Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer nok ikke noen flere kjøp.

Rimelig sikker på at transferkassa kun inneholder støv nå. Hadde vi hatt penger, hadde vi ikke kjøp Kyrgiakos, noe som for min del virker som et panikk-kjøp, siden vi ikke fikk råd til Turner eller Shawcross.

Har en meget dårlig magefølelse angående denne sesongen. Jeg er redd Aquilani må slå til, hvis ikke, er jeg redd vi mister CL neste år.

Lenke til kommentar
Gillett and Hicks out!

Tror ikke vi mister CL, men Ligagull kan bli kanontøft.

Benitez fikk ikke pengene han trengte, Xabi "sviket" oss. Arbeloa ville dra.

Nå må folk slutte med at Alonso "sviktet" oss. Hva mener du med det? Han kom til oss for rundt £10M og ifjor sommer ble han brukt som et salgsobjekt for å få cash inn så vi kunne gå etter G.Barry. Han ble jo tilbudt rundt til forskjellige klubber slik at vi kunne ordne oss Barry.

I første kampen starten han på benken og Damian Plessis startet matchen sentralt på midtbanen.

Han leverer på tross av dette en kanon sesong og blir solgt for £30M til Real Madrid, hovedstadslaget fra hans hjemland Spania. Der han kan få spille med storheter som Kaka, Ronaldo, Raul, Benzema, Casillas osv osv.

Han leverte for Liverpool og er nå solgt videre og har gitt oss mange gode stunder og cash i kassen. Ikke hans feil at vakumet etter han ble så stort. Det er Benitez sin skyld som henter inn en skadet erstatter som kostet oss rekord mye.

Lenke til kommentar

Hadde han dratt i fjor, kunne jeg forstått han. Etter det slagsirkuset som var da, ja Liverpool behandlet ham dritsdårlig. Så Xabi bestemte seg for å vise at klubb/manager tok feil.

Nå drar han etter en kjempe sessong. Nå er han høyt elsket og dypt savnet, Hvorfor dra nå? Money talks. Abeloa var lovet å få reise hjem, det fikk han også. Sånn var det ikke med Alonso.

Sviktet står i anførselses tegn, om du fikk det med deg.

Ja Xabi har gjort jobben sin for oss, og jeg er takknemmelig for det. Livevell forstår jeg ikke at han drar. Masse landsmenn hadde han også i klubben.

Kyrgiakos ikke til Anfield allikevel?

virker som om det er noe muffens med overgangen der...

Han er vell litt tidlig å kunngjøre sånt uten legesjekk osv? Uansett er det vell ikke han som skal kunngjøre at han er eventuellt klar for LFC.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Eier ikke et lite prosent av nag mot Alonso. Helt enig med Kjakan.

Alonso hadde 2\4 gode sesonger,Liverpool fikk max-utbytte av salget(når det kommer til penger,ikke hva Rafa brukte pengene på). Blir litt feil å dømme Aquaman før han har spilt et sekund også,spør du meg.

Men man kan riste på hode til Benitez angående at han ikke hentet inn en ekstra midtbane siden Aqua er skadet. Desverre (spør du meg) så setter Benitez lit til Lucas.

Syns egentlig Rafa kan benytte seg mer av Plesiss og Spearing.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
. Masse landsmenn hadde han også i klubben.

Tre er ikke masse.

(fire om du teller Rafa.)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så hever vi nivået 5-6 hakk.

Ifølge Twitter så skal Rafa si opp jobben som Pool-trener. Vært flere useriøse rykter om det idag har jeg sett.

http://www.whoateallthepies.tv/2009/08/twi..._says_ra_1.html

Benitez benekter selfølgelig det hele. Grunnen til at nettfolke tror han vil slutte er Hicks og co's pengenekt.

Er det bare meg eller stod det ikke i Rafa's kontrakt(som han nettopp signerte) at han skulle få mere penger til spillekjøp?

Flere rykter: http://www.rte.ie/sport/soccer/2009/0819/benitezr.html

Er folka her inne for eller imot å miste Rafa?

(superparanoid veit vi hva mener. :p)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Hvis Liverpool stiller med den type mentalit hjemme mot Stoke, fortjener de ikke å vinne. Feighet kalles det imo.

Hvorfor det? Om vi spiller i den soleklart mest fortrukne formasjonen, så er vi feige og deffansive? Denne formasjonen er vell også den som har vist seg og fungere best forover, spesielt med tanke på Torres og Gerrard.

If it aint broken, dont fix it.

Som sagt tidligere, jeg kunne ofte tenkt meg å bruke 2 spisser, men det har ikke vert så mye mer effektivt. Mulig Voronin kan endre på dette, vi får se.

Når dette er sagt, så får vi se på sikt hvilken formasjon som er best nå som Alonso er gone.

Irriterende med folk som ikke leser hva man skriver. Jeg snakker om mentaliteten din (jf redd for kontringer) og ikke formasjonen.

Kjakan: Cocca har ikke oppdatert på lenge, derfor vil det bli mye feil etterhvert. Når han oppdaterte jevnlig deruimot, var treffsikkerheten så god at det var creepy.

Lenke til kommentar

Der var startoppstillingen ute på L.no. Ble seff 4-2-3-1

Ayala får sin debut fra start, Lucas får fornyet tillit og Benayoun erstatter Babel.

Reina

Johnson

Ayala

Carragher

Insua

Mascherano

Lucas

Kuyt

Benayoun

Gerrard

Torres

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Alltid først på www.liverpoolfc.tv! :)

The Reds XI in full: Reina, Insua, Johnson, Ayala, Carragher, Mascherano, Lucas, Benayoun, Kuyt, Gerrard, Torres. Subs: Cavalieri, Dossena, Voronin, Riera, Ngog, Babel, Kelly

Edit: Greit lag på papiret utenom Ayala og Lucas da. Får håpe sistnevnte har dagen og klarer å hente opp det han viste i pre-season. Ellers håper jeg de 4 øverste beholder ballen mest mulig. Er ikke særlig håp med pasninger fra Masche/Lucas. Synes nesten Riera burde spilt, så kunne vi heller kjørt både Benayoun og Gerrard offensivt. Burde holde med Masche defensivt.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

litt fakta før matchen:

# Stoke det råeste laget ifjor

I løpet av fjorårets sesong var Stoke det laget som pådro seg flest kort. Laget fikk hele 73 gule og fem røde kort.

# Liverpool blir historiske med seier

Dersom Liverpool vinner kveldens kamp blir de det første laget som når 5 000 poeng på øverste nivå i engelsk ligafotball.

Det vi må passe oss for: Dødballer

Dødballer kan bli skumle for Liverpool. I løpet av fjoråret var dødballene en av Stokes fremste våpen og i serieåpningen mot Burnley kom begge målene som følge av dødballer. I serieåpningen mot Tottenham kom både Sebastian Bassong og Benoit Assou-Ekottos nettkjenninger mot Liverpool som følge av dødballer. Rory Delap har de lengste innkastene i Premier League. Ifjor sørget han for hele 8 mål takket være sine lange kast. I årets første kamp sto han bak et av målene til Stoke.

Quiz: Ifjor klarte vi ikke slå Stoke i PL. det samme kan vi bare si om et annet lag. Hvilket lag var det andre laget?

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...