Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg kaller dette gode nyheter. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=20...mp;parentzone=0 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg kaller dette gode nyheter. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=20...mp;parentzone=0 Enig. + For mulig førstelagsspill, og for at det ikke er for oss! Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er Skrtl bekreftet spilleklar? Hvem er evt backup, Kelly eller Ayala? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Alle som så pre-season håper vel på Kelly, isåfall. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 .no skrev " Etter alle solemerker starter Carra og Skrtel." Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Da får vi håpe solemerkene var korrekte denne gang. Jeg har lite lyst til å se Ayala mot Paven, Defoe, Crouch og resten av gjengen på søndag. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Minimal tro på at Skrtel og Carra ikke blir klare. Føler meg alltid veldig trygg når de to spiller defensivt. Skrtel er jo en bauta og Crouch kommer til å slite i duellene med ham. Defoe må vi passe på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tipper Captain Fantastic også blir klar på søndag. Ny dag,nye rykter. Rafa kan hente inn Tuncay iløpet av uken. http://www.thisisanfield.com/news/transfer...-for-liverpool/ Tuncay som back-up\spissmaker med Torres kan bli bra. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg tror at hvis jeg googler backup vil denne tråden komme høyst på listen... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Vi har da ikke penger til å kjøpe klassespillere. Spesielt ikke da vi allerede har hentet 2 i år. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Nå skulle vi hatt Hyppia Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Kuyt var ofte avgjørende ifjor. Se filmen hos Youtube Endret 14. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ta dere sammen da, Skrtel spilte jo en time for reservene nettopp, uten å kjenne noe til skaden. Lucas scorte Dette meldte jeg for mange dager siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Gleder meg til The special one TV jeg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Gleder med til chelseas første poengtap jeg(10timer til..) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Nå får vi kanskje canal+ til seriestart! PL kamper på prosjektor er kos Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Alonso Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Tiåper Liverpools- først11 ejg Liverpool: Reina, Johnson, Skrtl, Carragher, Insua, Kuyt, Lucas, Mascherano, Babel\Yossi, Gerrard, Torres YNWA! Endret 15. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Er ikke helt sikker, men tolker det som tiårets første ellever. Dog vil mine tanker vitne om at Alonso skulle vert inne i bildet. Ser ut som Zu har fått mer enn meg å drikke i dag, greit nok det. Antagelig åpningslaget han har satt opp, selv om det kommer dårlig fram i teksten, forutenom lagoppstillingen. Kunne gjerne tenkt meg å tatt første turen til Liverpool med Zu, Superparanoid og Daglish, samt Hewitt. Hewitt er forøvrig lommekjent, noe som er en fordel. Ser på blandete følelser med å reise til Anfield for første gang, blir som å se Metallica på nært hold, de er faktisk mennesker de også.(nedtur?) Gleder meg mest til puben jeg, skal ta med min kammerat også, han har forøvrig spesial sydd Liverpool dress fra Thailand. Skal love den slår ann blandt scouserene! Var på Kim Larsen i kveld, noen mener kasnsje det er for den eldre garde. Noe også gjennom snittsalderen vitnet om, men han har en fantastisk musikk, og enda bedre melodier. Her traff jeg en av de fast Våpendragerene på sporstcafeen(fast kamp arena for den som måtte lure) og styremedlem av Liverbirds stavanger, undret meg over at han ikke var på Pre season fest der i kveld, når sant skal sies er hans bedre halvdel også rød, og hun er fra Danmark. Da er det kansje ikke så rart at Kim Larsen måtte til, også i Norge. Gleder meg enormt til seriestar nå, forumet ville ikke vert det samme uten dere, ja, det gjelder alle. Fra begge sider. Sove nå, god natt 19,5 i promille Edit: Kommer til å savne Alonso, fantastisk spiller smågal. Får mer og mer sansen for MilanKakaBaros filmene, han er utvilsomt dyktig Endret 15. august 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Syns du tar litt feil der, ikke for å være så forferdelig off topic, men Metallica var ikke mennesker når jeg så de for første gang, da var de ett par guder som hopper ut på scenen og nærmest får deg til å besvime av trøkk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå