Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tiåper Liverpools- først11 ejg

Liverpool:

Reina,

Johnson, Skrtl, Carragher, Insua,

Kuyt, Lucas, Mascherano, Babel\Yossi,

Gerrard,

Torres

YNWA!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker, men tolker det som tiårets første ellever. Dog vil mine tanker vitne om at Alonso skulle vert inne i bildet.

Ser ut som Zu har fått mer enn meg å drikke i dag, greit nok det.

Antagelig åpningslaget han har satt opp, selv om det kommer dårlig fram i teksten, forutenom lagoppstillingen.

Kunne gjerne tenkt meg å tatt første turen til Liverpool med Zu, Superparanoid og Daglish, samt Hewitt. Hewitt er forøvrig lommekjent, noe som er en fordel.

Ser på blandete følelser med å reise til Anfield for første gang, blir som å se Metallica på nært hold, de er faktisk mennesker de også.(nedtur?)

Gleder meg mest til puben jeg, skal ta med min kammerat også, han har forøvrig spesial sydd Liverpool dress fra Thailand. Skal love den slår ann blandt scouserene!

Var på Kim Larsen i kveld, noen mener kasnsje det er for den eldre garde. Noe også gjennom snittsalderen vitnet om, men han har en fantastisk musikk, og enda bedre melodier.

Her traff jeg en av de fast Våpendragerene på sporstcafeen(fast kamp arena for den som måtte lure) og styremedlem av Liverbirds stavanger, undret meg over at han ikke var på Pre season fest der i kveld, når sant skal sies er hans bedre halvdel også rød, og hun er fra Danmark.

Da er det kansje ikke så rart at Kim Larsen måtte til, også i Norge.

Gleder meg enormt til seriestar nå, forumet ville ikke vert det samme uten dere, ja, det gjelder alle. Fra begge sider.

Sove nå, god natt 19,5 i promille ;)

Edit: Kommer til å savne Alonso, fantastisk spiller smågal. Får mer og mer sansen for MilanKakaBaros filmene, han er utvilsomt dyktig :)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...