Smågal Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 På med drakta til venstre, med Fowler 23 bakpå, kampklar? Definitivt. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Sitter med en Hyypia-drakt og leter etter et sted som streamer. La meg nevne at 'Pool aldri har tapt når denne drakten har vært på! Nei, jeg kan ikke bruke den hver kamp, for da brytes magien Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Kommer ikke inn på .no. Irriterende, skulle gjerne sett hvilket lag vi starter med. Har, om noen skulle bry seg, på meg Kuyt-drakta. Håper på seier, men tror det kan tippe begge veier. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Nå begynner jeg å kjenne nervene komme o.O Snart er det på tide å ta på seg supporterutstyret og vente på en av årets større begivenheter Håper på seier, tror på seier og gleder meg til å se hvor god Johnson er. Lagoppstilling: Lagoppstilling B: Reina Johnson Carragher Skrtel Insua Kuyt Mascherano Lucas Babel Gerrard Torres Innbyttere B: Cavalieri Voronin Benayoun Spearing Kelly Dossena Ayala Mamma mia! Gerrard, Skrtel og Carragher er her... og Insua + Johnson, og der må jeg bruke Babel-drakta ser det ut som Endret 16. august 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Laget: Reina Johnson Carragher Skrtel Insua Kuyt Mascherano Lucas Babel Gerrard Torres Benken: Cavalieri Voronin Benayoun Spearing Kelly Dossena Ayala Endret 16. august 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Godt at Carra og Skrtel er klare i forsvaret. Veldig godt at Gerrard starter. Håper at Lucas og Babel viser seg positivt frem. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 HERLIG at Gerrard er der, befrielse. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Godt lag! Spennende til 1000 nå! Sitter her med Agger-drakta mi. Noen som har den nye bortedrakta btw? Det har jeg og den er niiice. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Lykke til da:) Dette vinner dere LETT. 4-0 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har det sorte CL drakta fra et par sesonger siden med Agger. Pen den også Akkurat det laget jeg tippet med untak av Babel. Likevel glad han starter. YNWA Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Grunnen til at Babel blir foretrukket fremfor Benayoun er vel to-delt, først og fremst at Liverpool vil få kontringer mot Spurs og dernest at Gerrard mulig må kaste inn håndkle om han får en smell eller to. Dermed er det bedre å sette Benayoun direkte inn som hengende spiss istedet for å omrokere laget. Tror matchen blir jevn og at det blir 1-0 til et av lagene eller 1-1. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Skal snart ha den nye 3.drakta, den kvite. Med Nemeth Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jævlig lurt! Bah, hva skjer? Alt streika her nå. Siste jeg så var at Skrtel blødde. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hoho, nå var Carragher tøff! Jævlig lurt! Bah, hva skjer? Alt streika her nå. Siste jeg så var at Skrtel blødde. Skrtel og Carragher gikk opp etter en ball sammen. "Pang!" sa det. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Bah, hva skjer? Alt streika her nå. Siste jeg så var at Skrtel blødde. Carragher er blitt ninja , fikk vel kutt i hodet eller noe stakkar Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Carragher er blitt ninja , fikk vel kutt i hodet eller noe stakkar Ting kom på plass igjen nå. Carragher ser jo badass ut da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Skrtel har nok kjevebrudd. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Carragher ser jo badass ut da. Ingen tvil, 12 sting hvis jeg hørte riktig (AU!). Skrtel ser ikke bra ut, pokker heller han får ikke spillt 90 min i dag. Sjekk tanface Voronin da Edit: Sikker på at det er kjevebrudd? tror vi snakker om kutt og hjernerystelse i verste fall... Endret 16. august 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Babel greier aldri å møte ball, det er seriøst frustrerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå