MagnusW Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) *fjernet video* EDIT: Var litt for rask på avtrekkeren der. LA ikke merke til scum merket før jeg postet. Endret 13. august 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hehe, Rafa forbanna på landslagsfotballen som vanlig. (ikke vinduet over). Uff, the s*n i hjørnet, ta den bort. Endret 13. august 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Henger du på the s*n tv eller? Edit: anyways. Jævlig synd at Gerrard(mest sannsynlig) og agger mister kampen mot tottenham. Benny bak Torres? Har ikke klokketro på det.. Endret 13. august 2009 av Smågal Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Benny bak Torres funker fett, ikke bekymret der. Lurer på hvordan vi er i form, blir spennede altså. Jeg krever innsats! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Synest han funker best på kantene, var vel der han herja siste del av forrige sesong. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Synest han funker best på høyrekant, var vel der han herja siste del av forrige sesong. Fixed. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Synes at han fungerer best i midten og på høyrekant. Dette får vi se på søndag. Reina Johnson - Carra - Skrtel - Insua Masch - Lucas Kuyt - Gerrard - Riera Torres Tror altså Gerrard blir klar i siste sekund slik vi har sett mange ganger før. Hvis ikke, så blir det Bønna inn, får å få Stevie klar til onsdag hvor det er en ny kamp igjen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Gleder meg veldig til å se Aquilani i aksjon faktisk, håper han blir bra av skaden så fort som mulig. Blir også spennende å se Johnson som sannsynligvis starter mot Spurs. Kan knapt vente på å se PL og CL fotball igjen Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Synes at han fungerer best i midten og på høyrekant. Dette får vi se på søndag. Reina Johnson - Carra - Skrtel - Insua Masch - Lucas Kuyt - Gerrard - Riera Torres Tror altså Gerrard blir klar i siste sekund slik vi har sett mange ganger før. Hvis ikke, så blir det Bønna inn, får å få Stevie klar til onsdag hvor det er en ny kamp igjen. No sånnt' ja. Håper Lucas presterer like godt forover! Lenke til kommentar
i93 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg håper å tror det blir 3 poeng mot Spurs. Viktig å vinne den kampen for å få opp selvtilitten til gutta og vise at vi er sterke! Hvis Gerrard uteblir, så tror jeg ikke det er krise. Mye viktigere å få to rutinerte stoppere på plass. Jøden kan gjøre en god jobb bak Torres, det har vi alle sett før. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Aquilani ser ut som en blanding mellom Zac Efron og Andrea Pirlo.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 http://www.sportsfeatures.com/index.php?se...ew&id=45601 Voronin til Hertha for 60 mill? Lenke til kommentar
i93 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 http://www.sportsfeatures.com/index.php?se...ew&id=45601 Voronin til Hertha for 60 mill? Jeg håper det skjer, så lenge Rafa henter inn en erstatter som back-up til Torres. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvor mye skal dere i så tilfelle bruke på en back - up? Dere får neppe en like god back - up som Voronin til £6M, i tillegg er han villig til å prøve å kjempe seg inn i start - elleveren. Dere får ikke en klassespiller som er villig til å sitte benk for Torres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Ser helst at Voronin blir. -Rafael Benítez lo og ristet på hodet da navnet Christian Poulsen ble nevnt som et mulig transfermål. Svaret ble etter hvert et kontant nei. kilde: http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=20...mp;parentzone=0 Endret 13. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Synes den siste artikkelen på .no virker positiv. At det var mye tull fra legene i Roma og at situasjonen er endret nå. Får håpe det stemmer og at vi gir Aqui den tiden han trenger til å lege sine sår! Legger han bak seg skadene har vi en juvel. Edit: Link for latsabber Endret 13. august 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Husker ikke helt om jeg postet den noen dager tilbake, men jeg poster den i så fall på nytt. Ler like godt hver gang jeg ser den. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Se filmen hos Youtube Fyfane for en jævlig herlig video. Så jævlig glad vi har torres, fyfaen for en spiss, ingen over-ingen ved siden.... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Fantastisk video. Fyren som har laget videoen er faktisk norsk, hehe. Selv holder jeg på med en Torres-video selv, men det tar nok fremdeles noen dager/uker før den er klar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Aquaman (må innrøme at jeg liker det kallenavnet) Se filmen hos Youtube Edit:go go go go go go go go go go go go goooaaal. haha- Endret 14. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå