Superparanoid Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Vi hadde to tap iløpet av hele sesongen i fjor, så starter vi med tap i første kamp denne sesongen. Men dette er jo overhodet ikke overraskende! Vi skulle forbedre stallen fra i fjor, men har gjort det stikk motsatte. Vi har hatt en sinnsyk elendig oppkjøring til PL og overgangsvinduet har vært en saga blott. Alt dette til tross så snakkes det om at vi i år endelig er sterke nok til å vinne PL! Hvor er logikken? Kampen i dag gikk omtrent akkurat som forventet. Mascherano fikk gult kort. Baklengs på frispark. Elendig markering på frispark / cornere. Hvorfor gjør ikke Benitez noe med disse kjente problemene? Ellers var det ikke uventet at vi med dette laget ville få problemer med å komme til avslutninger. Tre positive ting kunne man imidlertid finne i dag: - Reina!!! - Benayoun - Johnson Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jau, det meste er vell sagt. Må huske at det er ikke bare savnet av Alonso, men Matchform og moral. Så ikke ut som vi ville vinne denne kampen, så dere sjansestatistikken? Vi har diskutert Reina en del med United suppoorterene, i dag fikk de se hvor god han er. Ville også ha inn Bønna tidlig, han var et friskt pust, eneste minus var at Insua havnet helt alene på venstre og fikk store problem med å legge inn/komme forbi. Resten får stryk. Torres gikk å sutra hele kampen. Hvor var kapteinen vår? Nei, sjerpings! Jeg ville ikke ha tatt av Kuyt, han var jo helten i mangen av snuoperasjonene i fjor. Og selvsagt skulle Kelly kommet inn. Selv i preseason så han ut som en erfaren PL midtstopper. Han er bra med fremmover også. Pirja har et godt poeng, for alt vi vet blir dette eneste tapet i år (ja det kan faktisk godt skje) Håper dette var et alvorlig spark i ræva til spillerene om at nå må det bli gang på det her. Glemte Babel, men jeg har sagt det 100 ganger før, viste godt at jeg har rett i dag. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det merkeligste er egentlig at Rafa enda ikke ser at det muligens er på tide å skifte markeringstaktikk. Helt vilt spør du meg. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Huff, Benitez er på "jordet" stadig vekk spør du meg. Bare se på hva som har skjedd i sommer, eller hva som ikke har skjedd blir kanskje mer riktig å si. At Alonso forsvant kunne ikke han noe for, men han har ikke akkurat fremstått som en manager med løsninger. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Still ErlendRU, har jo ikke vert det største problemet at målene renner inn, men ja. Vi er veldig svake i feltet, blir dritnervøs jeg når motstander får corner. For de av oss som så CL kvalikkampene i fjor, så husker vi kansje at det var mer nervepirrende en vi likte. Vi spilte elendig, nesten som i dag. Kansje det at vi mangler disse kampene i år har vert med å påvirke sessongoppkjøringen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Elendige på dødballer ja, orly. Det hele var jo carra sin feil, dreit seg ut 2ganger på 30sekunder eller noe. Laga et 2000% unødvendig frispark, skrtel hadde jævlig stålkontroll på den ballen. Kommunikasjon bitches! Herre!! Gerrard er til tider så jævlig frustrerende, har han slutta å takle? Han var jo et monster på taklinger før. I dag gidde han seg faen. Flere ganger han kunne vunnet ballen i god posisjon hadde han gjort en liten barnetakling, istedenfor lar han de bare passere han. Likeså med Torres, må skjerpings til! Skal de gå rundt og sutre som småunger ser jeg heller Dalla Valle/Nemeth/Pacheco, anywho. +til Lucas som hever seg fra forrige sesong. Selvom det ikke var stort i dag heller. Johnson kan til nøds få godkjent i dag, skapte 1-1 målet alene, jævla herlig. ellers dårlig, mister mye ball. Reina, du er nye GOD. Edit: Babel duger kun til 1 ting, når vi leder og han brukes som spiss og får mye bakrom. Endret 16. august 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Håper vi begynner begynner å angripe kampene sånn som vi gjorde på slutten i fjor. Sykt tempo og kun en ting i huet. Fremover på banen og gi alt i alle dueller. For i dag var vi - som dere sier - tafatte med stor F. Noen som så da Sammy Lee ble sent på tribunen? Må si jeg smilte litt da, herlig å se noen med engasjement på trenerbenken. For litt kjedelig noen ganger når Rafa aldri viser følelser omtrent. Støtter fortsatt den mannen selv om han gjør rare ting ganske ofte. