GLN Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Last 6 against Tottenham: D W W W W W Statistikken er ihvertfall med oss. Klarer ikke vente til søndag! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Faen til noen syke pasninger Aqui har til tider. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Faen til noen syke pasninger Aqui har til tider. Enig! Han kan vise seg å bli litt av et kjøp! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Last 6 against Tottenham:D W W W W W Statistikken er ihvertfall med oss. Klarer ikke vente til søndag! Hjemme det da regner jeg med? Tror vi vinner knepent. Gleder meg hvertfall noe helt vilt! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Last 6 against Tottenham:D W W W W W Statistikken er ihvertfall med oss. Klarer ikke vente til søndag! Hjemme det da regner jeg med? Tror vi vinner knepent. Gleder meg hvertfall noe helt vilt! Må være hjemme, tapte jo mot de på bortebane forrige sesong. I november hvis jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Haha, har ennå ikke gått opp for meg at PL starter igjen imorra. Nesten som juleaften og første dagen i sommerferien på en gang. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Last 6 against Tottenham:D W W W W W Statistikken er ihvertfall med oss. Klarer ikke vente til søndag! Hjemme det da regner jeg med? Tror vi vinner knepent. Gleder meg hvertfall noe helt vilt! Må være hjemme, tapte jo mot de på bortebane forrige sesong. I november hvis jeg ikke husker feil? My point exactly. Skjønner ikke hvorfor jeg spurte egentlig. Herlig video av både Torres og Aquilani. Ser bare en liten del av hvorfor Torres er så sykt viktig for laget i den videoen. Og ang. Aqui; hold han unna skader!! Endret 14. august 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Får nok ikke sett noen PL-kamper før vår denne helgen, men rekker den, så da er det greit Så er det kort ventetid til hjemmekamp mot Stoke på onsdag Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Skal se alt denne helgen. Åpningshelga er alltid spesiell Har knalltro på Aqui så lenge han holder seg skadefri, og jeg fikk litt mer tro på det etter å ha lest artikkelen på .no som Erlend linket til. Må si at ikke bare har han gode og smarte pasninger, men herregud for en skuddfot. Han er vel naturlig høyrebent? I begynnelsen av videoen så scorer et pent mål med venstre. Ligna veldig på Riera sitt mot Makedonia faktisk. Vil få enda mer troa på PL gull om vi henter inn en klassespiller (offensiv) til. Tror det kan spille en stor rolle om vi tar gull eller ikke i år. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Enig, han kan tydeligvis bruke begge føtter, mener jeg leste i en artikkel jeg linket her en gang at han er høyrebent men kan bruke begge. Lik riera sitt ja, scorte ikke Riera et knallmål med høyrefoten? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Målet hans mot Makedonia var nok med venstre, hvis ikke blir jeg overrasket Han har scoret med høyre for oss da. Comebacket mot Wigan i fjor, da fyrte han av med høyrebeinet utenfor 16 meteren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Leste akkurat at Bale ikke blir klar til søndag, og plutselig ble jeg optimistisk. Har trua på Spurs nå! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Han har fortsatt ikke vunnet en PL-kamp med scum? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Han spiller ikke for scum. Men nei. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Han har fortsatt ikke vunnet en PL-kamp med scum? Nope, det har han ikke. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Helt seriøst, er det nødvendig å kalle andre klubber for scum? Ikke fall ned på kopforum nivå, med barnslige karakteristikker av andre lag og spillere eller trenere. Syntes det er greit å være subjektiv og litt hatsk, men litt respekt syntes jeg man må ha. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Så lenge Feks Points og Hyrlen har de teite signaturene sine, så blir det neppe bedring på den fronten. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Så lenge Feks Points og Hyrlen har de teite signaturene sine, så blir det neppe bedring på den fronten. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Var ikke jeg som ba om respekt Points. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Så lenge Feks Points og Hyrlen har de teite signaturene sine, så blir det neppe bedring på den fronten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå