eight weeks with a suspected dislocated shoulder."

PS: Det ANDY Johnson på Fulham :p

Fy faen du er stygg ass! :p

Edit: Kjente jeg fikk vondt langt ned i hjerterota der altså.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sneijder solgt til Inter

Negredo solgt til Sevilla

Så det.

hører at Agger er ute i to månder.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Agger ute til Oktober/November ja. Snakker vi Kyrgiakos debut mot villa? Håper det.

Bare den medisinske testen som mangler før han er Liverpool-spiller.

Har en mavefølelse på at Benitez vil velge Ayala faktisk. Han pleier jo å starte med nye innkjøp på benken i 1-2 første matchene. Dog kan dette være unntaket som bekrefter regelen.

Lenke til kommentar
Ayala mot Agbonlahor, heskey og Carew? Nei Kyrgiakos må definitivt spille her, trenger luftstyrken hardt.

Tro det eller ei men en kamp mot Stoke krever mer hodestyrke en mot Aston Villa. Grunn: Laursen er borte, Carew spiller ikke og Rory Delap.

Spissene til Villa vil bli Agbonlahor og Heksey. Agbonlahor er ikke i nærheten av Heskey/Carew på hodet og Ayala har vel rundt 10-12cm på høyden vs den kjappe spissen.

Carew har jo ikke spilt i sesongens to første matcher. Dog kan det være en liten sjanse for at han spiller da Heskey spilte 90.min i midtuka. Uansett vi vil ikke møte Heskey og samtidig Carew i mer en max 10.min av matchen.

Tror vi vil få mer trøbbel med tempet til Young/Agbonlahor en luftstyrken til Villa. De vil få kontringer og Carra/Kyro er våre to tregeste stoppere.

Tror Benitez starter med Ayala/Carra.

men hva er egentlig status til Skrtel?

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Curtis Davis mener det er vanskig å gardere seg mot isser av Torres' kaliber. Nytt stadionanlegg kan få store følger, mener Wenger. Ny speider til akademiet. Ifølge Souness er man U det beste laget owen har spitl på. Abalimba ti lDerby.

Sitat av den siste ingressen på liverpool.no :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...