Winydancer Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Veronin var gratis.. Eller? 8830226[/snapback] Ja. Men blri jo et mer unødvendig kjøp når vi har - Kuyt - Crouch - Bellamy - NY SUPERSPISS - (Garcia) 5-6 spisser blir for mye til å holde alle glade. Spørst om Bellamy forlater også. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Bellamy stikker. Men at Veronin var unødvendig skal jeg si meg enig i, men hvem vet. Mulig han lykkes Må ha fått lite transfergryn om vi ikke har råd til en superspiss som Tevez/Villa/Torres, samt at vi ikke vil betale full pris for Malouda Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Bellamy stikker. Men at Veronin var unødvendig skal jeg si meg enig i, men hvem vet. Mulig han lykkes Må ha fått lite transfergryn om vi ikke har råd til en superspiss som Tevez/Villa/Torres, samt at vi ikke vil betale full pris for Malouda 8830300[/snapback] Tror det skal være nok penger. Benitez er jo kjent for å ikke betale overpris for spillere, samt at han ikke ønsker spillere som ikke passer inn. Kan godt hende han ikke synst at Torres / Villa vil passe inn. Og at Eto'o blir for dyr. Men Malouda synst jeg vi kan gi de 20 eksta millene for. Men vist ikke Benitez synst han er verdt mer enn 80, så blir det nok ikke bydd mer. En skam, egentli. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Alt det du sier, nooper er sant. Men Rafa bruker pengene mer vist en Huolier i allefall. Vi vil jo slippe unna tabber som Morientes, han passa ikke inn i laget rett og slett. Man må være forsiktig når man kjøper inn spillere fra utlandet,og det vet Rafa... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Bellamy stikker. Men at Veronin var unødvendig skal jeg si meg enig i, men hvem vet. Mulig han lykkes 8830300[/snapback] Hvorfor er Voronin unødvendig? Han har gjort det ganske bra for Leverkusen, har en del erfaring + at han er gratis. Man takker jo ikke nei til gode spillere som er gratis selv om de ikke er superstjerner som Villa, Tevez og Eto'o. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Bellamy stikker. Men at Veronin var unødvendig skal jeg si meg enig i, men hvem vet. Mulig han lykkes 8830300[/snapback] Hvorfor er Voronin unødvendig? Han har gjort det ganske bra for Leverkusen, har en del erfaring + at han er gratis. Man takker jo ikke nei til gode spillere som er gratis selv om de ikke er superstjerner som Villa, Tevez og Eto'o. 8831556[/snapback] Syns vi har nok slike spillere fra før.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Voronin håper på fast plass på laget. Det ser jo ut til at han vil prøve, i alle fall. Det er jo godt gjort, synd at han ikke scorer mer. Jeg er glad over det jeg leser... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Ingen som vet om han kommer til å score i Liverpool enda eller. Han kan jo finne på å bøtte inn mål? "Torres søker seg vekk Et tap for Celta Vigo sist helg gjorde at Atletico Madrid falt utenfor plassene til neste års UEFA-Cup i Spania før den siste serierunden. Etter nok en skuffende sesong for lillebroren i Madrid mener spansk presse at den lojale kapteinen og stjernespilleren Fernando Torres nå vil flytte på seg og signere for en storklubb i sommer. Ifølge den store avisen AS følger både Liverpool og Manchester United situasjonen nøye. 23-åringen spilte tidligere denne sesongen en kamp med ”You’ll Never Walk Alone” på kapteinsbindet og skal etter sigende veldig gjerne kunne tenke seg en fremtid på Anfield. Rafael Benitez har tidligere ikke gitt særlig indikasjoner på at Torres er veldig høyt på hans ønskeliste, men skulle prislappen som Atletico setter være vesentlig under det spillere som Eto’o og Tevez vil koste kan det være at Rafa for alvor kaster sitt blikk på landslagspissen." Endret 11. juni 2007 av Shade22 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hvis ikke Rafa vurderer Torres en gang, blir jeg forbanna. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hmmm... Dette begynner og bli spennede. Og jeg tror nok Rafa vurderer Torres, men jeg liker bare ikke han der Rick Parry. Han er så jævelig treg Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Tror Torres har en utkjøpsklausul på 25 mill pund, men er ikke helt sikker, mener å ha lest det. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Rykter og rykter, og det er vanskelig å si hvor mye sannhet som ligger i alt som fortelles. Men er Torres interessert i en overgang, og vi får ham for under £30M, så er det bare til å kjøpe. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Det skjer aldri Hewitt. Rafa vil ikke bruke så mye penger, rett og slett. Torres er en av mine favorittspillere, men jeg tror at han ikke havner på Anfield. Men kanskje han havner på Stanley Park ? Ryktene florerer og Rafa har fremdeles ikke gjort noe. Men vi får se. Den som venter får sitt (elns)... Endret 11. juni 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg TROR heller ikke det, men faen som jeg håper det. Håpet er alltid der, men tror Rafa skal få enorme summer for å svi av så mye på én spiller, ja ... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ville ikke Rafa by £50 millioner på Eto'o? Torres er bedre i mine øyne, og yngre... Det er også viktig at vi ikke florerer med 30-åringer (ikke slemt ment Milan). Unge spillere er bra å ha! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 £50 mill? Tviler sterkt på det. €60 mill var det snakk om. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 £50 mill? Tviler sterkt på det. €60 mill var det snakk om. 8836252[/snapback] Og det blir ca £40 710 000. Greit nok, din perfeksjonist. Fremdeles mer enn han er verdt, og Torres er billigere.... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 £50 mill? Tviler sterkt på det. €60 mill var det snakk om. 8836252[/snapback] Og det blir ca £40 710 000. Greit nok, din perfeksjonist. Fremdeles mer enn han er verdt, og Torres er billigere.... 8836291[/snapback] Er da stor forskjell på 40 og 50 mill pund. Uansett Eto er ikke verd 40mill, men tror han passer bedre inn i LFC enn det Torres vil. Dere har hatt mange spillertyper som er tilnærmet lik som ikke har slått igjennom. Dere trenger en Kuyt med målteft. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Er ikke helt enkelt for Kuyt å putte mange mål når han springer som en villmann overalt hele kampen fremfor å ligge og lukte i boksen. Så ja, du har rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå