Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil igjenn påpeke at hele laget var svakt, ikke bare midbanen. Ergo, formen/moralen er ikke tilstedet for fem flate øre.

.No melder forøvrig at Bønna ikke startet for han var småskadet.

Har egentlig dårlig tro på at Riera blir klar, han var ikke på benken en gang. Merkelig at .no ikke har ham med i skadelisten.

Setter opp lag senere, får så mange fixe tanker, bla 4-3-3 :)

Vi må trykke på mot Stoke, bruke fart og kreativitet.

Lenke til kommentar

Jeg syns vi burde stille med noe ala dette:

----Reina----

Johnson-Carragher-Skrtel-Insua

----Mascherano---

Kuyt------------------------Gerrard

--Benayoun--

----Torres---- ----Riera----

Altså som en diamant på midten, Masche defensiv og Bønna offensiv. Tror faktisk det hadde vært en suksess. Selvfølgelig litt trist å trekke Gerrard et hakk ned, men jeg tror det kunne fungert.

EDIT: Haha, glemte det giiitt :) Kjekt å spille med 11 når man først har muligheten ^^

Riera inn på topp da, slik jeg ser det. Om han er spilleklar naturligvis.

Gerrard på venstre er så klart litt så som så, men han fikser sikkert det fint også. Alternativt må vi gå over i 4-3-2-1 med Torres aleine på topp, Riera ned på kant og Gerrard inn som makker med Bønna.

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gerrard nominert til årets midtbane

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=20976&zone=1

Vært gøy om han vant.

Ser at Liverpool snuser på Honda,van der vaart og Amorebieta.

Spørs om Benitez proves me wrong,siden jeg mistenker at ingen flere blir hentet dette transfervinduet.

Ivertfall ikke av type store navn.

''Benitez is desperate to end his hunt for a commanding defender and has already seen a £6m bid for Hull’s Michael Turner rejected.''

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Han er egentlig blant topp 5 i mine objektive øyne, da jeg ikke har sett nok av Boruc til å si noe om han. Casillas, Buffon, Cech er bedre, kanskje Frey også. Men ikke Lopez, det er en grunn til at Reina er reservekeeperen til Spania. Forøvrig er Spania rå på å fostre keepere for tiden. Reina mangler på rekkevidde, og feltarbeid for å komme i klasse med Buffon og Casillas...

Ser ikke ut til at vi får Turner, men £10M er en vill pris for backup. Stemmer for Taylor, eller en rutinert spiller. Forøvrig er jeg jækla positiv til Honda, da vi snakker om syke frispark, en ikke alt for gammel spiller, japaner (pålitelig vare :p) og generelt en god spiller i tillegg til gode inntekter fra Asia. Jeg stoler på Rafa, selv om jeg ikke likte gårsdagens kamp så vet jeg at det finnes en plan bak det hele... håper jeg :ermm:

Lenke til kommentar

Reina er den beste keeperen i PL etter min mening. Før hodeskaden var Cech fantastisk nå er han bare god. I verden går Buffon og Casillias foran, muligens et par stykker til, følger ikke så mye med der, så det kan jeg ikke svare på.

Lenke til kommentar
Er det ikke egentlig ganske opplagt hvem som har tapt denne diskusjonen?

Det er ganske opplagt at du ikke vant den i alle fall.

...helt forskjellige egenskaper akkurat som at Scholes er en av verdens beste midtbanespillere på lik måte som at Kaka er det (men igjen 2 spillere med vidt forskjellige egenskaper).

Scholes en av verdens beste midtbanespillere? Det er med all respekt å melde vissvass. Scholes er en av beste midtbanespillere gjennom tidene og definitivt numero uno i PL. Men pdd er han ikke i nærheten av de beste, rett å slett fordi han har blitt for gammel. Det var han som førte vei for dagens "moderne" midtbanespillere ala Lampard, som scorer 15-20 mål pr sesong. i perioden 01-05 tør jeg påstå at vi ikke hadde vunnet halvparten uten rødtoppen, da var han for syk. Han var like viktig for oss, som Gerrard er for Pool i dag. Langt i fra like grasiøs og hypa som Zidane feks, men visstfaen var han på høyde. Alle som så PL på den tida kan ikke si noe på det.

---

Ingen grunn til panikk for Liverpool supporterne, it's a long way to nex may. likvel stusser jeg litt på at enkelte sammenligner med Uniteds ligastarter, mtp at det er stor forskjell på disse lagenes vinnerkultur (de siste åra) og erfaring. Jeg tror ikke Liverpool har råd til å bli hektet etter for tidlig. Når det er sagt, alle topplagene kommer til å avgi nok poeng etterhvert, så det er absolutt ingen krise.

Lenke til kommentar

Har vel tatt de "verdens beste" diskusjonene noen ganger allerede har vi ikke? Fører jo aldri noe vei. Men det hadde ikke vært mulig å ta det i fotballpuben om den skal fortsette da? :)

Creds til Game som har vært positiv etter han kom tilbake. <3 Helt enig i at vi ikke må ta helt av etter dette tapet. Jævlig surt, det er klart, men vi sleit med Tottenham forrige sesong også, og jeg tror faktisk det er ganske mange lag som skal slite med de denne sesongen. Det som er viktig nå er at vi løfter oss og vinner de neste kampene. Vi må få has på den ekle Stoke-byllen til onsdagen. Vi møter også Villa, Bolton, Burnley, West Ham og Hull før vi møter Chelsea. Skal vi ha et realistisk mål og ta gull i år, må vi ha nærmest full pott i disse kampene, og jeg har troa på at det går etter hvert som vi spiller oss i form, og vi forhåpentligvis får Aqui på plass!

Lenke til kommentar
La oss si at vi bytter ut keepere med sjokolade:

Points: Tine Melkesjokolade er ikke den beste sjokoladen i verden.

Corey: Denne diskusjonen er det åpenbart at du taper, Points. Tine Melkesjokolade er topp 3 i Norge.

Ser du hvor dumt det blir?

Jeg tenkte meg ut et lengre utspekulert svar,på vei hjem fra jobb idag,før jeg begynte bruke nøtta og fant ut at jeg ikke makter å debattere til fordel for en keeper som spiller for liverpool,så jeg begraver stridsøksa før det i det hele tatt blir en strid.

Hoved"points"et at du hadde "tapt" var at du uansett var "alene mot røkla" og at det virket feil fra mitt ståsted at vi som man utd supportere skal prøve og påtvinge våres meninger på feks liverpool-supportere,slik det virket for meg at du prøvde på.

Det er jo en dårlig skjult hemmelighet at man utd supportere syns at evra,vidic,rio,vds,o shea,scholes,carrick,rooney,giggs,macheda og taibi er verdens beste i sine posisjoner,og jeg tenker meg at liverpool-supportere har samme tankegang.

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Det kåres verdens beste keeper hver sesong, tull og tøys at man ikke skal kunne diskutere det.

Det finnes mange sånne kåringer; i tillegg til det UEFA eller FIFA har, er det masse aviser, TV og radiostasjoner osv som har sine kåringer. Men ingen er som regel 100 % enige om hvem som er best, nest best osv. Alt er basert på forskjellige meninger, derfor gir ikke sånne kåringer noen fasitsvar. Og hvorfor mener så mange at Buffon eller Casillas er verdens beste keeper, når man samtidig hevder at den engelske ligaen er den klart beste i verden? Ingen logikk i at noen av disse ville klart seg like godt i PL.

Hvem som er verdens beste keeper aner ikke jeg, jeg har ikke sett alle verdens keepere, og det interesserer meg heller ikke. Det eneste jeg bryr meg om er at vi for øyeblikket har en av Liverpool's beste keepere i historien. Det er det eneste som betyr noe.

Lenke til kommentar
Det kåres verdens beste keeper hver sesong, tull og tøys at man ikke skal kunne diskutere det.

Det finnes mange sånne kåringer; i tillegg til det UEFA eller FIFA har, er det masse aviser, TV og radiostasjoner osv som har sine kåringer. Men ingen er som regel 100 % enige om hvem som er best, nest best osv. Alt er basert på forskjellige meninger, derfor gir ikke sånne kåringer noen fasitsvar. Og hvorfor mener så mange at Buffon eller Casillas er verdens beste keeper, når man samtidig hevder at den engelske ligaen er den klart beste i verden? Ingen logikk i at noen av disse ville klart seg like godt i PL.

Vel det er hvertfall ikke noe logikk i dette. Selvskudd.no. diskusjonen rundt beste keeper/spiller er akkurat det blant mye annet denne delen av forumet dreier seg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...