Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

- Kyrgiakos til Liverpool?

I følge Wikipedia har han allerede signert.

Og Liverpool har som mål å vinne ligaen xD

...

Sjekk målstatistikken de siste årene. 49 landskamper, fire mål. Rangers: 44/1. Ekstremt målfarlig spiller... Er bare en ting å si til årets transfersommer: :wallbash:

Vel, ser vi utifra kamper på bra nivå så er "Kyro" mer målfarlig en både Carragher og Skrtel. Til sammen står de med 3 mål på rundt 335 kamper for oss. 3 mål på 335 kamper!!!, det er ikke akkurat veldig målfarlig. Sammenlignet med de to er Kyro ekstrem målfarlig. Han vil bruke rundt 40 matcher på å score 3 mål for Liverpool. Bedre en 335 spør du meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

hehe, .no om Kyrgiakos.

''Så får vi se om SkySports treffer denne gang, med deres Christian Poulsen-ekslusiv friskt i minne...''

Men det ser ut som Liverpool signerer Kyrgiakos iløpet av uken.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Da regner jeg med at du ikke ønsker å se hverken Babel eller Lucas på banen?

Korrekt oppfattet.

Eventuelt tenkte jeg også på samme laget som Danielzu satt opp. Kunne vært svært spennende å sett Bønna i ren spiss oppgave, men tror vi får større nytte ved å ha ham i Gerrard rollen(pga Torres). Om Kuyt spiller spiss og Bønna ving er egentlig det også greit da Bønna er best på høyre kant.

Dossena har ikke gjort seg bort på Ving, Babel gjør seg bort hver gang. La Dosena få sjansen mener nå jeg.

Skal vi bruke Babel må det være som spiss i kamper hvor vi får bakrom å spille i, de er det få av.

Johnson-Carra-Skrtel(Kelly)-Insua

Kuyt-Masche-Gerrard-Dossena

Bønna

Torres

Edit: Garrard faktisk.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

1 spiss på hjemmebane mot Stokke? Gud bedre, så ufattelig tørt.

Torres - Voronin

Benayoun - Gerrard - Macherano - Kuyt

Insert defense

Reina.

4.4.2 og 3p. Enkelt å greit, jo flere matchvinnere jo større er sjansene for vinst. Stoke kommer til å beleire egen 16m så ser ikke poenget med å spare på kruttet.

Lenke til kommentar

Jeg er redd for kontring, spørs hvem som skal være i midtforsvaret.

Gerrard kan og skal selvsagt være med fremmover, selv om han er trukket noe tilbake.

Jeg nevnte forøvrig en slags 4-3-3 her tidligere, noe jeg kunne vert fristet til å prøve.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Hvis Liverpool stiller med den type mentalit hjemme mot Stoke, fortjener de ikke å vinne. Feighet kalles det imo. Go for glory, knus på så får det bære eller briste. Det er bedre å vinne 4-2 enn 1-0 og risikere at det blir 1-1 eller 0-0.

Kjempe kamp for Voronin forresten, da det ikke krev alverdens fart men smarthet i steden. Ser for meg han på scoringslista i mårra om han starter.

Jeg ler meg ihjel om Babel og Lucas får fornyet tilitt dog, for makan til søppel... 0 talent.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Jeg sier det pga et skadeskutt midtforvar, ikke noe annet. Jeg er den som vil spille mest 4-4-2 av alle Liverpool supporterene her inne, så dont blame me :p

Er noe med den foretrukne formasjonen osv også.

Blir litt sånn:

post-10572-1250630873_thumb.jpg

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=20...mp;parentzone=0

Sotiris Kyrgiakos bekrefter i en melding på sine hjemmesider at han har kommet til enighet med Liverpool FC om en overgang. Omtales som en hodesterk robust forsvarer.

Skulle tro .no sine journalister leser jevnlig her i TIA tråden.

Ønsker "Kyro" velkommen inn portene. Nå trenger vi bare å selge Voronin for £5M og kjøpe Huseklepp og Thioune for 2,5m hver og vi har en stall som begynner å ligne på noe. Babel blir da back-up på topp med N'Gog

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tror ikke Rafa har følere\speidere i Norge, Kjakan.

Desverre..?

Men hadde vært morsomt med en ny nordmann på Anfield. (så lenge han er bra nok)

Lenke til kommentar
Liverpool slipper motstanderne til utrolig mange farligheter på defensiv dødball og det fører igjen til mange mål imot. Dessuten vil Kyrgiakos kunne vise seg å bli vårt eneste virkelig farlige våpen på dødball. Vi scorer jo på ca hver 200. corner eller noe.

Vi har ikke mange hodesterke spillere for tiden nei, og vi kunne definitivt trengt flere av det slaget. Men at vi slipper inn mange mål på dødballer er ikke nødvendigvis pga dårlig luftstyrke, synes det i de fleste tilfellene er pga markeringssvikt. Helt uforståelig at det ikke går an å få gjort noe med dette. Og så får vi bare håpe at i alle fall ett av disse panikkjøpene til Benitez slår til.

Lenke til kommentar

Lag mot Stoke.

Reina

Johnson - Carra - Skrtel (Kelly) - Insua

Kuyt - Gerrard - Masche - Benayoun

Torres - Voronin

Noe sånt i morgen og jeg har troa. Skulle dog ikke forundre meg om vi spiller uavgjort eller går på et trist 1-0 tap. Stor pessimist til jeg ser laget i morgen, og kjenner jeg Rafa rett er jeg det fram til vi scorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...