Prebo Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kuyt gjør en aldeles glimrende jobb! Står jo på gjennom hele kampen Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Sier ikke han gjør en dårlig jobb, sier bare at han ikke er så ofte i scoringsposisjon grunnet all jobbingen. Noe som det vel er vanskelig å argumentere i mot? Kuyt i samarbeid med en real goalgetter ville vært smart, han hadde til tider et godt samarbeid med Crouch forrige sesong som det ble en del mål av. Synes man burde satse på et fast spisspar (makker trenger nødvendigvis ikke være Crouch) fremfor all byttingen , men det er tross alt Rafa som tar seg av laguttaket, ikke jeg. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hehe, nei, det var ikke rettet mot deg Jeg ville egentlig frem til det samme som du skrev, Kuyt + en målmaskin Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Aha! :] Jaja, blir spennende å se hvem det skal bli. Skjer vel forhåpentligvis noe straks serien i Spania er ferdigspilt. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Tipper Rafa ser for seg Diego Milito som spisskjøp jeg... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Lyon venter på telefon fra engelsk klubb Jeg er sterkt redd for at denne klubben er Chelsea... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Det som er positivt er at det kanskje skjer noe i løpet av dagen. Da får vi hvertfall avklart Maloudasaken uansett om han går til Chelsea eller Liverpool. Håper forøvrig det er Rafa som ringer! Edit: Skjønner dog ikke hva Chelsea skal med han da de allerede har mange gode vinger. Endret 12. juni 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ja, oss kan det ikke være, vi er ikke raske nok.. surprise me! Lenke til kommentar
SirOppvask Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Dagens nyhet: I engelsk tabloidpresse har det vært skrevet at Rafael Benitez skal være missfornøyd med Gillett og Hicks familien. Dette går George Gillett i dag ut å benekter på det sterkeste. Han gjør det klinkende klart at slagplanen som Rafael Benitez la fram i februar støttes 100% av de. Dette var en flott konstatering. Selv om at jeg vet at kjemien mellom manager og eier av Liverpool hele tiden har vært god blir man litt skeptisk når man hører slikt. Denne tabloidpressen må jo ha det fra ett eller annet sted. Nå venter jeg bare på en bekreftelse av Benitez, for da kan må få det ordentlig ut av hodet. Neste sak: Florent Malouda vil om ikke mange timene havne i England. Om det blir Liverpool vil bare tiden vise, men Lyon formann Jean-Michel Aulas avslørte i dag at han venter en telefon fra en engelsk klubb. Han gjentar også samtidig at prislappen på Malouda ligger på 17 mill. pund. Noe jeg tror er litt i overkant av hva Liverpool er intressert i å legge på bordet. Hva tror dere? Kan Malouda bli Liverpools dyreste kjøp gjennom tidene? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg har mine tvil. Men vi får se. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hva tror dere? Kan Malouda bli Liverpools dyreste kjøp gjennom tidene? 8841985[/snapback] Håper det, men tror ikke Benitez svir av så mye penger på en spiller. Men på en annen side så har jo han også sakt at vi må handle på øverste hylle, så hvem vet. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Tipper han går til Chelsea. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Tipper han går til Chelsea. 8842283[/snapback] Jeg og, men nyheten ble lagt fram klokka 13:37, og vi er da mer leet enn Chelsea... Vi får se... Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Mer leet enn Chelsea? Hva vant dere i år? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Lyon venter på telefon fra engelsk klubb Jeg er sterkt redd for at denne klubben er Chelsea... 8841666[/snapback] Ja, oss kan det ikke være, vi er ikke raske nok.. surprise me! 8841806[/snapback] Jeg har mine tvil. Men vi får se. 8842001[/snapback] Tipper han går til Chelsea. 8842283[/snapback] Jeg og, men nyheten ble lagt fram klokka 13:37, og vi er da mer leet enn Chelsea... Vi får se... 8842516[/snapback] Da får jeg være den første som er optimistisk. Tror han kommer til oss jeg, men vi får se... Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Charity Shield! 8842737[/snapback] Hehe, ok, jeg gir meg. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hehe, artig post Superparanoid, satser på at det er du som har rett Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Tror han komemr jeg også. Skjønner ikke hva Chelsea skal med han, og Arsenal er bare.. teite? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Tror han går til Chelsea, men HÅPER så sykt han kommer til oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå