Eirik Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Første jeg ser når jeg slo på streamen var scoring mot Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ja, men så for svarte! Dette er helt utrolig, jeg som håpet på seier og shit... pent skudd i alle fall -.- Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvorfor spiller babel enda? Blir han ikke bytta i pausa vet jeg faen ikke. Faen for en elendig spiller, tvers igjennom, rett og slett latterlig dårlig. Når spilte babel sist en god kamp? Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Her ligger vi fortjent under. Det er så stor kommunikasjonssvikt i laget at det er helt latterlig. Babel surrer jo bare rundt på banen, og når han først får ballen roter han den fort vekk igjen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Forferdelig spilt nå. Eneste som virkelig har vært god er vel Reina. Får håpe på et mer motivert lag i andre omgang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Dette var Datasmurf(svakt) dere. Herrefred! Men Liverpool er jo fan av og snu kamper/nette i andre omgangen. Come oN! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvor er Rieria og Agger? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det slår meg hvor lite samkjørte Liverpool er offensivt. Mangelen av en ballfordeler som tar ansvar er skrikende. Slik det ser ut nå blir det med halvhjertede soloforsøk. Dere kan fremdeles ta poeng, men da tror jeg Torres må trylle fram noe på egenhånd. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Savnet av Alonso er stort, og kommer til å bli stort denne sesongen, om ikke Aquilani klarer å fylle plassen. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvor er Rieria og Agger? Skadet. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Denne kan dere quote meg på etter kampen. Torres, Kuyt eller Gerrard. Liverpool snur det i andre omgang, selv om Keane allerede burde skutt kampen utenfor rekkevidden allerede. 1-2, med overtidsmål. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Riera og Agger er skada. Men enig med Hegland, hverken Lucas eller Masche har kvalitetene til å ta over for Alonso. Styre tempoet, ballfordeleren, de forløsede pasningene.. Blir spennende å se Aquilani, men så er ikke han tilbake før en stund, så tar det er par måneder før han spiller seg i form osv og vips er det mai og sesongen over. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Denne kan dere quote meg på etter kampen. Torres, Kuyt eller Gerrard. Liverpool snur det i andre omgang, selv om Keane allerede burde skutt kampen utenfor rekkevidden allerede. 1-2, med overtidsmål. Hehe, driver å tekster med en Unitedsupporter, sa akkurat det samme. 1-2 med et overtidsmål Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg tipper: Gerrard utenfor 16 mellom 65-70min. Så kommer Kuyt sin scoring fra 85min+. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Blir nok seier på overtid, ganske sikkert etter en kjempetabbe av Gomez. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Makan til tafat ''jinxing'' det var her da. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg er pessimist / realist, og tipper 3-1 til Spurs.. Dette med bakgrunn at vi ikke har skapt en dritt de første 45. Når det er sagt håper jeg virkelig vi hever oss til 2. omgang. Endret 16. august 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Lenge siden jøden har vært på kne foran rafa? Ser ut som babel har tatt rollen. Masche får rødt i dag Endret 16. august 2009 av Smågal Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Håper på Liverpoolseier. Alltid morsomt å lese på TV-forumet etter et Tottenham-tap :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå