Jefe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hetfield er Gud! Da er det under ti minutter igjen til årets første PL kamp. Blir rått. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Når man ser på en potensiell startellver for Liverpool, så er vi ikke så svekket som alle kritikerene skal ha det til. Jeg synes laget ser ut til å være like så godt som Man Utd sitt, og at vi har en god sjangs i toppen iår også. Bare troppen holder seg skadefri, så blir det en bra sesong! Can't wait! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg synes laget ser ut til å være like så godt som Man Utd sitt, Seriøst? På hvilken måte? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Laget er styrket på høyrebacken, Insua er eldre og mer rutinert... Aquliani kan bli en kanonsgnering, og vi ligger ikke dårligere an i forhold til i fjor når det gjelder spisser. Dette kan faktisk gå hele veien til den pokkers pokalen, men jeg håper Benitez henter inn et par spillere til. Noe ala Silva, og en potet i forsvaret er det vi trenger. Nytt spisskjøp ser uansett ikke ut til å skje. Forøvrig har Hull scoret årets første mål, og hvis Chelsea begynner å tape poeng alleredde nå kan dette bli meget spennende. 60 min igjen til vi får svaret, og gratulasjoner til Hunt Endret 15. august 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Vel, personlig er jeg redd vi solgte ligatittelsjansen vår når vi solgte Alonso. Han var mye viktigere i laget enn vi kanskje tror han var. Jeg er redd vi vil se det utover i sesongen, håper jeg tar feil. Vi blir uansett nødt til å endre taktikk og formasjon (med mindre vi skal spille med Lucas fast, noe vi forhåpentligvis ikke skal) siden Aqua er skadet en god stund, samt sikkert trenger godt med tid for å komme inn i laget og ligaen. Så jeg er redd for dette ikke vil holde i år, men jeg håper jeg overdriver Alonsos betydning. Herlig med PL igjen, anyway. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Dag Solheim har kanskje det rareste og ekleste håret noensinne! Skikkelig pistrete. Det må være tupé, eller hva? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Noen som skal på 3L for å se random kamper i dag da? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) *snip* Tviler på at folk (tenker på de her inne) har undervurdert Alonso sin rolle i Liverpool. Heller tror jeg den var overdrevet litt. Ikke misforstå, han var viktig og veldig god, men jeg tror Aqui - om han presterer like bra i England som på sitt beste i Italia eller enda bedre vil bidra mer mot defensive lag enn hva Alonso gjorde. Alonso hadde fantastiske langpasninger (spesielt) og var den beste hos oss på å vende spillet. Jeg har inntrykk av at Aquilani er mer typen som går frem og kan ligge høyere i banen enn hva tilfellet var med Alonso, derfor tror jeg han vil bli viktig mot de mindre klubbene + virker det som fyren virkelig kan skyte og det kan fort avgjøre uavgjort kamper i vårt favør. Har forøvrig aldri sett fyren spille en hel kamp, så dette blir litt mer magefølelse aktig fra min side Det som bekymrer meg er tiden det tar han å tilpasse seg PL og hvor lenge han blir ute. For alt vi vet kan han gå skadet mye av sesongen, men etter artikkelen på .no føler jeg meg litt mindre bekymret. Endret 15. august 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Apropos Alonsos langpasninger så satt jeg og så på Argentinas treningskamp mot Russland nå nylig. Masche hadde da mange nydelige langpasninger til ut til vingene. Kan hende Masche kan ta over den rollen, nå som Alonso er borte. Han kan han også. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Ja, sant det. Han er bare ikke like stabil som Alonso når det kommer til lange presise pasninger (ikke så kreativ heller, men får han mer offensivt ansvar så får vi kanskje se en ny side av ham). Ser gjerne at han kan blir mer involvert fremover i banen. Lei av å høre alle som sier at han ikke har noe der å gjøre. Fast på Argentina hvor han får en god del arbeid fremover på banen, så vil jo også Barca ha han, og det sier vel sitt. Endret 15. august 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 I morgen er jeg å finne på Three Lions med langermet Babel-drakt ved siden av to jenter, hvorav den ene sannsynligvis bruker kortermet Carra-drakt. Feel free to say hello. D-zu: Du vet hvordan jeg ser ut. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Visst har Mascherano passningsfot! Vi så det tydelig også i kampen mot Lyn, spesielt der hvor han serverte Dossena i forkanten av 2-0 målet. Han er også taklingssterk og bryter mange angrep. Problemet er at han også ofte er sen i taklinger, ofte går han altfor hardt inn i taklinger og han klarer ikke styre munnbruken. Han er den av våre spillere som kommer til å få desidert flest gule kort. Tipper han pådrar seg ett eller to røde også. Når dette skjer er han mer ødeleggende for laget. Derfor ville jeg heller ha kvittet meg med ham enn Alonso. Tror mange ikke skjønner hvor viktig Alonso har vært for laget. Han har ikke bare en himmelsk pasningsfot, men han er veldig ballsikker og nesten umulig å takle på lovlig måte. Ingen tilfeldighet at så mange har fått røde kort i dueller med ham. Med unntak av kjøpet av Johnson, skjønner jeg meg overhodet ikke på Benitez under dette overgangsvinduet. Ikke har det vært noe logikk i laguttak i oppkjøringskampene heller. Han burde ha kjørt inn en mer eller mindre fast starts11'r istedenfor å prøve en hel masse unge gutter som aldri kommer til å få spille PL fotball denne sesongen allikevel. Mine dystre spådommer for 2009/10 sesongen: - Mascherano får minst ett rødt kort - Torres sliter med skader i store deler av sesongen - Benitez forsvinner - Liverpool blir nr 5 Ingenting vil imidlertid glede meg mer om jeg tar feil. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 I morgen er jeg å finne på Three Lions med langermet Babel-drakt ved siden av to jenter, hvorav den ene sannsynligvis bruker kortermet Carra-drakt. Feel free to say hello. D-zu: Du vet hvordan jeg ser ut. Playa playa. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Liker vel å tro det, han har vel betalt for de. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ser ingen grunn til at ikke Aquilani skal stå frem og gjøre den ene midtbaneplassen sin egen så lenge han holder seg skadefri. Dog er det vanlig å være skeptisk til italienere i PL. Sant det Super, han har god ballkontroll og er veldig rolig med ballen i beina, dog noe av det som irreterte meg mest med Alonso (en av de få tingene) var farta hans. Desidert den tregste spilleren i Liverpool om han hadde spilt hos oss i år også. Regner med at Aquilani er kjappere enn han, og kan ta et par offensive løp fremover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det er overraskende hvor mange jenter som finansierer studiene gjennom prostitusjon. Hun ene skal møte typen og hun andre har vært flere ganger på Anfield enn alle her inne til sammen. Hun er for øvrig også datter av en tidligere landslagsspiller som for tiden får tilsendt kampbilletter av Gamsten som han er god kompis med. "Liker du Liverpool?" "Ja." "Skal vi pule?" "Har du penger?" "Ja." Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Haha, jaja. For å skifte tema. Jeg ser på Physioroom.com at Riera også er skadet. Må ha skjedd under Spanias landskamp da. Det står at han er doubtful til kampen i morgen. Navn Type skade Forventet tilbake i trening Neste kamp? S Gerrard Groin Strain 16th Aug 09 very doubtful J Carragher Ankle/Foot Injury 16th Aug 09 slight doubt A Aquilani Ankle/Foot Injury 4th Oct 09 A Riera Ankle/Foot Injury 16th Aug 09 doubtful D Agger Back Injury 16th Aug 09 slight doubt N El Zhar MCL Knee Ligament Injury 24th Aug 09 M Skrtel Hamstring Injury 16th Aug 09 very doubtful F Aurelio Knee Injury 12th Sep 09 Har veldig god god erfaring med Physioroom. Om om det står very doubtful, så spiller de sjelden. Hvor de har informasjonen sin fra det vet jeg ikke. Link Endret 15. august 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 FY FAEEEEEN JEG GLEDER MEG SOM EN PUDDING TIL I MORGEN! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) D-zu: Du vet hvordan jeg ser ut. I'm sorry Mr.White. Jeg blir nok ikke og finne på TL på søndagen(ich bin arbeiten), så kan nok ikke finne plass denne gangen. Morsomt at Aston Villa ligger under 0-2. Sånt liker jeg og se. (fordi jeg har mistet sansen for Aston Villa.) Endret 15. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 D-zu: Du vet hvordan jeg ser ut. Jeg blir nok ikke og finne på TL på søndagen(ich bin arbeiten), så kan nok ikke finne plass denne gangen. Morsomt at Aston Villa ligger under 0-2. Sånt liker jeg og se. Hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå