Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke egentlig ganske opplagt hvem som har tapt denne diskusjonen?

Selv om jeg er Man Utd supporter så er jeg enig med pool-fansen her.

Reina hadde noen verdensklasse-redninger igår,og at han er blant topp 3 i England er det vel liten tvil om?

Samt,keepere har forskjellige egenskaper,til eksempel så har Vds en enorm rekkevidde,mens Reina er enorm på streken.2 helt forskjellige egenskaper akkurat som at Scholes er en av verdens beste midtbanespillere på lik måte som at Kaka er det (men igjen 2 spillere med vidt forskjellige egenskaper).

Lenke til kommentar

Reina hadde noen verdensklasse-redninger igår,og at han er blant topp 3 i England er det vel liten tvil om?

Om det var meg du mente tapte denne diskusjonen; Har jeg noen gang sagt at han ikke er topp 3 i England? Det jeg har sagt er at han ikke er verdens beste keeper. Les ordentlig.

Lenke til kommentar

Om det var meg du mente tapte denne diskusjonen; Har jeg noen gang sagt at han ikke er topp 3 i England? Det jeg har sagt er at han ikke er verdens beste keeper. Les ordentlig.

Jesus Christ.Det er jo opplagt at når Reina er blant topp 3 i verdens beste liga så kan han fort stikke av med verdens beste tittelen? 1+1=2? Persolig ville jeg ikke reagert hadde han gjort det.

Eller vil du kverulere mer?

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Jesus Christ.Det er jo opplagt at når Reina er blant topp 3 i verdens beste liga så kan han fort stikke av med verdens beste tittelen? 1+1=2? Persolig ville jeg ikke reagert hadde han gjort det.

Ærlig talt. Jeg sier at Reina ikke er verdens beste keeper. Du svarer med at det er åpenbart at jeg har tapt denne diskusjonen og at Reina faktisk er blandt topp 3 i England. Hvorfor i all verden har jeg tapt en diskusjon der jeg mener Reina ikke er verdens beste keeper?

Topp 3 i verden? Så langt kan jeg strekke meg.

Hvem er det som kverulerer her, Corey?

La oss si at vi bytter ut keepere med sjokolade:

Points: Tine Melkesjokolade er ikke den beste sjokoladen i verden.

Corey: Denne diskusjonen er det åpenbart at du taper, Points. Tine Melkesjokolade er topp 3 i Norge.

Ser du hvor dumt det blir?

Endret av Points
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ser ikke hvorfor Points skal komme hit og nevne at han leker med småbarna jeg.

Kopforum er kopforum,og skal holdes der.

Har ingenting her inne og gjøre.

Lenke til kommentar
Vel, det er iallefall en grunn til at vi maser om at Reina er verdens beste, ettersom dere Man Utd supportere tydeligvis må ha det inn med teskje, da noen av dere ikke får tatt av supporterbriller!

Hvem er det som har på seg supporterbrillene sa du?

Ganske tydelig at det er deg. Om du ikke så det i mitt første innlegg så bytt ut supporterbrillene med normale briller, pleier å funke :)

Lenke til kommentar

Forsåvidt enig med listen, men Reina kunne lett tatt tredjeplassen, å Cech ville jeg satt på fjerdeplass.

Men jeg ser gjerne Buffon og Casillas fremfor Reina på listen, men Reina er en av verdens beste keepere, men det som også skiller keepere er forskjellige styrker å svakheter.

God i feltet, god på streken, reaksjonsterk, er veldig mye man kan være bedre på, og dårligere på, så det er igrunn ganske vannsklig å rangere keepere. + at man må ta i regning forsvarere, gode forsvarere gjør jobben til keepere enklere.

Lenke til kommentar

For en håpløs diskusjon dere har begitt dere ut på.. Dere må gjerne fortsette slik over mange flere sider, men jeg kan love dere at denne kveruleringen ikke leder noe sted. Hvem som er "best i verden" er umulig å si. Det man kan ta med for en saklig diskusjon er f.eks. statistikk over antall innslupne mål over en tre-års periode, antall clean sheets, antall grove feil (kløne ballen over streken, etc), antall "matchvinnerredninger" etc etc etc.. Å bare sitte og skyte påstander ut i løse luften basert på FM og en kamp man så for et halvt år siden holder ikke.

I mellomtiden er jeg skuffa og en tanke pessimistisk etter serieåpningen, men håper på et langt mer tent Liverpool-lag foran The Kop på onsdag.

Lenke til kommentar

Reina vil aldri være verdens beste keeper så lenge Gigi Buffon er med i gamet. Det er også flere som er bedre enn Pepe Reina. Om han er PL's beste gjenstår og se. Cech har i en årrekke vært best i England, hvis han finner tilbake formen er han nr 1. Hvis ikke står døra åpen for Reina, ihvertfall hvis han presterer som han gjorde i går.

Lenke til kommentar

Dårlig kamp. Vi vinner ikke i år. Hjelper ikke om Aqua gjør det bra når han er klar om et par måneder når vi spiller med Lucas frem til da. Ikke at han spilte så mye dårligere enn mange andre i går, men han er ikke god nok til å ta over og styre midtbanen. Vi ble i ganske store deler av kampen i går totalt overkjørt på midtbanen. Og Babel er hvert fall den siste som skal starte mot Stoke, makan til svak kamp.

Vi har et bra lag, men elendig bredde. Vil ikke være negativ, men må se realistisk på det. Vinner vi Premier League i år blir jeg både ekstremt overrasket og tar i så fall av meg hatten. Men jeg har veldig vanskelig for å se det skje.

Men moro er det lell at vi er igang igjen. Gleder meg til onsdag. :)

Lenke til kommentar

Hewitt jo :)

Kampen var elendig fra vår side ja, håper vi reiser oss mot Stoke og viser hva vi er gode for med følgende lag:

----Reina----

Johnson-Carragher-Skrtel-Insua

----Mascherano--Lucas----

Kuyt--Gerrard--Riera

----Torres----

Forutsatt at Carra og Skrtel blir klare, håper vel egentlig på at Agger blir det, men det vil tiden vise. Vi har ikke noe bedre alternativ en Lucas på midten for øyeblikket, men håper han kan spille på seg selvtillit ved å reise seg og vise hva han er god for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...