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Uten tvil spillerene som må ta ansvaret for tapet i dag, på papiret var det et godt lag vi stilte med, eneste jeg ikke ville hatt på er Babel. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg tildeler Carra store deler av skylden for tapet i dag, han gjorde feil hele tia. Begynte med å skalle mot Skrtel som var bare Carra sin feil, lager unødvendige frispark. Begredlig forestilling av han rett og slett. Men Reina viser igjen at han er verdens beste mener jeg. Hele dagen her er skuff skuff skuff Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Dere slutter aldri å imponere. Ser mye mas om at Reina er "verdens beste" på KopForum også. Kan ikke si jeg er overrasket. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Rolig, folkens. Tottenham borte er det flere lag som skal få slite med i år om de fortsetter slik. Hele grunnmuren i laget ble rystet da Carra og Skrtel smalt sammen, og de klarte ikke reise seg. Masch/Lucas er også en relativt fersk konstellasjon og må få spilt seg inn. Liverpool kommer til å reise seg, og helst allerede mot stoke på onsdag. Det som blir interessant å følge med på i år er hvordan pool presterer i forhold til tilsvarende oppgjør i fjor, som jo var klubb-beste i PL. De tapte mot Spurs på WHL i fjor også, forøvrig med samme siffer, så sånn sett ligger vi jo på "skjema" for fjoråret. Forrige sesong spilte de også 0-0 hjemme mot Stoke, og med en trepoenger der på onsdag ligger vi to poeng foran skjema fra fjoråret Men de klarer ikke å slå stoke om de spiller som de gjorde i går. Reina var god, men jeg liker ham best når han ikke trenger å slenge seg etter ballen Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Dere slutter aldri å imponere. Ser mye mas om at Reina er "verdens beste" på KopForum også. Kan ikke si jeg er overrasket. Reina gjorde en meget god kamp i går, men han har ikke rekkevidden til de beste. Verdens beste keeper hadde reddet skuddet til Assou-Ekotto. Reina var ikke så langt unna han heller. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Dere slutter aldri å imponere. Ser mye mas om at Reina er "verdens beste" på KopForum også. Kan ikke si jeg er overrasket. Reina gjorde en meget god kamp i går, men han har ikke rekkevidden til de beste. Verdens beste keeper hadde reddet skuddet til Assou-Ekotto. Reina var ikke så langt unna han heller. My point exactly. Så fort en av spillerne deres gjør en god kamp så begynner "Pool-supporterne" å skrike om "verdens beste". Slår aldri feil. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Dere slutter aldri å imponere. Ser mye mas om at Reina er "verdens beste" på KopForum også. Kan ikke si jeg er overrasket. Han har vel vunnet Golden Glove sånn tre-fire år på rad inntil EvdS kuppa den med ett baklengs mindre eller noe i fjor, så det er vel ikke helt ubegrunnet at han har en høy stjerne hos oss fans. Men jeg synes det er vanskelig å si hvem som er verdens beste, for alle spillere har forskjellige styrker og svakheter som gjør det veldig vanskelig å avgjøre. Men at Reina tilhører den gruppen av keepere som rangeres som verdens beste er det ingen tvil om. Og han var (dessverre) Liverpools bestemann i går. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Dere slutter aldri å imponere. Ser mye mas om at Reina er "verdens beste" på KopForum også. Kan ikke si jeg er overrasket. Reina gjorde en meget god kamp i går, men han har ikke rekkevidden til de beste. Verdens beste keeper hadde reddet skuddet til Assou-Ekotto. Reina var ikke så langt unna han heller. Hahaha! HAHAHA! Morsom, du! Du påstår vel at verdens beste hadde stoppet skuddet til Rodallega (eller hvordan det skrives) på lørdagen også? Verdens beste keeper hadde vel reddet skuddet til Riise mot United for noen år tilbake også? Forresten har du en ekstremt barnslig signatur. Kan foreslå at å støtte sitt eget lag er det en "supporter" skal gjøre. Så kan hooligans og casuals ta seg av alt det negative. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hahaha! HAHAHA! Morsom, du! Du påstår vel at verdens beste hadde stoppet skuddet til Rodallega (eller hvordan det skrives) på lørdagen også? Verdens beste keeper hadde vel reddet skuddet til Riise mot United for noen år tilbake også? Nei. Skuddet til Assou-Ekotto er meget bra, for all del, men det er ikke umulig å redde. Reina er "bare" 1.88, og han har ikke den beste rekkevidden i verden. Keepere som er litt høyere og har bedre rekkevidde, som f.eks Cech eller Van Der Sar (1.98 og 1.97) kunne ha reddet skuddet. Det er ikke noe morsomt med det. It's just facht! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 My point exactly. Så fort en av spillerne deres gjør en god kamp så begynner "Pool-supporterne" å skrike om "verdens beste". Slår aldri feil. Det som ikke slår feil er at du kommer til å bruke dette som et argument i senere sammenhenger. Vi er ganske mange liverpoolsupportere her, 99% av oss har ikke sagt noe om at Reina er verdens beste keeper. Må slutte å bruke det "verdens beste" tullet i alle innleggene her, det er ikke til å unngå at noen av oss bruker det en gang i blant selv om det plager deg. Tviler forøvrig på at Reina så utgangen på skuddet i går, så den ble litt vrien desverre. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Slår heller aldri feil at når Liverpoolsupporterne koser seg med at en spiller i en posisjon spiller fantastiskt bra, og bare beviser at han er i verdenstoppen i det han gjør, så prøver Man Utd fansen å tråkke ned og dempe gleden. Lurer på hvorfor? Reina > VDS fo'sho! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 My point exactly. Så fort en av spillerne deres gjør en god kamp så begynner "Pool-supporterne" å skrike om "verdens beste". Slår aldri feil. Det som ikke slår feil er at du kommer til å bruke dette som et argument i senere sammenhenger. Vi er ganske mange liverpoolsupportere her, 99% av oss har ikke sagt noe om at Reina er verdens beste keeper. Må slutte å bruke det "verdens beste" tullet i alle innleggene her, det er ikke til å unngå at noen av oss bruker det en gang i blant selv om det plager deg. Jeg skrev "Pool-supporterne" med gåseøyne nettopp for å unngå å bli kritisert for generalisering. Slår heller aldri feil at når Liverpoolsupporterne koser seg med at en spiller i en posisjon spiller fantastiskt bra, og bare beviser at han er i verdenstoppen i det han gjør, så prøver Man Utd fansen å tråkke ned og dempe gleden. Lurer på hvorfor? Reina > VDS fo'sho! Jeg beklager! Ødela jeg gleden rundt tapet i går nå? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Neida, lite glede å ta med seg etter kampen igår. Men man må se det positive, der Reina og Benayoun skinte. Skreiv forsåvidt aldri at kampen på søndagen gledet meg hell, bare enkeltprestasjoner Men du får tolke det slik man tolke vil. Vel, det er iallefall en grunn til at vi maser om at Reina er verdens beste, ettersom dere Man Utd supportere tydeligvis må ha det inn med teskje, da noen av dere ikke får tatt av supporterbriller! Men det at dere kommer innom Liverpooltråden bare for å lage kvalm er ikke spesielt delikat, snarere trist. Det ender bare opp med usaklig diskusjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå