Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Er så utrolig skuffet og irretert. Maaange ting som vi kan ta tak i her. Vi virker lite samspilte og matchformen er dritt. Forventer at vi skal være der oppe å kjempe om tittelen, men det ser mørkt ut nå, hovedsaklig ikke pga resultatet, men måten vi spiller på. Totalt inni hamperæva elendig. Håper Rafa får fingeren ut og skaffer et par spillere før vinduet stenger. Om Voronin stikker håper jeg vi får inn en stor sterk spiss. Og en som kan spille i litt forskjellige posisjoner, for det trengs!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elendig gjennomført kamp. Og det hele topper seg selvfølgelig med å bli snytt for ett straffespark. Kanskje til og med to straffespark, da ballen faktisk treffer begge hendene.

Regner med Benitez lærer av denne kampen, og at Benayoun starter mot Stoke.

Synes at Torres også var lat i dag, de eneste gangene han ga 100% var de gangene han dyttet og kranglet med Tottenhamspillerne.

Lenke til kommentar

Dette er latterlig. Snytt for en straffe, men kan ikke skylde på det, vi spilte elendig og tapte helt fortjent. La oss håpe det blir med det. Heller tap nå og seier videre enn 3 uavgjorte på starten f.eks. Men hadde en ganske dårlig følelse på forhånd egentlig så.

Lenke til kommentar
Halvtime er nok for å gi Bønna tittelen som vår bestemann. Hvordan kan Rafa starte med Babel i steden for Bønna? :wallbash:

Benayoun var frisk når han kom inn ja, virker som han har matchformen inne. Men vil si at Reina var Liverpools beste spiller i denne kampen.

Når det gjelder Babel så ser jeg heller vi selger han for £6-8M og henter inn HUSEKLEPP for £2-2,5M. Branns venstreving er faktisk mange hakk bedre en den talentløse nederlenderen.

Henter gjerne også en extra midtbanespiller for å spille som cover for Aquaman. Lucas kan være i troppen men bare som cover for Macherano. Lucas/Macherano sammen blir for defensivt og for lite kreativt for å skape sjanser fremover. Vil ha ut Babel og Lucas før neste match.

Hadde jeg vært Benitez høyrearm ville jeg foreslått denne ellveren mot Stoke:

Reina

Johnson - Skrtel - Carra - Insua

Macherano - Spearing (!)

Kuyt - Gerrard - Benayoun

Torres

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Er usikker på hvordan Huseklepp ville taklet overgangen til PL. Har større tro på at Thioune kunne gjort det bra. Ut med Lucas inn med Thioune, 0 kroner brukt.

Jeg er 100% sikker på at Huseklepp og Thioune ville blitt gode covere for selv en CL og topp PL som Liverpool. Men fast innventar på lagene tror jeg de er et stykke unna. Men begge er på sitt beste mye bedre en Babel/Lucas. Dessuten tror jeg Huseklepp ville passe perfekt i 2-3-1 som Liverpool bruker offensivt.

Før denne kampen mente jeg det viktigste for Liverpool var å hente inn en offensiv spiller som kunne bekle 2-3 av rollene offensivt. Silva/Young var øverst på min ønskeliste lenge, men etter siste ukes skriverier skjønner jeg jo at vi kun har råd til en spiller for £8-10M. Ergo ingen av topp-klasse hverken på ving, midtstopper eller ekstra midtbane spiller.

Skulle jeg spilt Football Manager (CM) her nå ville jeg gjort noe alla dette:

Inn:

Michael Turner £8-10M

Erik Huseklepp £2,5M

M.Thioune £2,5M

Ny spiss (£8-10M)

alt: Negredo, Gudjohnsin eller lånde Amir Zaki for 1 sesong.

Ut:

Ryan Babel £8M

Andrea Dossena £3M

Andriy Voronin £4M

Ergo selge 3 cover spillere og hente inn 4 nye cover spillere. = bedre stall tror jeg.

Med "Man City" cash ville jeg helst sett at vi hentet inn David Silva, Mark Noble, Michael Turner og Negredo. Men tror vi må enten ha stallen som vi har idag eller hente billige løsninger. sluttpoeng er: Thioune/Huseklepp er bedre en Lucas/Babel.

Lenke til kommentar
Sitter med en Hyypia-drakt og leter etter et sted som streamer. La meg nevne at 'Pool aldri har tapt når denne drakten har vært på!

Nei, jeg kan ikke bruke den hver kamp, for da brytes magien :ninja:

Ferdig med den nå, eller? ;)

Voronin er treg. Aldri syntes han har vært noe god. For meg er det en gåte at han fortsatt er i Liverpool.

Han kom jo til deres største sjanse når han regelrett ble dyttet ned.

Det er uansett helt klart at dere bør starte med Benayoun, kanskje deres aller beste spiller med ballen og utrolig smart i tillegg.

EDIT: Tapet av Alonso hadde vært større enn et tap av den rabiate bikkja deres. Han klarer alltid å dra på seg et kort og kommer utvilsomt til å få seg et par røde i løpet av sesongen.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Jeg ble så FORBANNA på TV2 i dag. Hvorfor?

Står på Sør arena. Tar opp mobilen. 2 meldinger. TV2 pling begge to. Den første sier: 1-1, Gerrard, straffe. Den andre sier: 1-2, Gerrard. Midt i jubelen over LFC scorer Stokkelien og jeg er i himmelen. Så sier speaker at det er 1-1 i LFC-kampen. Jeg spør en kompis via SMS om det ikke er 1-2, men neida. Fortsatt 1-1.

Hvor JÆVLA vanskelig skal det være å sende riktig pling? Samme problem har jeg hatt flere ganger nå, annullerte mål osv. MØKK!

Lenke til kommentar

Skifte til en annen tjeneste? VG?

Jeg merker at jeg har en følelse som sier meg at kjøpefesten er over for LFC, og jeg er egentlig ikke fornøyd med transfervinduet så langt. Først var det snakk om Snedjer, Negredo og £30M for Alonso og Arbeloa. Det der ville ha vært en pokkers god avtale, om vi så bare fikk £20M... men vi fikk £34M for de to spillerene, og vi har hentet inn Johnson som er en slags oppgradering på høyrebacken. God spiller, men ingen potet. Aquiliani er skadet en stund, og Lucas/Masche klarer ikke å fylle tomrommet etter nr.14. Vi trenger en potet i forsvaret, og en ny offensiv spiller. Jeg overlever med Voronin, denne sesongen... men nå ser det mørkt ut på alle måter. Håper Stoke-kampen fikser på denne følelsen, for nå har jeg bare en ekkel smak i munnen :shrug:.

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har en ekkel feeling om at Rafa ikke henter flere spillere dette vinduet.

Labber start paa sesongen,men jaja. Lenge til mai enda. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...