El Pistolero Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg er også pessimist helt til vi skårer det første spillermålet. Med slik spill som vi gjorde mot Tottenham, er jeg redd for nok et tap. Noen som vet noe om når Aquaman er tilbake da? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 En til halvannen måned omtrent til han er tilbake i trening, så må du nok plusse på noe tid for opparbeiding og kampform siden han ikke har spilt siden mars. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ifølge Sky Sports har Liverpool blitt enige med AEK Aten om en overgang verdt rundt 25 millioner kroner for Sotiris Kyrgiakos. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg som Game tipper brakseier rundr 2\3-0. Tror også at United ikke får full pot denne runden. (Riera er vist klar til dagens kamp) Hadde vært greit med Kyrgiakos klar mot Aston Villa og Carew. Om det er en kamp Liverpool trenger defansiv luftstyrke så er det denne kampen. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Sigh, preseason er basicllly for å spille seg i form og vi har for det meste spilt med unggutter. Hadde vært mer bekymra om vi allerede hadde en formtopp i preseason. I siste matchen spilte vi med tilnærmet toppet lag. Det ble som kjent klart tap mot A.Madrid. Jeg er 100% sikker på at Liverpool er langt unna fjorårs formen. Tror vi tar 4 eller 5 poeng på de tre første kampene. (Spurs, Stoke og Villa). Dette med bakgrunn i at vi må stille med Leiva/Macherano sentralt, noe jeg mener blir altfor veik når ballen skal fremover. Defensivt er det trygt og godt. En annen faktor er at Carragher mulig får Kelly ved siden av seg mot Tottenham og det er noe som er nok til å tape 2 poeng. Etter 3 runder i ligaen: United 9 poeng. Chelsea 9 poeng. Liverpool 5 poeng. Ergo vi vil ligge 4p bak våre to hovedutfordrere etter 3 runder. Vil bare minne om dette innlegget før dagens runde. Jeg spådde altså at Liverpool ville gi bort 4-5.poeng på de første 3 matchene og at United/Chelsea ville ta 9p. Etter dagens runde tror jeg tabellen mellom disse vil se slik ut: Etter 2 kamper: United 6p Chelsea 6p Liverpool 3p Liverpool vil slite med å slå Aston Villa og Stoke for den del med spillet vi viste mot Tottenham sist. Det hele koker ned til Lucas/Macerhano samtidig på banen blir for lite kreativt, samt at flere nøkkelspillere ikke er i form. Endret 19. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Var det ikke et veddemål også involvert? At du og en annen skulle slutte å poste i internasjonal fotball elns.? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Var det ikke et veddemål også involvert? At du og en annen skulle slutte å poste i internasjonal fotball elns.? Jeg sa at om Liverpool fikk 7p eller mer skulle jeg slutte å poste i 2 mnd. Da var samtidig avtalen at han andre slutte å poste i 2mnd om det ble 5p eller mindre. 6p = push. Han tørte ikke ta veddemålet. PS! noen som vet hvor den "Coccamocca" listen med spådde overganger ligger hen, har ikke fått sjekket den i det siste. Tenker da på listen vi la inn her på Disksujon.no for å sjekke hvor mange Cocca traff med. Tror flere på lista har gått inn nå. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Sigh, preseason er basicllly for å spille seg i form og vi har for det meste spilt med unggutter. Hadde vært mer bekymra om vi allerede hadde en formtopp i preseason. I siste matchen spilte vi med tilnærmet toppet lag. Det ble som kjent klart tap mot A.Madrid. Jeg er 100% sikker på at Liverpool er langt unna fjorårs formen. Tror vi tar 4 eller 5 poeng på de tre første kampene. (Spurs, Stoke og Villa). Dette med bakgrunn i at vi må stille med Leiva/Macherano sentralt, noe jeg mener blir altfor veik når ballen skal fremover. Defensivt er det trygt og godt. En annen faktor er at Carragher mulig får Kelly ved siden av seg mot Tottenham og det er noe som er nok til å tape 2 poeng. Etter 3 runder i ligaen: United 9 poeng. Chelsea 9 poeng. Liverpool 5 poeng. Ergo vi vil ligge 4p bak våre to hovedutfordrere etter 3 runder. Vil bare minne om dette innlegget før dagens runde. Jeg spådde altså at Liverpool ville gi bort 4-5.poeng på de første 3 matchene og at United/Chelsea ville ta 9p. Etter dagens runde tror jeg tabellen mellom disse vil se slik ut: Etter 2 kamper: United 6p Chelsea 6p Liverpool 3p Liverpool vil slite med å slå Aston Villa og Stoke for den del med spillet vi viste mot Tottenham sist. Det hele koker ned til Lucas/Macerhano samtidig på banen blir for lite kreativt, samt at flere nøkkelspillere ikke er i form. Siste halvdel av Tottenhamkampen viste Liverpool at de fortsatt kan spille. Håper de fortsetter der, og øker formen til der de slapp ifjor. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hæ?! Her kommer jeg etter første skoledag, og ser vi har hentet en greker? Har noen detaljer om denne spilleren, og overgangen? Jeg satser på at vi vinner mot Stoke, ikke noen brakseier men 1-0 burde vi klare... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 jævla enig Det er så frustrerende når torres skal sutre(hele kampen) fordi han ikke får ting eller blir behandla hardt. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ang Coccamocca check-listen her inne Noen som vet hvor den "Coccamocca" listen med spådde overganger ligger hen?? (post gjerne her). Har ikke fått sjekket den i det siste. Tenker da på listen vi la inn her på Disksujon.no for å sjekke hvor mange Cocca traff med. Tror flere på lista har gått inn nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Alberto Aquilani til Liverpool Alvaro Negrado til Liverpool Fabian Delph til Aston Villa David Bentely til Aston Villa Tuncay til Aston Villa Rasmus Elm til Everton Benjani til Pompey (lån) Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Her. Enig 'smågal. Torres bør slutte å fokusere på motstandere og dommer hele tiden, han er langt bedre til å score. La SteveG ta seg av kjeftinga. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Alberto Aquilani til LiverpoolAlvaro Negrado til Liverpool Fabian Delph til Aston Villa David Bentely til Aston Villa Tuncay til Aston Villa Rasmus Elm til Everton Benjani til Pompey (lån) ty for den disse har stemt da: Alberto Aquilani til Liverpool Fabian Delph til Aston Villa spent på å se om han treffer med flere da. Endret 19. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Fra Liverpool.no ang skadesituasjonen før Stoke ikveld: Tony Barrett i The Times tror at Martin Skrtel kommer til å spille mot Stoke til tross for en såkalt "hairline fracture" i kjeven. Liverpools ledelse er klar over at det er en risiko å benytte en spiller med en slik skade. Dersom Skrtel ikke spiller, antar Liverpool Echo at Daniel Ayala får debutere fra start i en obligatorisk Liverpool-kamp. Samtidig skriver de at Albert Riera høyst sannsynlig er i dagens tropp og at Youssi Benayoun vil bli vurdert til start. - skader før Stoke matchen Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Og jaså du.Sylfrekt. Jeg sier det ivertfall oftes Hvis Liverpool stiller med den type mentalit hjemme mot Stoke, fortjener de ikke å vinne. Feighet kalles det imo. Hvorfor det? Om vi spiller i den soleklart mest fortrukne formasjonen, så er vi feige og deffansive? Denne formasjonen er vell også den som har vist seg og fungere best forover, spesielt med tanke på Torres og Gerrard. If it aint broken, dont fix it. Som sagt tidligere, jeg kunne ofte tenkt meg å bruke 2 spisser, men det har ikke vert så mye mer effektivt. Mulig Voronin kan endre på dette, vi får se. Når dette er sagt, så får vi se på sikt hvilken formasjon som er best nå som Alonso er gone. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Wow. Da ser det ut som vi har kjøpt Kyrgiakos. Den så jeg ikke komme. Uansett, han er jo stor og god på hodet, noe vi mangler. Så får vi se hvor mye han får spille. Han scooret i hvertfall to mål for Hellas mot Norge i EM-kvalliken. EDIT: Han scooret vist også et mål i 2003 mot Norge. Endret 19. august 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Haddde ikke mislikt Rafa om han hadde kjøpt en offansiv spiller før markedet stenges. Endret 19. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Satser på en Negredo inn før markedet stenger. Hadde vært herlig. Da får også han cocca-fyren rett i en tipping til. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Satser på en Negredo inn før markedet stenger. Hadde vært herlig. Da får også han cocca-fyren rett i en tipping til. Negredo set for Tigers talk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå