ErlendRU Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Å fy faen, sykt av Gerrard! Edit: Ser forøvrig ut som det er United som ødelegger tippinga mi i dag, men det gjør meg absolutt ingenting!! Edit2: Glen Johnson er lett MOM spør du meg. Han skaper ALLTID farlige sjanser og bringer en helt ny dimensjon til angrepsspillet vårt! Kommer til å bli gud på backen om han fortsetter slik. Jævlig fornøyd med det kjøpet! Endret 19. august 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Og der åpna Kuyt målkontoen.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Dette er og blir fantastisk! Vi er i gang! Og ManU tapte for burnley Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvordan beviser et cornermål noe som heldst? På to matcher har han produsert like mye som Arbeloa gjorde offensivt i hele siste sesong. NUFF SAID. Han er Premier Leagues BESTE høyreback. Det mente jeg da han spilte i Pompey og mener det fortsatt. PS! for et svakere lag som Stoke, Burnley, Hull etc er det viktigere med bedre defensiv sikre backer. Men for et topp lag som Pool, United, Chelsea etc så er det de offensive tingene som teller mest. Ergo han er den beste (viktigste kanskje mer rett) høyrebacken pr dags dato i PL. Nærmeste utfordrer er bare Bosingwa spør du meg, United sin beste har vært for mye skadet (Brown). Rafael er spennende men ikke stabil nok. Du svarte fremdeles ikke. Målet var marginer. Nå er jeg ikke direkte uenig i resten. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 4-0. Vi er tilbake. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 ja Johnson har ikke bevist noe eller???????????????? 2 assist og 1 mål på 180.min. ikke dårlig. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ble som jeg sa. Enkel seier til dere og tap/u for oss. Gratulerer med en fin kamp, åpenbart. Så den ikke selv, men 4-0 taler for seg selv. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ble som jeg sa. Enkel seier til dere og tap/u for oss. Gratulerer med en fin kamp, åpenbart. Så den ikke selv, men 4-0 taler for seg selv. Syns ikke kampen var noe å skryte av. Lite bevegelse foran ballfører, og mye pasningsfeil, kom seg utover i andre omgang tho. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Takker Game. Deilig med en 4-0 seier. Var bekymret foran kampen, men nå er man bare glad. Hadde vi spilt uavgjort i dag hadde jeg begynt å grine. Johnson var fantastisk i dag. Klart bedre enn Arbeloa offensivt, og fint å ha en så offensivt dominerende høyreback for da kan Kuyt legge seg litt mer i scoringsposisjon. YNWA Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Spillet var flere etasjer bedre enn mot Tottenham, ser fremgang, og der lover godt. Selv om det var i overkant av mange lange og altfor harde passninger. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Naah. Vi møter et lag som er flere etasjer under Tottenham (som forøvrig vant 5-1 borte mot Hull). Førsteomgangen var dårlig bortsett fra de siste 10 minuttene og det kom seg i andre, men er litt vanskelig å si hvor vi står når vi spiller mot Stoke. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Satan, Johnson. Respect! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Heftig kamp. Johnson,Reina,Gerrard og Lucas var excellent. synd insua bomma på opent mål :!: Endret 19. august 2009 av Smågal Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Grattis gutter. Tar dette på min kappe. Jeg skulle aldri ha hovert på søndagen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Syns vi stanget veldig i første omgang, frustrerende og se på. Det stoppet helt opp til tider, spilte bakover, null bevegelse. Til tross for dette går vi til pause med 2-0. I andre omgang derimot begynner det virkelig å ligne angrepsspill, syns vi ruller opp det ene angrepet etter det andre. Her var Bønna og Johnson meget sentrale. Det mest posetive er at vi virkelig jobber hardt, vinner baller som er vansklige i utgangspungtet, kjemper og bryter. Delig å se igjenn! Pluss til Bønna, Johnson og Reina for superredningen. Liten pluss til Gerrard og Torres også. Men jeg forventer faktisk såpass fra dem. Piruetten til Gerrard var nydelig da. Skjedde lite på venstre kanten i dag igjenn, Insua der ute helt alene, for Bønna er alle andre plasser Eneste jeg lurer på er hvordan Johnson er bakover i de virkelig vansklige kampene. Vi tok et stort steg i dag spillmessig, selv om motstanderen ikke var den verste akkurat. Hvis Liverpool stiller med den type mentalit hjemme mot Stoke, fortjener de ikke å vinne. Feighet kalles det imo. Hvorfor det? Om vi spiller i den soleklart mest fortrukne formasjonen, så er vi feige og deffansive? Denne formasjonen er vell også den som har vist seg og fungere best forover, spesielt med tanke på Torres og Gerrard. If it aint broken, dont fix it. Som sagt tidligere, jeg kunne ofte tenkt meg å bruke 2 spisser, men det har ikke vert så mye mer effektivt. Mulig Voronin kan endre på dette, vi får se. Når dette er sagt, så får vi se på sikt hvilken formasjon som er best nå som Alonso er gone. Irriterende med folk som ikke leser hva man skriver. Jeg snakker om mentaliteten din (jf redd for kontringer) og ikke formasjonen. Du ville jo ha 4-4-2 og kjøre på, gi gass, score mål, du snakket om formasjon også. For det første, det skulle ikke bare være kontringer men også dødballer, og jeg mener man har god grunn til å frykte dette mot Stoke. Ellers godt gjettet resultatmessig. Virker bra med singel spiss også ser du, det er ikke så tørt Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 fikk bare sett di 10 siste minuttene av kampen, så gleder meg å se den i reprise i morra Høres ut som det var stor forbedring fra helga. hvordan gjorde Lucas det? bedre? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ja lucas var veldig god i dag skal jeg si deg. Masse flotte taklinger og ballvinninger i gode posisjoner. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Lucas hadde vell en av sine bedre kamper og kjempet bra på midten, spesielt i andre omgang. Posetiv. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Deilig å høre Får håpe at han lykkes frem til Aquilani er tilbake å skal prøve seg .... Kanskje det ikke blir en dårlig sessong likevel. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Edit: Ser forøvrig ut som det er United som ødelegger tippinga mi i dag, men det gjør meg absolutt ingenting!! Henger meg på den. Det er nesten verdt det. Bra resultat, ikke kamp. Men det er vel greit. Edit: Altså Liverpool-kampen. Endret 19. august 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå