Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Last 6 against Tottenham:

D W W W W W

Statistikken er ihvertfall med oss. Klarer ikke vente til søndag!

Hjemme det da regner jeg med? Tror vi vinner knepent. Gleder meg hvertfall noe helt vilt!

Må være hjemme, tapte jo mot de på bortebane forrige sesong. I november hvis jeg ikke husker feil?

Lenke til kommentar
Last 6 against Tottenham:

D W W W W W

Statistikken er ihvertfall med oss. Klarer ikke vente til søndag!

Hjemme det da regner jeg med? Tror vi vinner knepent. Gleder meg hvertfall noe helt vilt!

Må være hjemme, tapte jo mot de på bortebane forrige sesong. I november hvis jeg ikke husker feil?

My point exactly. Skjønner ikke hvorfor jeg spurte egentlig. :p

Herlig video av både Torres og Aquilani. Ser bare en liten del av hvorfor Torres er så sykt viktig for laget i den videoen. Og ang. Aqui; hold han unna skader!!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Skal se alt denne helgen. Åpningshelga er alltid spesiell ;)

Har knalltro på Aqui så lenge han holder seg skadefri, og jeg fikk litt mer tro på det etter å ha lest artikkelen på .no som Erlend linket til. Må si at ikke bare har han gode og smarte pasninger, men herregud for en skuddfot. Han er vel naturlig høyrebent? I begynnelsen av videoen så scorer et pent mål med venstre. Ligna veldig på Riera sitt mot Makedonia faktisk.

Vil få enda mer troa på PL gull om vi henter inn en klassespiller (offensiv) til. Tror det kan spille en stor rolle om vi tar gull eller ikke i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...