Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste som teller for Liverpool er KJØP KJØP KJØP!!! Hvis Liverpool får ikke penger til å handle, da er det eiernes feil!!!

Hvor ligger logikk bak det egentlig?

Det er sånn fotballen fungerer. Skal man vinne så må man bruke penger på spillere. Arsenal har en annen policy på dette og vi ser jo hvor mange troféer dere vinner.. Ikke at Liverpool vinner så jævela mye heller.

Lenke til kommentar

Taylor klarte å ødelegge hele greia, men det gidder jeg å forklare. I hvert fall ikke til en Man.Utd. supporter som deg, men poenget er at KJØP KJØP KJØP er ikek alt. Kan ikke skylde på klubbs eier når det går galt. Der er Arsenal og Man.Utd. fornuftige i året, jeg tror at tiden vil vise at de har rett.

Lenke til kommentar

Jepps, LFC er i deep shit for tiden. Vi snakker om pengekrise, takket være de jævla amerikanerene... og sportslig sliter vi med skader på viktige spillere. Dette gjør meg skikkelig pissed, og jeg vurderer å bruke 5000 på å bli med i ShareLiverpoolFC nå som det går an med £500. Jeg orker ikke å se klubben i mitt hjerte ende opp i en ruin pga dårlige eiere.

Lenke til kommentar

Liker ikke det jeg leser nå, håper for all del Agger og Carra blir klare og at "Liverpool Football Club is in the wrong hands", kommer til å runge over Anfield i morgen.

Edit: Ser akkurat på liverpool.no at Skrtel kanskje spiller likevel og at Agger er ute i 2-3 uker til.

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
I hvert fall ikke til en Man.Utd. supporter som deg

Wow. Kniv igjennom ryggen ut på andre siden..

men poenget er at KJØP KJØP KJØP er ikek alt.

Man vinner ikke om man ikke kjøper. Selv om Barca er sånn halvveis eksempel på at det faktisk er mulig.

Ja og nei, Zambrotta ble henta fra Juventus når de ble degradert. Henry gikk som kjent ifra Arsenal i 07. Samme årstall henta Barca Yaya Toure, Milito og Abidal. Det var de jeg kom på i farta. Egenproduserte er vel "bare" Messi, Xavi og Iniesta, Puyol og muligens Valdes. Bojan er vel forsåvidt "up and coming".

Fordi Man.Utd. vant sesongen, det er naturligvis at du vil ikke se poenget mitt ved min argumentasjon. Gidder ikke sløse tiden min

Herlig innstilling.

Lenke til kommentar

Skrtel spiller med brudd i kjevebeinet? Syns egentlig det var rart at det ikke brakk rett av, Cara måtte jo sy 12 sting.

Skrtel dreper 2 steiner med en fugl.

Når Skrtel kommer løpende med Hockymaske er det sikkert nok til å skremme fyrtårna til Stoke.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...