Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bellamy stikker. Men at Veronin var unødvendig skal jeg si meg enig i, men hvem vet. Mulig han lykkes

Må ha fått lite transfergryn om vi ikke har råd til en superspiss som Tevez/Villa/Torres, samt at vi ikke vil betale full pris for Malouda

Lenke til kommentar
Bellamy stikker. Men at Veronin var unødvendig skal jeg si meg enig i, men hvem vet. Mulig han lykkes

Må ha fått lite transfergryn om vi ikke har råd til en superspiss som Tevez/Villa/Torres, samt at vi ikke vil betale full pris for Malouda

8830300[/snapback]

Tror det skal være nok penger. Benitez er jo kjent for å ikke betale overpris for spillere, samt at han ikke ønsker spillere som ikke passer inn. Kan godt hende han ikke synst at Torres / Villa vil passe inn. Og at Eto'o blir for dyr.

Men Malouda synst jeg vi kan gi de 20 eksta millene for. Men vist ikke Benitez synst han er verdt mer enn 80, så blir det nok ikke bydd mer.

En skam, egentli.

Lenke til kommentar

8830300[/snapback]

Hvorfor er Voronin unødvendig? Han har gjort det ganske bra for Leverkusen, har en del erfaring + at han er gratis. Man takker jo ikke nei til gode spillere som er gratis selv om de ikke er superstjerner som Villa, Tevez og Eto'o.

Lenke til kommentar

8830300[/snapback]

Hvorfor er Voronin unødvendig? Han har gjort det ganske bra for Leverkusen, har en del erfaring + at han er gratis. Man takker jo ikke nei til gode spillere som er gratis selv om de ikke er superstjerner som Villa, Tevez og Eto'o.

8831556[/snapback]

Syns vi har nok slike spillere fra før..

Lenke til kommentar

Ingen som vet om han kommer til å score i Liverpool enda eller.

Han kan jo finne på å bøtte inn mål?

"Torres søker seg vekk

Et tap for Celta Vigo sist helg gjorde at Atletico Madrid falt utenfor plassene til neste års UEFA-Cup i Spania før den siste serierunden. Etter nok en skuffende sesong for lillebroren i Madrid mener spansk presse at den lojale kapteinen og stjernespilleren Fernando Torres nå vil flytte på seg og signere for en storklubb i sommer.

Ifølge den store avisen AS følger både Liverpool og Manchester United situasjonen nøye. 23-åringen spilte tidligere denne sesongen en kamp med ”You’ll Never Walk Alone” på kapteinsbindet og skal etter sigende veldig gjerne kunne tenke seg en fremtid på Anfield. Rafael Benitez har tidligere ikke gitt særlig indikasjoner på at Torres er veldig høyt på hans ønskeliste, men skulle prislappen som Atletico setter være vesentlig under det spillere som Eto’o og Tevez vil koste kan det være at Rafa for alvor kaster sitt blikk på landslagspissen."

Endret av Shade22
Lenke til kommentar

Det skjer aldri Hewitt. Rafa vil ikke bruke så mye penger, rett og slett. Torres er en av mine favorittspillere, men jeg tror at han ikke havner på Anfield. Men kanskje han havner på Stanley Park :)?

Ryktene florerer og Rafa har fremdeles ikke gjort noe. Men vi får se. Den som venter får sitt (elns)...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
£50 mill? Tviler sterkt på det. €60 mill var det snakk om.

8836252[/snapback]

Og det blir ca £40 710 000. Greit nok, din perfeksjonist. Fremdeles mer enn han er verdt, og Torres er billigere....

8836291[/snapback]

Er da stor forskjell på 40 og 50 mill pund.

Uansett Eto er ikke verd 40mill, men tror han passer bedre inn i LFC enn det Torres vil. Dere har hatt mange spillertyper som er tilnærmet lik som ikke har slått igjennom. Dere trenger en Kuyt med målteft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...